Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM Fitness November 19 - forum
 
Danes je Pe nov 15, 2019 11:16

kai slike

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

kai

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 486

Pridružen: Ne jul 06, 2008 20:50

Odgovor Ne sep 07, 2008 00:04

kai slike

evo tu je moje trenutno stanje, ki se vrača saj ko sem iz morja pršel me je stisnal oz. sem zbolel(tedn off + samo dva obroka dnevno) saj se mi je bioritem tam zelo spremenil in tudi jedu sem bolj junk food razen par dodatkov ki sem jih imel zraven in pa tudi v hotelu ni bilo fitnesa čeprav je pisal da je:) in evo zdaj&nbsp; probam držat neko formo oktobra pa pričnem z maso eno kvalitetno da popravim določene dele! zdaj mam prsa,hrbet,trapez 2x in 3x liste ostalo normalno in pa tudi spremenil sem vnos dodatkov pred treningom in po z pomočjo tega foruma oz maxxadmin(tnx)#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#slike so bolj slabe saj me je punca kar tko slika zdej zvečer:)#ed_op#br#ed_cl#Slika#ed_op#br#ed_cl#Slika#ed_op#br#ed_cl#Slika#ed_op#br#ed_cl#
<< x

Zival

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 168

Pridružen: Po dec 24, 2007 14:44

Kraj: GYM

Odgovor Ne sep 07, 2008 06:41

Ja kar v redu stanje, ti samo nadaljuj pa noge še mal pokaž.
<< x

fitfit

Pleničar

Vnosov: 29

Pridružen: To avg 05, 2008 14:59

Odgovor Ne sep 07, 2008 09:33

#ed_op#DIV#ed_cl#No iz pisanja sem pričakoval, da bo&nbsp;to nek&nbsp;hudo poslabšan izgled. Toda moram rečt, da na slikah ne zgleda to nič slabo - ok malo je za spucat okoli pasu - toda triceps se vseeno še nekaj vidi, prsa tudi vrei, hrbet tudi kaže še nekaj tiste vrei oblike (ki si jo prej verjetno imel) - ok trebuh bo za vidne trebušne potrebno malo potrenirat - ni pa tudi neke hude panike (po mojem). Se strinjam z Zivaljo - vredu stanje je - pa še noge pokaž. Kar tako naprej;#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl#
Zadnjič spremenil fitfit, dne Ne sep 07, 2008 12:25, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

kai

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 486

Pridružen: Ne jul 06, 2008 20:50

Odgovor Ne sep 07, 2008 10:47

Slika#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#to sliko sem našo kakšen sem bil prej kaj boljšega nisem našu...tukaj je višina okol 182 68 kg! kakor pravim zdaj mam&nbsp; nov plan trening in jedilnik ki se ga bom 100% držal in čez kakšna 2 -3 tedna dal nove slikce gor( celo telo)#ed_op#br#ed_cl#
<< x

fitfit

Pleničar

Vnosov: 29

Pridružen: To avg 05, 2008 14:59

Odgovor Ne sep 07, 2008 11:45

#ed_op#DIV#ed_cl#no ja, tu se bol tak vse skupaj vidi - mi smo mislili, da bi da kako tako sliko kot si one zgoraj - ok saj ni panike; mogoče se mi le zdi ali pa si bil tu bol suhi oz. manj mišičast kot si zdaj&nbsp;(primerjam z včerajšnjimi slikami)?drugače pa,&nbsp;kot sem že napisal prej - vprašaj če te kaj zanima - napredka pa bomo itak veseli če bomo lahko kaj pokomentirali. veliko uspeha; lp#ed_op#/DIV#ed_cl##ed_op#DIV#ed_cl##ed_op#/DIV#ed_cl#
<< x

bilder

Posting Freak

Vnosov: 1015

Pridružen: To okt 15, 2002 21:28

Kraj: Ashford, UK

Odgovor Ne sep 07, 2008 15:22

jah, ce nameravas pridelat kaksno konkretno misicno maso mors popravt vse dele ne samo nekatere.
<< x

kai

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 486

Pridružen: Ne jul 06, 2008 20:50

Odgovor Ne sep 07, 2008 18:03

vem bilder sej sem hotu stem povedat da bom zaostele mišice 2x treniral dal podarek na njih da bo simetrija ker to mi je nekak najbolj cil, sem raje manjši kot pa ne simetričen
<< x

john rambo

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 503

Pridružen: Sr jan 17, 2007 16:29

Kraj: Žalec, Celje

Odgovor To sep 09, 2008 07:52

Prsne imaš res lepo razvite med tem ko roke malo zaostajajo , koliko so kaj obsegi?
<< x

kai

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 486

Pridružen: Ne jul 06, 2008 20:50

Odgovor Ne okt 05, 2008 01:15

Slika#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Slika#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#neki novega, spremenil sem malo trening in pa kombinacijo hrane#ed_op#br#ed_cl#
<< x

fitfit

Pleničar

Vnosov: 29

Pridružen: To avg 05, 2008 14:59

Odgovor Ne okt 05, 2008 11:29

#ed_op#DIV#ed_cl#Fajn. Se vidi, da si ta mesec dni delal. Kar tak naprej. #ed_op#/DIV#ed_cl#
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne okt 05, 2008 12:07

#ed_op#DIV#ed_cl#lepe spremembe#ed_op#/DIV#ed_cl#
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

kai

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 486

Pridružen: Ne jul 06, 2008 20:50

Odgovor Sr okt 08, 2008 22:54

#ed_op#p class="MsoNormal"#ed_cl#Ker sem dolgo na low carb. Me zanima če bi blo dobro da bi mel kakšen dan#ed_op#span style=""#ed_cl#&nbsp; #ed_op#/span#ed_cl#visok OH vnos? Npr vsaki 6 dan?#ed_op#o:p#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#&nbsp;#ed_op#/o:p#ed_cl##ed_op#/p#ed_cl#1.obrok: 50g whey+#ed_op#st1:metricconverter productid="100 g" w:st="on"#ed_cl#100 g#ed_op#/st1:metricconverter#ed_cl# ov.kosmičev#ed_op#br#ed_cl##ed_op#p class="MsoNormal"#ed_cl#2.obrok: #ed_op#st1:metricconverter productid="200 g" w:st="on"#ed_cl#200g#ed_op#/st1:metricconverter#ed_cl# piščanca + #ed_op#st1:metricconverter productid="100 g" w:st="on"#ed_cl#100 g#ed_op#/st1:metricconverter#ed_cl# riža#ed_op#/p#ed_cl##ed_op#p class="MsoNormal"#ed_cl#3.obrok: 200g tune+zelenjava#ed_op#/p#ed_cl##ed_op#p class="MsoNormal"#ed_cl#Po treningu:#ed_op#/p#ed_cl##ed_op#p class="MsoNormal"#ed_cl#100g whey +100g malte (pol-pol)#ed_op#/p#ed_cl##ed_op#p class="MsoNormal"#ed_cl#5.obrok: 200g piščanca +#ed_op#st1:metricconverter productid="100 g" w:st="on"#ed_cl#100 g#ed_op#/st1:metricconverter#ed_cl# riža#ed_op#/p#ed_cl##ed_op#o:p#ed_cl##ed_op#/o:p#ed_cl#Na ta dan nič maščobe + pred vsakih obrokom #ed_op#st1:metricconverter productid="5 g" w:st="on"#ed_cl#5 g#ed_op#/st1:metricconverter#ed_cl# kreatina?#ed_op#br#ed_cl#
<< x

Bench33

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 559

Pridružen: Če jul 17, 2008 11:08

Odgovor Če okt 09, 2008 14:39

Zadni obrok ni ravno najbolje filat preveč OH. Vnosi naj bojo višji zjutraj in okoli treninga. Največji po treningu. Pa probaj dodat še en obrok k prehrani. #ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley20.gif"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Drgač pa full dobr ti je ratal tole.#ed_op#br#ed_cl#
<< x

mulc

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1899

Pridružen: Če mar 06, 2008 17:26

Odgovor Če okt 09, 2008 17:40

john rambo je napisal/-a:Prsne imaš res lepo razvite med tem ko roke malo zaostajajo , koliko so kaj obsegi?
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Sam imam enak problem, pa nevem kaj naj naredim. Vsake toliko časa naredim kakšno gigantsko za triceps in biceps.#ed_op#br#ed_cl#?#ed_op#br#ed_cl#
<< x

kai

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 486

Pridružen: Ne jul 06, 2008 20:50

Odgovor Če okt 09, 2008 20:11

john rambo: ma nebi reko da mi roke zaostajo mogoč videz vara ker&nbsp; jih mam zalite, to sem mel vedno problem pri rokam da so zalite zato pa upam da se bojo spucale#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#aja zdej skoz sem imel maxxshake ali maxxwhey pa iso3 kg zdaj pa je u akciji mhp pa bi tega kupo je ql( next vic)??:) drgač ne komplicam glede whey-a#ed_op#br#ed_cl#
Naslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov


 
Crush Bar FORUM One More razprodaja
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.