Stran 1 od 5

Kila-Pruh-Pretrganje trebušne prepone

OdgovorObjavljeno: Po sep 29, 2003 14:53
Napisal/-a robo
Mene pa zanima, kdaj lahko nastane kila, česa se je treba pazit pri kvihtanju?

Nekateri pravijo, da naj bi pas pomagal pri kili?

OdgovorObjavljeno: Sr okt 01, 2003 07:46
Napisal/-a pscimp
Osnova so močne trebušne in hrbtne mišice, ki pa jih je treba znati pravilno uporabljati (kontrakcija obeh - mišični steznik) in nevarnosti za kilo ni oz. je min., razbremeni pa se tudi hrbtenica.

OdgovorObjavljeno: Sr okt 01, 2003 07:48
Napisal/-a pscimp
Če pa že maš kilo, ti tut pas ne bo pomagal:qwe; Dober pa je zato, da vidiš koliko si se zredil okoli pasu.

OdgovorObjavljeno: So mar 06, 2004 17:53
Napisal/-a Bongo
Pardon k odperam ta star topic, sam se mi zdi nesmiselno novga,če je že govor o tem.
Zanima me samo,če imaš pruh,kako veš??Kje in kakšna naj bi bila bolečina-če sploh je. Jz sm biu opereran priblizno 10 let nazaj. Takrat sploh nisem vedu da ga mam, mi je zdravnik povedu. Res pa da sem biu se zelo mlad. A je zdj kej več nevarnosti da ga ponovno dobim,gelde na to da sm biu že opereran??
Tnx

OdgovorObjavljeno: So mar 06, 2004 18:29
Napisal/-a NURS
trebušna kila nastane zaradi oslabljene trebušne stene. in potem pritisk "potisne" npr črevo ven.

poznamo reponilne kile ki jih lahko z roko "damo nazaj" in ireponilno kijih ne moremo.

trebušna kila lahko povzroči ileus to je zaprtje črevesa ker ga stisne lahko zapre črevo ne da bi prekinila prekrvavitev lahko pa prekine prekrvavitev v takem primeru po nekaj minutah črevo odmre in vam t adel odstranejo in ponavadi naredijo stomo(da se konec črevesa poveže z kožo oz se narede izhod črevesa na koži in nato se blato zbira v stomi(vrečki).

itd, itd.

kako opaziš kilo?
izbioklina na predelu trebuha, bolečina,...

OdgovorObjavljeno: So mar 06, 2004 18:30
Napisal/-a ronnie
Stopnja rizika naj bi bla mal manjša,a le zato ker si starejši.Bolečine skorajda ni.Opazil boš bulo na notranji-skrajno zgornji strani stegna.

OdgovorObjavljeno: So mar 06, 2004 18:31
Napisal/-a NURS
Originally posted by ronnie
Stopnja rizika naj bi bla mal manjša,a le zato ker si starejši.Bolečine skorajda ni.Opazil boš bulo na notranji-skrajno zgornji strani stegna.


govoriš o ingvinalni kili?

OdgovorObjavljeno: So mar 06, 2004 18:50
Napisal/-a ronnie
Originally posted by NURS
Originally posted by ronnie
Stopnja rizika naj bi bla mal manjša,a le zato ker si starejši.Bolečine skorajda ni.Opazil boš bulo na notranji-skrajno zgornji strani stegna.


govoriš o ingvinalni kili?


Jap.

OdgovorObjavljeno: So mar 06, 2004 21:26
Napisal/-a Vojko
Ali je glede na zgoraj povedano smisleno uporabljati pas pri počepih in mrtvem dvigu, ali pa se lahko zanašamo na močne trebušne in hrbtne mišice?:dunno;

OdgovorObjavljeno: So mar 06, 2004 22:04
Napisal/-a ronnie
Če pretirano(pri vseh serijah npr) uporabljaš pas ti bo bolj škodil kot koristil,kajti si ne boš jačal pasu kot je treba
osebno ga uporabljam samo za dead lift in počep,pa še tle pri kilasži ki gre pod 6 ponovitev

OdgovorObjavljeno: So mar 06, 2004 23:36
Napisal/-a Vojko
Ko smo že pri počepih še eno vprašanje!
Kolega ima izražajno ravna stopala (platfus). Pri izvajanju vaje ga vedno vleče nazaj, tako da ne more narediti pravilnega počepa. Zato je nad vajo skoraj obupal. Ali bi pomagalo če bi si pete podstavil oz. če je to sploh smisleno, ker se potem obremenitev (baje ) prenese bolj na hrbtenico?
:dunno;:dunno;:dunno;

OdgovorObjavljeno: Ne mar 07, 2004 10:05
Napisal/-a NURS
Originally posted by Vojko
Ali je glede na zgoraj povedano smisleno uporabljati pas pri počepih in mrtvem dvigu, ali pa se lahko zanašamo na močne trebušne in hrbtne mišice?:dunno;


sam pas ti nebo preprečil kile saj je širok kakih 10cm. ti pa malo stabilizira hrbtenico,.. če je dobro nameščen, osebno priporočam pri večjih težah uporabo pasu nad 150kg počepa, mrtvega

OdgovorObjavljeno: Ne mar 07, 2004 18:29
Napisal/-a ronnie
Originally posted by Vojko
Ko smo že pri počepih še eno vprašanje!
Kolega ima izražajno ravna stopala (platfus). Pri izvajanju vaje ga vedno vleče nazaj, tako da ne more narediti pravilnega počepa. Zato je nad vajo skoraj obupal. Ali bi pomagalo če bi si pete podstavil oz. če je to sploh smisleno, ker se potem obremenitev (baje ) prenese bolj na hrbtenico?
:dunno;:dunno;:dunno;


Je smiselno,definitivno.Sam sem na začetku ko sem se učil šele počepe mel isti problem(le da nimam platfusa) le da me je nosilo naprej.

OdgovorObjavljeno: Ne mar 07, 2004 20:23
Napisal/-a Bongo
Zdj me pa kr mal panika stiska. Kok je ta bula velka??A ob pritisku boli??A se hitr začut(je bl na površini) al je treba kr prtisnt da jo čutš??
Men se zdi da mam eno bulco( prblizn tok velko k so glave od teh smailijev),čist na površini(čist mal prtisn pa ju čutm),boli me nč ne pa tut če ornk gor prtisnm,je pa na levi nogi(na desni se mi zdi da je ni),čist na unmu mestu kjer se pre kjer se ubistvu prepogiba(med trebuhom in nogo). Višina je pa, ne znam drgač povedat ene 3cm nad penisom.

OdgovorObjavljeno: Ne mar 07, 2004 20:26
Napisal/-a Bongo
Ok a je mozno da js to ksno kito tipam,ker sem zdle ugotovu da ni okrogl ampak je bolj podolgovat, pa se mi zdi da je na istem mestu tut na desni strani. Lah da sm čist preveč paniko zagnal:dunno;