Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je To apr 07, 2020 01:04

zategnjena mišica

<< x

darja

Pleničar

Vnosov: 28

Pridružen: Sr jun 02, 2004 07:55

Odgovor Po dec 11, 2006 11:33

zategnjena mišica

Zadnje čase se mi dogaja da imam po teku veliko časa zategnjeno zadnjo mišico na nogi (meča). To me dejansko tako boli, da ne morem teči en teden ali dva, ker me hitro zagrabi krč, kljub ogrevanju na začetku. Trener v fitnesu mi je rekel, naj nekaj časa ne delam vaj za meča, ampak po vsakem premoru (en teden ali dva), ko jih delam (ko grem tečt na tekalno progo) se vsa stvar ponovi. Ali ima kdo kakšen nasvet, kako "odtegnit" to mišico. Je pa samo na eni nogi.
<< x

kat.

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 321

Pridružen: To jun 03, 2003 15:21

Kraj: Ljubljana

Odgovor Po dec 11, 2006 19:55

morda ti je ena noga za kak mm daljša od druge, pa to nagaja.

probaj raztezat takole: stopi z eno nogo na štengo, z drugo nogo pa stopi samo s prsti in s peto pejdi navzdol v raztezanje. ko prideš do maximuma, začni počasi upogibat trup naprej. ko se še tu ustavi, zadrži 15-20 sekund.

ponoviš z drugo nogo.

pri podobnih problemih meni ni počitek nič pomagal (kvečjemu nasprotno), temveč dodatna krepitev meč + dodatno raztezanje + vaje za proprioceptorje (oz. tek po neravnih površinah).
<< x

mousee

Pleničar

Vnosov: 24

Pridružen: Sr jan 03, 2007 19:36

Kraj: celje

Odgovor Pe jan 05, 2007 18:33

večkrat si jo zmasiraj.oziroma ti jo naj nekdo drug, da bo poln efekt masaže. razen če maš poškodovano mišico,drobna raztrganina...pol pa dej mir oz. delaj vaje s katerimi nogo ne boš preveč obremenjevala.plavaj...itd
življenje je lepo!
<< x

Battmann

Pleničar

Vnosov: 29

Pridružen: Po jun 16, 2008 09:22

Odgovor To jan 27, 2009 19:03

Imam eno vprašanje in sicer:#ed_op#br#ed_cl#ko treneram, me že med treningom, takoj ko naredim 3 serije, 8-12 ponovitev bicepsa, roko zategovati, predvsem ko jo stegnem imam občutek, kot da imam mišico "prekratko" in mi jo zateguje. Je to zato, ker je mišica enostavno utrujena? Sprašujem pa zato, ker me zanima, če je to slučajno zaradi nepravilnega izvajanja vaje??#ed_op#br#ed_cl#Ali sem celo mogoče mišico dobro zadel in me zato boli in pač je napeta? #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Lp#ed_op#br#ed_cl#
<< x

meduza

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1563

Pridružen: Če sep 13, 2007 08:23

Kraj: Ljubljana

Odgovor To jan 27, 2009 19:18

Battmann je napisal/-a:Imam eno vprašanje in sicer:
ko treneram, me že med treningom, takoj ko naredim 3 serije, 8-12 ponovitev bicepsa, roko zategovati, predvsem ko jo stegnem imam občutek, kot da imam mišico "prekratko" in mi jo zateguje. Je to zato, ker je mišica enostavno utrujena? Sprašujem pa zato, ker me zanima, če je to slučajno zaradi nepravilnega izvajanja vaje??
Ali sem celo mogoče mišico dobro zadel in me zato boli in pač je napeta?

Lp

pri meni je tako, ko imam musklfibr, ampak ne takoj po treningu :smt003
<< x

megamass

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 995

Pridružen: Po mar 24, 2008 22:21

Odgovor To jan 27, 2009 19:21

Battmann je napisal/-a:Imam eno vprašanje in sicer:#ed_op#br#ed_cl#ko treneram, me že med treningom, takoj ko naredim 3 serije, 8-12 ponovitev bicepsa, roko zategovati, predvsem ko jo stegnem imam občutek, kot da imam mišico "prekratko" in mi jo zateguje. Je to zato, ker je mišica enostavno utrujena? Sprašujem pa zato, ker me zanima, če je to slučajno zaradi nepravilnega izvajanja vaje??#ed_op#br#ed_cl#Ali sem celo mogoče mišico dobro zadel in me zato boli in pač je napeta? #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Lp#ed_op#br#ed_cl#
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#pac tonus v misici...povesem normalno#ed_op#br#ed_cl#
Preveč je glih prav!
<< x

Battmann

Pleničar

Vnosov: 29

Pridružen: Po jun 16, 2008 09:22

Odgovor To jan 27, 2009 20:07

ah, hotel sem samo da bi vsi rekli: WAW, to je zato k si FUL dobr zadel mišico.&nbsp;#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley14.gif"#ed_cl# hec hec #ed_op#img src="richedit/smileys//smiley17.gif"#ed_cl##ed_op#img src="richedit/smileys//smiley2.gif"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Hvala za odgovore,#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Lp#ed_op#br#ed_cl#&nbsp;
<< x

Xyster

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: Po apr 16, 2007 20:25

Odgovor Če jan 29, 2009 21:01

Battmann je napisal/-a:Imam eno vprašanje in sicer:#ed_op#br#ed_cl#ko treneram, me že med treningom, takoj ko naredim 3 serije, 8-12 ponovitev bicepsa, roko zategovati, predvsem ko jo stegnem imam občutek, kot da imam mišico "prekratko" in mi jo zateguje. Je to zato, ker je mišica enostavno utrujena? Sprašujem pa zato, ker me zanima, če je to slučajno zaradi nepravilnega izvajanja vaje??#ed_op#br#ed_cl#Ali sem celo mogoče mišico dobro zadel in me zato boli in pač je napeta? #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Lp#ed_op#br#ed_cl#
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Imam podoben problem, tud meni "zateguje" mišico in dan po treningu ne morm čist do konca iztegniti roke. Rahla bolečina se občuti, če hočem roko skrčit - zdi se kot, da je mišica skos napeta . Trenutno je bolje kot je bilo zjutraj. Najprej sem pomislil na ogrevanje/raztezanje, vendar vedno grem pred treningom na kolo za 5-10 min, po koncu pa raztezanje. Help.#ed_op#br#ed_cl#
<< x

meduza

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1563

Pridružen: Če sep 13, 2007 08:23

Kraj: Ljubljana

Odgovor Če jan 29, 2009 21:04

Xyster je napisal/-a:Imam podoben problem, tud meni "zateguje" mišico in dan po treningu ne morm čist do konca iztegniti roke. Rahla bolečina se občuti, če hočem roko skrčit - zdi se kot, da je mišica skos napeta . Trenutno je bolje kot je bilo zjutraj. Najprej sem pomislil na ogrevanje/raztezanje, vendar vedno grem pred treningom na kolo za 5-10 min, po koncu pa raztezanje. Help.

Kakšno maš prehrano?
<< x

Xyster

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: Po apr 16, 2007 20:25

Odgovor Če jan 29, 2009 21:19

#ed_op#span class="postbody"#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#OBROK 1#ed_op#/span#ed_cl# (6.00)&nbsp; : #ed_op#span style="font-style: italic;"#ed_cl#kreatin#ed_op#/span#ed_cl# 5g#ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#OBROK 2#ed_op#/span#ed_cl# (6.20)&nbsp; : 250g skute, 100g ovsenih, 2 žlici olivca (518 kCal, 45 B, 72 OH) #ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#OBROK 3#ed_op#/span#ed_cl# (10.00) : 100g polnozrnatega kruha, 150g piščančjih prsi v ovitku (367 kCal, 38 B, 46 OH)#ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#OBROK 4#ed_op#/span#ed_cl# (14.00) : 200g tun v lastnem soku, 70g rjavega riža, zelenjava, 2 žlice olivca (442 kCal, 54 B, 50 OH)#ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#OBROK 5#ed_op#/span#ed_cl# (17.00) : 4 cela jajca, 50g rjavega riža ( 533 kCal, 37 B, 50 OH, 30 M)#ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#OBROK 6 #ed_op#/span#ed_cl#(20.00) : 40g #ed_op#span style="font-style: italic;"#ed_cl#maXXwheya#ed_op#/span#ed_cl#, 40g #ed_op#span style="font-style: italic;"#ed_cl#maltomaXXa#ed_op#/span#ed_cl#, 2 žlici olivca (300 kCal, 35 B, 36 OH)#ed_op#br#ed_cl#60 min pred treningom #ed_op#span style="font-style: italic;"#ed_cl#kreatin 5g#ed_op#/span#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#med treningom #ed_op#span style="font-style: italic;"#ed_cl#BCAA#ed_op#/span#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-style: italic;"#ed_cl#TRENING#ed_op#/span#ed_cl# ob 19.00#ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#OBROK 7#ed_op#/span#ed_cl# (20.30) : 200g tun v lastnem soku, 70g rjavega riža, zelenjava, 2 žlice olivca (442 kCal, 54 B, 50 OH)#ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#OBROK 8#ed_op#/span#ed_cl# (22.00) : 3 cela jajca, 100g ovsenih (614.8 kCal, 36 B, 63 OH, 27M)&nbsp;&nbsp;&nbsp; #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Približno tako.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#EDIT: Šele zdele sem videl, da imam otečeno roko. Zgleda, da sm mišico nategnu. &gt;_&lt;#ed_op#br#ed_cl##ed_op#/span#ed_cl#

Vrni se na Športne poškodbe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov


 
FB skupina FB skupina 2
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.