Stran 1 od 1

zategnjene mišice

OdgovorObjavljeno: Če nov 01, 2012 11:15
Napisal/-a klarklara
Stara sem 53 let, že celo življenje aktivna rekreativka.
Trenutno največ kolesarim (konkretne ture, tudi po 60 km in več, veliko tudi vzponov),igram badminton 2x tedensko po 1,5 ure,občasno tečem,igram tenis, poleti vsak dan plavam,pilates 2x tedensko.
Do lani nisem imela nobenih težav,od septembra dalje pa opažam da mi pilates postaja "nočna mora".Sem cela zategnjena, občutek imam, kot da imam "prekratke " mišice,kot da imam konstanten muskelfibr, ne morem več sedet "po turško",težko pridem v predklon brez pokrčenih kolen.Naj povem, da še julija letos (ko smo končali s pilatesom) je bilo to zame "mala malca".Nimam pa nobenih težav s kolesarjenjem,badmintonom, tenisom,itd...samo strečing, joga in pilates mi delajo težave.
Težko verjamem, da so leta vzrok oz. da bi se tako,čez noč, rekreativno postarala.
Jemljem magnezij,za ostala dopolnila se še odločam in zbiram info.
Hvala tudi za vaša razmišljanja in izkušnje in lep pozdrav.

Re: zategnjene mišice

OdgovorObjavljeno: So feb 23, 2013 15:10
Napisal/-a Bj86
EDIT ADMINA: prosim spoštuj pravila foruma, hvala.

Re: zategnjene mišice

OdgovorObjavljeno: So feb 23, 2013 19:28
Napisal/-a zmajcek
kakšna fizioterapija ti ne bi škodila, predvsem terapija prožilnih točk - trigger point. + še kej zdraven

Re: zategnjene mišice

OdgovorObjavljeno: So feb 23, 2013 23:15
Napisal/-a RocketQueen
Zdravo klarklara. Jaz sicer nisem imela težav kot ti, ampak sem jih imela predvsem z ''zategnjenostjo'' v zgornjem delu hrbta, pa sem se začela posluževat yoge za ''odpiranje''. V bistvu je princip enak kot pri trigger point masaži, s tem da pač vozle razbiješ sam, z vajo. Na youtubu je dosti tutorialov, jaz sem delala po principu yogatic (kanal na youtube; vpišeš yoga for opening / kateri del telesa izbereš, jaz recimo delam največ yoga for opening shoulders) in že po ene treh dneh izvajanja vaj sem začutla veliko spremembo.

Predklona pa nikol v življenju nisem mogla nardit, dokler nisem še vaj za noge uvedla, zdaj pa brez problema. Sem že mnogim to priporočala in so vsi ful zadovoljni z rezultati, je pa res da se moraš tu malo pomatrat. Ampak ni hudo, med samim izvajanjem vaj vsaj jaz osebno čutim prijetno, blago bolečino (tisti tip bolečine, ko več, da ko bo konec, bo popustilo) in če vaje delaš pravilno prav čutiš kako ti impulz potuje po določenem živcu. Sama imam prijateljico, ki izvaja trigger point terapije in je občutek res primerljiv, skorajda enak, ampak mi je ljubše delat vaje, vzamejo nekaj minut na dan. Zdaj sem se sicer malo polenila in ne delam več redno, ampak vsakič ko dobim ta neprijeten občutek delam vaje tri dni zapored, pa je takoj boljše.

Re: zategnjene mišice

OdgovorObjavljeno: To mar 12, 2013 22:53
Napisal/-a tolomen
Kot je že nekdo pred menoj rekel, bi kakšna terapija (beri: masaža) sigurno koristila za tvoje "zategnjene" mišice. ;)

Re: zategnjene mišice

OdgovorObjavljeno: Sr dec 30, 2015 22:18
Napisal/-a kolesko
Poslužujte se kakšnih izotoničnih napitkov posebej poleti ko se aktivnost poveča , zame osebno daleč najbolši je bil maxim, katerga dobiste v maximum shopu http://www.maxximumshop.si/vzdrzljivost ... drink-2-kg v kombinaciji po intezivni vadbi proteinskim recovery http://www.maxximumshop.si/vzdrzljivost ... wder-750-g


Zelo pripročam pa ne zato ker bi reklamo delal sem vozil nekaj časa continetal amatersko in sem užival tudi dražje dodatke, vendar maxim me je najbolj navduševal glede cene in efekta.

Ker sem žal samo" laik " in ne vem vzroka zakaj bi vas zategovalo mogoče vsako dnevno raztezne vaje dovolj ptija vode, pa za pospeštiev regenracije omenjeni recovery drink, počutili se boste bolj spočite , telo bo dovzetno v hitrejšem, času za višje napore, roba osebno bila testirana v kovesarstvu sem pa average 100 km najraš delu 3-4 krat tedensko.

Zame je zatgejenost dobrodošla ker se telo sproti oblikuje :).