Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Crush Bar FORUM Fitness November 19 - forum
 
Danes je Po dec 09, 2019 15:07

Ne simetrične mišice

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

WadeWilson

Mlečnozobec

Vnosov: 290

Pridružen: Sr nov 13, 2013 22:09

Odgovor Sr jan 22, 2014 13:58

Ne simetrične mišice

Torej kje naj začnem... že dolgo opažam, da je leva stran telesa šibkejša kot desna, posebej v zgornjem delu telesu, ampak sem mislil, da je to normalno, ker sem pač desničar.

Zadnjih 30-40 dni delam bench presse, ravne in incline in opažam da mam desno "joško" bolj napumpano kot levo. Vedno. Tudi ko ne delam pa jih stisnem se mi desna zdi vedno bolj trda. Delam pa presse z dumbbelli in ne z barbellom. Je mogoče to narobe? Ker verjetno podzavestno z levo roko spremenim kot roke, ko grem gor, da mi je lažje... ne vem. To sem danes na vajah malo preštimal. Naj raje prešaltam na barbell presse, da bosta obe roki šle pod istim kotom ali kaj vi priporočate?

Me je malo postalo strah. Na desni roki se mi po treningih tudi vedno bolj vidijo žile in mišice, kot na levi. Verjetno drugi to ne opazijo kot jaz sam ampak nočem met ne simetričnih mišic. Posebej ne na rokah in prsih.

Kakega doktorja oziroma specialista priporočate, da mi kaj več o tem pove? Malo sem poguglal situacijo in večina odgovorov je genetika ali pa ne pravilna forma, katero pač pol moraš popravit. Ali pa če je že ekstremno greš obiskat specialista, ki ti da neke vaje za raztegovanje in podobno... samo ne vem, koga bi obiskal za to :)

Hvala za odgovore
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63902

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe feb 21, 2014 09:45

Re: Ne simetrične mišice

nesimetrija je prisotna verjetno pri vsakemu. seveda se pri enih ne opazi nič pri drugih gre v ekstrem. tudi sam nisem imel levo in desno stran nikoli enako. večino vaj delaj z ročkami + lahko dodaš kako ekstra vajo ali serijo vedno za šibkejši del. s časom in takim pristopom se to s časom dokaj približa
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

GymRage

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 4757

Pridružen: Ne jan 09, 2011 23:45

Kraj: Na senčni strani Alp - Soča

Odgovor Pe feb 21, 2014 16:22

Re: Ne simetrične mišice

Sam rešujem te težave predvsem s kakšno serijo več za zaostajajočo stran ter večjo miselno povezavo. In pa točno zadeti mišico, to je še najpomembnejše. S tem se da lepo izboljšati simetrijo.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra.
Blogility | Super Human Radio
<< x

WadeWilson

Mlečnozobec

Vnosov: 290

Pridružen: Sr nov 13, 2013 22:09

Odgovor Pe feb 21, 2014 19:27

Re: Ne simetrične mišice

Vaju razumem oba. To je to ja, treba v glavi "čutiti" mišico. To sem tudi začel delat in mislim, da se stanje izboljšuje. Drugače pa sem opazil da je levi triceps tudi manjši, kar pa rešujem z več ponovitev na levi roki. Mislim, da bo zdaj okej, če pa ne pa imam dobre napotke :)

Hvala
<< x

WadeWilson

Mlečnozobec

Vnosov: 290

Pridružen: Sr nov 13, 2013 22:09

Odgovor Po mar 10, 2014 20:54

Re: Ne simetrične mišice

Bom kar tu napisal. Danes sem bil pri fizioterapevtki zaradi tega, ker mam precej ramena naprej in levo je višje od desne (nepravilna drža ko sem še bil par let nazaj precej debel). Večkrat me tudi ramena bolijo in gornji del hrbta. No, ugotovil sem, da so to moji najmanjši problemi... :) medenico, hrbet, vse imam v pizdi (kar se tiče simetrije in drže), ampak je rekla, da se bo vse porihtalo, ker sem dokaj hitro prišel in je še blago bolj tako da se naj ne skrbim in naj lepo telovadim naprej. Že danes mi je govorila za ene vaje ampak bova še naslednjič šla bolj podrobno v to.

Je pa mi rekla, da naj nujno te mišice ojačam oziroma jih dodam k treningom: lower part of trapezius, middle part of trapezius, rhomboideus in rotatory cuff.
Zanimivo mi je bilo to, da je rekla da naj vaje za prsne mišice (bench press, metuljček itd) izpustim in se fokusiram na to. Precej težko mi bo najboljše vaje izpustit Slika

Katere vaje priporočate, da delam za te mišice? Na voljo so mi barbell, dumbbelli, pull up bar in dips station.
<< x

Simon_Z

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: Po feb 24, 2014 15:24

Odgovor To mar 11, 2014 09:55

Re: Ne simetrične mišice

No ja, ravno izpustit ti vaj ni potrebno, vsekakor pa treninge prilagodi tako, da boš telesno držo čim bolj popravil. Na žalost veliko ljudi telesni drži ne nameni nobene pozornosti - ampak nenazadnje lahko zaradi tega trpi tudi sama tehnika vaj.

Kaj točno pa imaš narobe s telesno držo? Je zdravnica gledala samo ramena ali tudi ostale dele telesa?
<< x

WadeWilson

Mlečnozobec

Vnosov: 290

Pridružen: Sr nov 13, 2013 22:09

Odgovor To mar 11, 2014 10:35

Re: Ne simetrične mišice

Bil je moj prvi pregled in bilo je rečenih tako veliko stvari, da si niti vsega nisem zapomnil in razumel, če sem iskren. Jutri mam spet pregled in bom probal bolj podrobno vse kasneje napisat. Rekla mi je, da imam slabo držo, kar je verjetno posledica zaradi sedenja pred računalnikom. Telo se mi tudi nagiba na desno stran, kar se vidi na tej sliki, ker je medenica bolj ven kot na levi strani http://shrani.najdi.si/?2N/13A/366AhGDB/20140201.jpg
Rekla mi je tudi, da imam zelo slabe mišice na hrbtu (meni osebno pa se je zdel tam dober napredek) in da če jih bom natreniral, se bo problem z rameni popravil (seveda bodo tudi potrebne raztegovalne vaje in podobno, katere še bova šla skozi). Te mišice mi je rekla da naj natreniram: spodnji in sredinski del trapeznih mišic in rhomboideus. Rekla je tudi, da naj malo pogledam kake vaje za rotator cuff. Vse ostalo (raztegovalne vaje) pa mi bo ona čez čas povedala.

To, da pa mi je priporočala da naj bench press, metuljček in podobne vaje izpustim pa se tudi meni zdi malo tak... pomoje si misli, da sem kar en ki hodi v fitnes pa cele dneve dela sam na prsih (ker večina res to dela). Med tem pa mi je rekla da ga naj raje s skleci zamenjam in jih delam toliko koliko lahko. Ko delam sklece čutim prsne mišice še bolj + še milijon drugih mišic poleg. Tako da ja, dodal bom te vaje za te mišice na konec treninga vsaki drugi dan. (nekaj sem jih že našel in ne zgledajo preveč zahtevne)

Ni mi pa rekla nič okoli medenice, kako bi popravil. Samo kako bi se naj držal, ko stojim in sedim ampak... tako je bilo hitro, da še zdaj ne vem kdaj se pravilno držim. Upam, da mi bo vse to postalo jasno čez čas ker si hočem te zadeve res porihtat. Večkrat opažam (tudi pri deadliftu) da ko dvigam že nekaj ponovitev in seveda forma ni več tip top (ne skrbite, se ne forsiram takrat v nedogled) me začne zanašat na desno stran. Ne vem kako bi povedal... leva noga začne malo trepetat desna stran pa je trda in ravna. Tako da ja... definitivno imam probleme s simetrijo, katere upam da bom čimprej rešil. Moj cilj je tudi obvladovat svojo težo (torej gimnastične vaje na ringih in palicah). Tam pa rabim več al manj perfektno formo/držo..
<< x

Simon_Z

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: Po feb 24, 2014 15:24

Odgovor To mar 11, 2014 11:17

Re: Ne simetrične mišice

Povsem možno je, da je slaba telesna drža posledica sedenja pred računalnikom - pri večini je tako.

Tega pa ne razumem najbolje - v fitnesu ne smeš trenirat prsnih mišic, sklece pa lahko izvajaš? Iz tega sklepam, da ne smeš trenirat z utežmi, lahko pa z lastno težo? Res, da je trening treba prilagodit, vsekakor pa to ne pomeni, da ne smeš dvigovat uteži!

To je pa res čudno, da ti ni nič omenila kako se rešit nagnjenosti medenice ... Za nagnjenost sta lahko kriva 2 vzroka: 1. eno nogo imaš daljšo kot drugo (na to nekaj bistveno ne moreš vplivat), 2. imaš skrajšan quadratus lumborum, ki je lateralni fleksor trupa. Na tvojem mestu pa bi poskrbel tudi za raztezne vaje primikalk in odmikalk kolka.
<< x

WadeWilson

Mlečnozobec

Vnosov: 290

Pridružen: Sr nov 13, 2013 22:09

Odgovor To mar 11, 2014 11:34

Re: Ne simetrične mišice

Definitivno je kriva slaba drža zaradi debelosti (okoli 115kg) iz preteklosti (roke sem vedno imel naprej, da sem skril "man" boobse, če me razumeš) pa tudi sedenje pred računalnikom. Sem informatik, tako da si lahko predstavljaš da sem večinoma časa pred računalnikom, čeprav to zdaj zadnje par mesecev spreminjam že.

Ni mi rekla, da naj neham trenirat z utežmi, rekla je samo, da naj neham na polno trenirat prsne mišice z utežmi (kar itak ne delam razen 1-2x tedensko bench in incline press) in da če že moram, naj raje delam sklece. Verjetno je vajena, da večina ljudi ko pride k njej posveča več treningov prsnim mišicam kot hrbtu in zato pride do teh ne simetrij in problemov.

Ja glede medenice je opazila komaj proti koncu in se nisva dosti pogovarjala o tem. Na hitro mi je pokazala kako se naj držim ko stojim in sedim ampak si nisem glih zapomnil. Saj veš, čist novo mi je zdaj vse to in ne vem če se pravilno držim v vseh trenutkih. Je pa rekla, da še bova šla bolj podrobneje v te stvari naslednjič (jutri).

Zgleda imam precej problemov, proti koncu me je tudi vprašala če večinoma hodim po prstih, ker ko sem se stanil iz tistega ležišča, ji je tako delovalo. Na to ji iskreno nisem vedel odgovorit, ker nisem nikoli pazil na to. Upam samo, da še ne odkrije več problemov čez čas ker me je to zdaj precej zdepresiralo. To glede mišic na hrbtu niti ne, pač moram jih natrenirat. To z medenico. Vedno me je motilo to, da imam na desni stran bolj ven ampak sem mislil, da je to naravno. Upam, da se bo dalo brez problema popraviti in da ne bo vzelo veliko časa

Vrni se na Športne poškodbe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Warrior Solo Bar 35 g Odpornost 19 - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.