Stran 1 od 1

Nenormalne bolečine

OdgovorObjavljeno: Sr feb 04, 2015 12:05
Napisal/-a MatejV
Pozdravljeni! :)

Imam problem, ki je precej boleč. Sem bolj kot ne začetnik v fitnesu. V ponedeljek sem opravil 50 minutni trening, sestavljen predvsem iz lastne telesne teže. Delal sem naslednje vaje, s seti in določenim zaporedjem. Slika

Wide push ups, Wide pull ups, Standard push ups, Wide front pull ups, Chin ups, Military push ups, Lawnmowers, Heavy pants ( delal sem z srednjo obremenitvijo - 13 ponovitev ).

Torej sama lastna telesna teža in vaja oziroma 2 z utežmi. ( delal sem z srednjo obremenitvijo )

Moj problem se pojavi tu. V torek sem imel močan musklfiber, tako da sem obe roki v komolcih KOMAJ iztegnil. Nato sem imel včeraj tek ( 45 minut ) + 15 minuth HIT. Naj dodam da sem se vedno pravilno in kvalitetno ogrel in raztegnil. Ravno tako po treningu. Po treningu v roku 15 minut zaužijem obrok - 2 merici Wheya in 1 banana. Nato v roku 1 ure še kvalitetna večerja ( včerajšnja konkretna večerja:150 g piščančjih prs, zelena solata z oljčnim oljem in fižolom, 40g basmatega riža )

Danes sem se zbudil in enostavno ne morem ničesar.Slika Rok v sklepu ne morem iztegnit, vse je zatrdelo, kot če bi bilo nategnjeno. Triceps boli, da bi se kar zjokal. Drugo vse je v redu. Čutim bolečine še v hrbtnih mišicah in prsnih, vendar to ni omembe vredno v primerjavi z rokami. Kar me bega je to, da sem tak trening z istimi obremenitvami naredil nazadnje v petek in o bolečinah ne duha ne sluha.

Kaj mi priporočate ? Nebi rad prekinil procesa za dlje časa, vem da pa je verjetno najboljša rešitev striktna prehrana, počitek in kvalitetne beljakovine ( whey ) da mišice čim prej regeneriram.
Naj počivam ? Ali stisnem zobe in treniram naprej ?
Obstaja poleg počitka še kakšna druga opcija, da čim bolj ublažim bolečine in jih čimprej odpravim ?

Re: Nenormalne bolečine

OdgovorObjavljeno: Pe feb 13, 2015 05:00
Napisal/-a Grom
Prva stvar je da intenzivnost stopnuješ postopoma iz treninga in trening. Sedaj delaš tako kot bi bil čisto bel in šel kar na enkrat za cel dan na močno sonce. Mišico moraš spodbudit k rasti vendar kolikor je potrebno in potem pustiti čas za regeneracijo. Enako ko greš na sonce greš najpej za nekaj malega časa in potem koža rahlo porjavi in se prilgaodi. Drugič greš lahko več.

Pomaga pa whey okoli treninga, BCAA, HMB, glutamin, C vitamin..