Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je To apr 07, 2020 02:25

musklfiber traja predolgo

<< x

gasper

Pleničar

Vnosov: 7

Pridružen: To feb 06, 2007 14:15

Odgovor Po mar 16, 2009 11:38

musklfiber traja predolgo

V sredo sem a fitnesu delal noge (meča) in naslednji dan so me meča malo bolela. Tretji dan se je bolečina stopnjevala tako da zvečer nisem mogel niti hoditi. Zdaj pa že tri dni ne morem hoditi drugače ko po vseh štirih. Mišice na mečih imam odebeljene in zatekle in bolijo že na najmanjši dotik. Če raztegujem ali krčim nogo me boli ko hudič. To se mi je zgodilo enkrat že pri prsnih mišicah in so me bolela več kot 8 dni po vaji. #ed_op#br#ed_cl#Zanima me kaj bi lahko bilo narobe, ker to se mi ne zdi normalno. Res da sem mišico treniral do odpovedi ampak to sem počel že večkrat. Običajno imam največji muskl fiber tretji dan in je četrti dan vse ok.#ed_op#br#ed_cl#Kaj lahko naredim da bi lahko vsaj hodil, ker jutri moram v ljubljano? #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
<< x

roki_balboa

Mlečnozobec

Vnosov: 101

Pridružen: Po nov 01, 2004 21:41

Odgovor Po mar 16, 2009 12:06

Počivaj, druge ni. Kaj si pa pretiraval.#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley22.gif"#ed_cl#
<< x

baller

Uporabniški avatar

ONLINE

Vnosov: 1438

Pridružen: To sep 25, 2007 20:46

Odgovor Po mar 16, 2009 15:30

naredi lahek kardio ali pump serijo men pomaga&nbsp;
<< x

mitoes

Mlečnozobec

Vnosov: 327

Pridružen: Če maj 01, 2008 09:10

Odgovor Po mar 16, 2009 15:36

kako bo naredil lahek kardio, če pravi, da še hodit ne more.
<< x

bero76

Pleničar

Vnosov: 46

Pridružen: Pe mar 21, 2008 13:24

Odgovor Po mar 16, 2009 16:46

#ed_op#DIV#ed_cl#Mrzli obkladki lahko ublažijo bolečino zaradi vnetja, sicer pa kako protibolečinsko zdravilo v obliki tablet ali mazila. V lekarni povej, da imaš mišično bolečino, pa ti bodo znali svetovati.#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#&nbsp;#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#lp, Gašper.#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl#
<< x

cherry1

Pleničar

Vnosov: 12

Pridružen: Ne feb 08, 2009 12:10

Odgovor Po mar 16, 2009 20:52

hmm.. jst pa mislim da so za vnete mišice boljši topli obkladki. Kaj pa kakšna savna?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po mar 16, 2009 21:28

#ed_op#DIV#ed_cl#naredi nekaj lahkoh serij brez obremenitve zjutraj in popoldan. samo toliko da se mišice prekrvavi.#ed_op#/DIV#ed_cl#
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

mitoes

Mlečnozobec

Vnosov: 327

Pridružen: Če maj 01, 2008 09:10

Odgovor Po mar 16, 2009 21:34

jaz si ob močnem muskelfibru nanesem kremo ice power in vsaj meni zelo pomaga.
<< x

gasper

Pleničar

Vnosov: 7

Pridružen: To feb 06, 2007 14:15

Odgovor Po mar 16, 2009 23:43

hvala#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Mrzli ali topli obhladki niso pomagali, vsaj takojšnjega učinka ni bilo. Oteklina se pri mrzlih obhladkih malo zmanjša kar je dobro, boli pa še vedno isto.#ed_op#br#ed_cl#Andrijana me je namazala z neko kremo proti bolečinam. Vsake pol ure razgibujem noge (bognedaj kake serije - zgolj malo miganja) in res kaže na bolje. Zdaj celo za silo hodim - se premikam, tako, da sem se celo zapeljal do fitnesa in naredu bicepse in ramena, haha tam so me malo čudno gledal in spraševal, če mi je slabo, ko sem štorkljal po stopnicah držeč se ograje, ko pijanec plota.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Hvala kolegi, za predloge. Mogoče bom jutri že hodil. V 4 dneh lazenja sem začel temeljito pogrešati funkcijo nog haha.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Še vedno pa ne vem kaj je razlog da se to zgodi ker to se mi je enkrat naredilo ko sem prsa delal, a brez prsnih mišic že preživiš en teden, brez nog pa... Take vaje za noge sem delal že večkrat in velikokrat čisto do odpovedi mišice, pa do sedaj ni bilo nikoli nič hujšega.#ed_op#br#ed_cl#
<< x

bero76

Pleničar

Vnosov: 46

Pridružen: Pe mar 21, 2008 13:24

Odgovor To mar 17, 2009 00:57

#ed_op#DIV#ed_cl#Pri mečih bi, takole na pamet, skoraj rekel, da gre za nekaj&nbsp;zelo blizu&nbsp;#ed_op#EM#ed_cl##ed_op#U#ed_cl#kompartment sindromu#ed_op#/U#ed_cl##ed_op#/EM#ed_cl#.#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Zelo poenostavljena razlaga.#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#1.) Natreniral si meča - mikropoškodba mišice#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#2.) Sledi vnetje - odgovor na mikropoškodbo mišice Znaki vnetja: bolečina, oteklina, okrnjena funkcija (težko hodiš).#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#3.) Problem je, ker je mišica obdana s #ed_op#EM#ed_cl##ed_op#U#ed_cl#fascijo#ed_op#/U#ed_cl#. #ed_op#/EM#ed_cl#To je čvrsta vezivna ovojnica okoli mišice. Ta preprečuje, da bi se mišica prosto volumsko povečala, zato pa se stisnejo strukture znotraj mišice. Na udaru so kapilare. Prizadeta je mikrocirkulacija, to je prekrvitev tkiva&nbsp;(ishemija). Tkivo ne dobi dovolj kisika (hipoksija), hranilnih snovi, ob enem pa se ne odstranjujejo odpadni produkti metabolizma (mlečna kislina).#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#4.)To še poslabša vnetje - vrneš se na točko 2 in začaran krog je sklenjen.#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#&nbsp;#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Problem rešiš z #ed_op#STRONG#ed_cl#intervencijo od zunaj#ed_op#/STRONG#ed_cl#, začneš takoj ko problem preseže nek obseg, ki je pri tebi še normalen (po domače, ko boli bolj kot navadno, traja dlje kot ponavadi, se s časom poslabšuje namesto izboljšuje):#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#1.)&nbsp;#ed_op#STRONG#ed_cl#Hlajenje#ed_op#/STRONG#ed_cl# prizadetega predela (noge v banjo ali pa vedro do kolen in hladna voda). Mišičnina je zelo odporna na ohlajanje (ji ne škodi), zaradi mene lahko daš tudi led zraven.&nbsp;Ohladitev upočasni biokemične procese, ki prispevajo k vnetju. #ed_op#STRONG#ed_cl#Nikakor ne greti. #ed_op#/STRONG#ed_cl#Pri višji temp. se metabolizem še pospeši, mi pa ga želimo upočasniti.#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#2.) Prizadeti del postaviti v #ed_op#STRONG#ed_cl#dvignjen položaj#ed_op#/STRONG#ed_cl# (blazino ali pa kaj višjega pod gleženje, tako da so noge v zraku). Tak položaj ugodno vpliva na cirkulacijo, venska kri učinkovito odteka iz vnetega predela. Če se namreč tam kopiči, še prispeva k otekanju.#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Če to ne pomaga imaš še eno možnost samozdravljenja, to je kakšno #ed_op#STRONG#ed_cl#protivnetno mazilo#ed_op#/STRONG#ed_cl#, ki se dobi v lekarni brez recepta. Boljša je krema (maščobna osnova), kot gel (vodna osnova), zaradi prodiranja skozi kožo. Mazilo uporabiš večkrat na dan in ob tem tudi masiraš prizadeti predel od periferije proti centru (pri mečih v smeri od gležnjev proti kolenu).#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#Če so omenjeni ukrepi neučinkoviti ali premalo učinkoviti moraš do zdravnika, ki bo presodil ali bodo dovolj zdravila ali kaj več. Zdravila, ki pri tem učinkovito pomagajo so iz skupine NSAID in se dobijo samo na&nbsp;recept.#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#&nbsp;#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#S stališča fitnesa oz. vadbe se mi zdi pomembno omeniti, da tako huda obremenitev mišice, ki pripelje do takih težav, sami mišici popolnoma nič ne koristi (hipertrofija) ampak samo škodi (ishemija, tvorjenje prostih radikalov ob reperfuziji, oksidativni stres). Enako velja tudi za druge strukture z notraj kompartmenta (živci!!!)#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#&nbsp;#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl#lp, Gašper#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl#
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor To mar 17, 2009 07:46

Pri mečih se je nekaj podobnega že velikokrat zgodilo. Iz izkušenj ti rečem čim bolj razmigavaj seveda nizko intenzivno, da zadevo prekrvaviš.#ed_op#br#ed_cl#Seveda lahko vključiš tudi obkladke in maziva vendar razmigaj. Pomaga tudi omega 2, GLA in glutamin.#ed_op#br#ed_cl#
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

gasper

Pleničar

Vnosov: 7

Pridružen: To feb 06, 2007 14:15

Odgovor To mar 17, 2009 12:36

#ed_op#span class="name"#ed_cl##ed_op#b#ed_cl#bero76 #ed_op#/b#ed_cl##ed_op#/span#ed_cl#hvala za izčrpno in koristno razlago. Očitno sem res fasal kompartment sindrom. #ed_op#br#ed_cl##ed_op#span class="name"#ed_cl##ed_op#b#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#/b#ed_cl##ed_op#/span#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#

Vrni se na Športne poškodbe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov


 
FB skupina FB skupina 2
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.