Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je Če maj 28, 2020 19:44

Hrbet - protruzija diskov

<< x

matiya

Mlečnozobec

Vnosov: 137

Pridružen: Ne feb 05, 2006 22:43

Odgovor Sr feb 13, 2008 12:25

Hrbet - protruzija diskov

Julija 2007 sem si poskodoval hrbet, po MR je bila diagnoza protruzija 2 diskov v ledvenem delu. Od sredine julija do danes sem pocival in torej nisem treniral. Ker bi ponovno rad zacel trenirat, me zanima, kaksen trening (ce sploh kaksen) je glede na mojo diagnozo najbolj primeren. Mi lahko kdo pomaga? Pred poskodbo sem bil vajen dvigovanja velikih tez, bolj ali manj mi je jasno, da tega ne bom vec mogel in s tem sem se sprijaznil; kljub vsemu pa bi se rad se naprej ukvarjal s fitnesom - da ali ne? S hrbtom sicer nimam prevelikih tezav, samo obcasno sem nekoliko bolj "trd" kot ostali.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Velika hvala vsem za pomoc!#ed_op#br#ed_cl#
<< x

BostjanCebron

Posting Freak

Vnosov: 2756

Pridružen: To jan 06, 2004 23:26

Kraj: Brje

Odgovor Sr feb 13, 2008 13:52

posvetuj se z zdravnikom specialistom, ker kakršnokoli svetovanje tukaj prek neta je zgolj ugibanje in ni 100%. moj predlog, za bit siguren je to.
http://hl-fitness.net/
HEALTHY LIFE FITNESS & NUTRITION
Goriška cesta 29A, Ajdovščina
GSM: 040417832
eMail: info@hl-fitness.net bostjancebron@gmail.com
<< x

easy

Pleničar

Vnosov: 8

Pridružen: Če mar 04, 2004 10:48

Odgovor Po feb 25, 2008 19:11

diski

#ed_op#font size="3"#ed_cl#&nbsp;&nbsp;&nbsp; zdravo,#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#sam sem šel pred 2 leti čez podobno zgodbo.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Ključno je to da spoznaš da velike teže sedaj ne bo več, vsaj ne v prvih nekaj letih. #ed_op#br#ed_cl#Primerno pravilno ojačat trebušne mišice - pa čeprav na zunaj zgledajo izklesane - vse premalo izvajamo trebušne vaje pravilno. Se pravi v leže minimalen dvig zgornjega dela prsnega koša in hkrati nog (kombinacije naravnost pred seboj, v eno in nato v drugo stran) ter vedno ob dvigu potegnit popek na noter, isto velja za izvajanje vaj za vrbet z lastno težo. Vlečenja popka na noter namreč stimulira notranji (zadnji) del trebušnih mišic, ki so glavne za stabilno držo spodnjega dela hrbtenice. Priporočam tudi plavanje - prsno- kravl&nbsp; ali hrbtno - ŽABICA ODPADE.#ed_op#br#ed_cl#&nbsp;Glede ostale vadbe pa 30 minut ogrevanja (lahk v kombinacijami s trebušnimi vajami) potem pa lepo počasi od začetka - poudarek dajati striktni formi izjavanja vaj - efekt presenetljiv.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#lp#ed_op#br#ed_cl#Iztok#ed_op#br#ed_cl##ed_op#/font#ed_cl#
<< x

matiya

Mlečnozobec

Vnosov: 137

Pridružen: Ne feb 05, 2006 22:43

Odgovor Ne mar 02, 2008 12:19

Hvala za super odgovor, Iztok, mogoce lahko se poves, katere vaje si delal? Sem govoril z nekaj zdravniki in imajo deljena mnenja glede vaj.. Seveda sem crtal deadlift in prakticno vse vaje za hrbet (razen tisto, kar dela pri dvigovanju na drog in pri drugih vajah, poskusam biti cim bolj previden), za ostale vaje pa nisem preprican; se vedno npr. delam bench, kjer sem po pol leta pavze ze tako ali tako kar nekaj kg izgubil, se vedno pa delam s precej rezerve. Odpovedal sem se tudi vsemu dvigovanju nad glavo (military press, olimpijski dvigi in vse zadeve, kjer se dviguje eksplozivno). Imas mogoce se kaksen nasvet? Po kolikih letih je bilo stanje boljse? Se zadeva scasoma lahko povsem normalizira? #ed_op#br#ed_cl#
<< x

easy

Pleničar

Vnosov: 8

Pridružen: Če mar 04, 2004 10:48

Odgovor Če mar 13, 2008 20:04

&nbsp;Zdravo, matiya, sem bil malo odsoten zato malo pozen odgovor. #ed_op#br#ed_cl#Najprej mogoče beseda dve o vajah na treningu, kot si že sam ugotovil, vaje ki te postavijo v položaj da se teža dviguje nad tabo (potisk za rame, počepi, ali kaj podobnega ko te teža po vertikali stiska) za 'nekaj časa' odpade. Za koliko časa in katere je zelo relativno, po recimo popolni sanaciji težav s hrbtom pričneš počasi in seveda vaje kjer je teža pod popolno kontrolo veš čas giba. Kontrola najbolj važna - ob najmanjšem sumu bolečine se vaja TAKOJ preneha.#ed_op#br#ed_cl#Drugače pa lahko izvajaš vaje ki te 'raztegujejo' - poteg pred in za glavo - hrbet, s tem da paziš da ob izvajanju vseh vaj najprej pravilno 'stisneš' trebušne mišice (se pravi popek notr) na začetku bo občutek zelo 'smotan', hkrati boš mislil da ni nobene moči. Za prsa lahko izvajaš skoraj vse vaje - pazit na položaj hrbta vedno hrbtenica na klopi - kakšni loki hrbtenice odpadejo.#ed_op#br#ed_cl#Za noge svetujem v začetku izteg in upogib kolena na napravi, ter izpadni korak z lastno težo - zopet veliko pozornost posvetiti položaju hrbtenice in trebušnih mišic med vajo. Izogibaj se vaj ki bi tvojo hrbtenico pripeljale v položaj pretiranega predklona ali zaklon (ponavadi ob napačni izvedbi vaj). Za roke lahko izvajaš za biceps v sedečem položaju upogib z ročkami - najbolje obe roki hkrati - drugače te rado vleče v eno ali drugo stran - spet pazi na trebušne mišice. Glede tricepsa lahko izvajaš izteg na napravi ali izteg iz čela leže na hrbtu, izogibaj se iztegu nad glavo v sede.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Glede sanacije težav je zadeva sledeča jaz imam težave že v družini in oče po 15 letih po operaciji zgleda kot da se ne bi nikoli nič zgodilo. Je pa oz. še vedno dnevno izvaja vaje samo za krepitev trebušnih in hrbtnih mišic (predvsem iztegovalke hrbta). Sam sem sedaj že drugo leto brez težav. Sem pa kot sem ti zgoraj napisal temeljito spremenil način treninga. trenutno že dobre pol leta nisem bil na treningu - v tem času sem se preselil in adaptiram novi dom - v bistvu treninga niti ne potrebujem - delo na 'gradbišču' zadostuje. Sem bil pa v zadnjih dveh letim opomnjen s strani hrbtenice da določene zadeve odpadejo - napačen dvig 50 kilogramskega žakla ali podobne zadeve. #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Sanacija poškodbe takšnega tipa je zelo različna od primera do primera. Če je bila recimo opravljena operacija ali pa se je rehabilitacija začela brez nje.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Če le imaš možnost prični z rednim obiskom bazena - v vodi se namreč sprostijo pritiski teže na telo, hkrati pa plavanje deluje krepilno na tiste mišice, ki smo jih do takrat zapostavljali.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Glavno pa je da se pričnejo izvajati rehabilitacijske vaje za hrbtenico - to so vaje za trebušne in za hrbtne mišice. Brošure oz. knjigice so celo naprodaj v knjigarnah - Vaje za zdravo hrbtenico. Drugače pa če imaš&nbsp; kakšno možnost stopit do kakšnega fizioterapevta ti bi pomoje rade volje dal kakšno brošuro z vajami. Vaje za hrbet pa boš verjetno moral izvajati zelo dolgoročno, saj te bodo edino močne trebušne in hrbtne mišice varovale pred težavami.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#LP#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Iztok#ed_op#br#ed_cl#
<< x

baller

Uporabniški avatar

ONLINE

Vnosov: 1438

Pridružen: To sep 25, 2007 20:46

Odgovor Če mar 13, 2008 22:11

kako pa je z treningi za spodnji del hrbta? sam izvajam deadlift in ko treneram me nič ne boli, lepo čutim edin mišice, drug dan pa včasih tut nežne bolečine v tem delu. Je to normalno?

Vrni se na Športne poškodbe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
FB skupina FB skupina 2
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.