Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Cruhs Forum Promocije Activlab
 
Danes je Sr avg 21, 2019 15:27

Kaj delam narobe?

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

roks

Pleničar

Vnosov: 2

Pridružen: Ne apr 28, 2019 17:26

Odgovor Ne apr 28, 2019 18:09

Kaj delam narobe?

Zdravo!

Sem nov na forumu. Ker vem kakšni strokovnjaki ste na tem forumu (vas že nekaj časa berem:)) in ker izjemno cenim vaše napotke, izkušnje, se na vas obračam za pomoč.

Imam 74 kg, 177 cm in bi rad pridobil na mišični masi. Cca mesec in pol že treniram doma z utežmi, a nekega hudega napredka ni. Morda nekaj definicije in 1 kg več. Dnevno pojem cca 2300 kcal in 120g beljakovin. Delam vaje za bicepse, ramena in trapeze 3x na teden, ter 2x na teden za prsa in tricepse.

1.) Zanima me kaj delam narobe oz. kaj najbolj zavira moj napredek? Ali bi moral povečati kalorično vrednost, število beljakovin ali je problem v treningu?

2.) Bi prehod na fitnes popravil zadevo? Izvajam skoraj vse osnovne vaje, ki bi jih v fitnesu pri treningu za celotno telo, res pa je, da enostavno ne čutim, da mišice sploh konkretno obremenim, čeprav se trudim, da jih izvajam pravilno. Še posebej imam tu problem pri ramenih in prsih.

Hvala vnaprej za pomoč.

lp
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63805

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po apr 29, 2019 14:11

Re: Kaj delam narobe?

Oboje lahko igra vlogo..

Trening mora biti vedno večji izziv za mišico če želiš napredovati + vmes dovolj počitka da mišica raste
Hrana bi vsekakorn dvignil beljakovine na 200.. lahko po potrebi kalorije. ampak tezko rečem. imaš kaj kvalitetnih maščob ki so pomembne za hormone? cela jajca, putr, rdeče meso, olivc..
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

roks

Pleničar

Vnosov: 2

Pridružen: Ne apr 28, 2019 17:26

Odgovor Po apr 29, 2019 16:35

Re: Kaj delam narobe?

Hvala za komentar.

Ja, jem jajca, arašidovo maslo, meso, olivno olje, oreščke..Težko pa dosegam kalorije. Ne vem, kam bi še vključil nekih 300-400 kcal, če so seveda potrebne.

Primer jedilnika:

ZAJTRK: ovseni kosmiči 80g + banana + cca 1 dcl sadnega jogurta za okus + kakšen košček kruha
MALICA: pravi grški jogurt 170g + sirova štručka
KOSILO: krompir, piščančji file, solata z žlico in pol olivnega olja
PO VADBI: whey 30g + 2 dcl mleka
VEČERJA: 2 jajca + 2 rezini kruha
DODATNO: pest oreščkov

Je zgornji jedilnik kolikor toliko ok? Kaj bi moral izboljšati? Torej je največji problem v beljakovinah?

Pri vadbi pa sledim tvojim vajam za ramena (3-4 vaje), biceps, triceps - osnovne vaje z ročkami, za prsa moram še nekaj pogruntati, ker sklece ne zaležejo nič, klopi pa nimam..
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63805

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po apr 29, 2019 21:26

Re: Kaj delam narobe?

kvalitetne beljakovine ali jajca ali meso ali riba v vsak obroka. kak namesto tega lahko sir ali skuta.. jogurt bolj tako tako.. nekaj oreškov ni obrok
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Osnovno o prehrani

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Cruhs Forum Postani Fit
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.