Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
Danes je Po nov 18, 2019 22:49

Začetnica ;)

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Jess6

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: So mar 15, 2014 10:50

Odgovor So mar 15, 2014 11:07

Začetnica ;)

Pozdravljeni,

sem še začetnica v teh vodah, vendar sem se vseeno odločila, da poprosim za kakšen nasvet glede
prehrane in telovadbe same. Visoka sem 165cm, imam 68kg, stara sem 23 let.

Pred tremi tedni sem začela aktivno telovaditi s programom Jillian Michaels - Ripped in 30. Opravila sem 1. teden, potem sem zbolela,
ta teden sem začela spet na novo cel program in zaenkrat mi zelo ustreza. Ponavadi telovadim 6 dni (program pol ure) in potem 7 dan počivam,
ali grem vsaj na sprehod. Telovadim večinoma pozno popoldan oziroma zvečer. Ta vadba mi trenutno najbolj ustreza, sicer sem izgubila 1-2kg, vendar se telo vidno oblikuje, kar mi zelo ustreza :)

S prehranjevanjem imam še vedno nekaj problemov, nikakor ne morem dobiti ustreznega razmerja zame. Sem vegetarijanka,
večinoma dobim beljakovine iz oreškov, čičerke, jajc,... Zanima me, če ima kdo kakšen nasvet glede vege jedilnikov, sicer sem že malo
prebrskala forum, ampak me zanima iz prve roke kako si pomagati :)


Hvala vnaprej ;) !

LP,

Jess6
<< x

Simon_Z

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: Po feb 24, 2014 15:24

Odgovor Po mar 24, 2014 18:32

Re: Začetnica ;)

Kar se vadbe tiče - naključne vadbe s spleta nikoli niso najboljša rešitev ... za kogarkoli. Bolj je trening prilagojen tebi, bolje je, boljši bodo rezultati in hkrati tudi kvalitetnejši.

Kar se prehrane tiče - glede na to, da si vegetarijanka, še ni takšen problem, ker še vseeno ješ ribe in jajca, kar je v primerjavi z vegani ogromno. Kljub temu imaš od "mesojedcev" dosti večjo možnost za pomanjkanje določenih hranil, sploh, če nisi privrženka prej omenjenih virov beljakovin - jajc in rib. Poskrbi za zadosten vnos omega 3 maščob, prav tako tudi cinka in železa. Če ne gre drugače, boš morala poseči tudi po prehranskih dopolnilih.
<< x

Jess6

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: So mar 15, 2014 10:50

Odgovor To apr 01, 2014 13:43

Re: Začetnica ;)

Zdravo Simon_Z!

Rib ne jem, sem vegetarijanka v "pravem pomenu besede" :) . Jem pa jajca, mleko in ostalo vse normalno.
Za treninge doma sem se odločila, ker se v fitnesu ne počutim sproščena, lažje mi je delati doma.
Nabavila sem si whey, tko da ga zjutraj ob kosmičih pojem kar z vodo, po treningu pa kar popijem dozo.
Omega 3 dobim več ali manj iz chia semen.

lp
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor To apr 01, 2014 13:48

Re: Začetnica ;)

zelo slab vir omega 3. daj vsaj alge če nočeš iz rib.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Simon_Z

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: Po feb 24, 2014 15:24

Odgovor To apr 01, 2014 14:35

Re: Začetnica ;)

Saj lahko tudi doma treniraš drugače - tebi prilagojeno. Če ne kupiš uteži, lahko treninge izvajaš s tistim, kar ti je na voljo, ali pa celo samo z lastno težo. Veliko bolje je, da poslušaš svoje telo in delaš tisto oz. toliko kot si sposobna. Vaj z lastno težo imaš ogromno, sebe poznaš dovolj dobro, da veš, pri katerih gibih si omejena (npr. kakšna bolečina), zato ne vidim razloga, zakaj se zadeve nebi lotila na tak način. Nenazadnje pa se boš o sebi naučila nekaj več, pa še pripravljena boš na obdobje, ko se bo napredek ustavil (kaj boš storila, ko bo zgoraj omenjenega programa enkrat konec? Ga boš šla izvajat ponovno?).

Seveda pa je odločitev povsem tvoja :). Samo ne obupat na sredi programa, če mogoče ne boš sposobna izvajat vsega tako kot je začrtano - to je namreč razlog za precejšen delež ljudi, ki se odločijo prekiniti s takšno vadbo.
<< x

Jess6

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: So mar 15, 2014 10:50

Odgovor Sr apr 02, 2014 07:38

Re: Začetnica ;)

Simon_Z je napisal/-a:Saj lahko tudi doma treniraš drugače - tebi prilagojeno. Če ne kupiš uteži, lahko treninge izvajaš s tistim, kar ti je na voljo, ali pa celo samo z lastno težo. Veliko bolje je, da poslušaš svoje telo in delaš tisto oz. toliko kot si sposobna. Vaj z lastno težo imaš ogromno, sebe poznaš dovolj dobro, da veš, pri katerih gibih si omejena (npr. kakšna bolečina), zato ne vidim razloga, zakaj se zadeve nebi lotila na tak način. Nenazadnje pa se boš o sebi naučila nekaj več, pa še pripravljena boš na obdobje, ko se bo napredek ustavil (kaj boš storila, ko bo zgoraj omenjenega programa enkrat konec? Ga boš šla izvajat ponovno?).

Seveda pa je odločitev povsem tvoja :). Samo ne obupat na sredi programa, če mogoče ne boš sposobna izvajat vsega tako kot je začrtano - to je namreč razlog za precejšen delež ljudi, ki se odločijo prekiniti s takšno vadbo.


Uteži imam (jih uporabljam vsak dan skozi vaje), prav tako telovadno klop, čeprav ju bolj malo uporabljam. Moj največji problem je trebuh, in skozi te vaje trebušne mišice kar dobro delajo. Če se pa kakšen dan ne počutim izzvana grem tudi na uteži. ;)

Ko bo programa konec imam pripravljenih še vsaj 5 podobnih, oziroma težjih ;). Mi res bolj ustreza kot da bi sama od sebe delala vaje, ker nimam izkušenj s tem in potrebujem da me nekdo vodi. Sedaj sem že 1 mesec v tem načinu vadbe, nedelje mam pavze, drugače pa sem pridna vsak dan :) Če mi česa do sedaj ni uspelo izvajat sem pač določen cikel (npr. vadba Week2) podaljšala še za en teden, dokler nisem vaje, ki mi je delala probleme dovolj obvladala.
<< x

Jess6

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: So mar 15, 2014 10:50

Odgovor Sr apr 02, 2014 18:15

Re: Začetnica ;)

Naj povem še to, da sem v tem slabem mesecu shujšala kakšne 3kg, nič več, se pa poznajo rezultati na telesu,
ni več "mlahavih rok" in "ljubavnih ročk" v takem obsegu kot so bile ;) .
<< x

definicija

Pleničar

Vnosov: 8

Pridružen: Če maj 08, 2014 12:50

Odgovor Če maj 08, 2014 12:58

Re: Začetnica ;)

Je že res, da je prilagojen trening veliko boljši, samo če je začetnica to ne igra tako velike vloge po mojem mneju. Vsaka vadba v okviru tvojih možnosti kakšen mesec ti bo koristila.
<< x

Simon_Z

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: Po feb 24, 2014 15:24

Odgovor Če maj 08, 2014 16:14

Re: Začetnica ;)

definicija je napisal/-a:Je že res, da je prilagojen trening veliko boljši, samo če je začetnica to ne igra tako velike vloge po mojem mneju. Vsaka vadba v okviru tvojih možnosti kakšen mesec ti bo koristila.


To ne bo držalo. Vsakemu mora biti primarnega pomena to, da mu je trening prilagojen, ne glede na treniranost - to je najbolje za začetnike in profesionalne športnike.
<< x

Jess6

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: So mar 15, 2014 10:50

Odgovor Če jun 26, 2014 09:58

Re: Začetnica ;)

Se vam malo javljam po dolgem času ;) Od začetka vadbe/urejene prehrane je minilo kar nekaj mesecev, iz 71kg sem prišla na 65kg, s tem da je razlika v postavi očitna. Trenutno preizkušam veganske jedilnike.
<< x

vidorando

Posting Freak

Vnosov: 2143

Pridružen: Če okt 31, 2013 13:38

Odgovor Če jun 26, 2014 15:29

Re: Začetnica ;)

Jess6 je napisal/-a:Trenutno preizkušam veganske jedilnike.


Slika

Čestitke za lep napredek, a ob besedi veganske/o se mi kar obrne želodec Slika

Vrni se na Osnovno o prehrani

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Odpornost 19 - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.