Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Komplet knjig Bemumast
 
Danes je To okt 22, 2019 19:40

Nekje je treba začet :9

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Crash

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 634

Pridružen: Ne dec 06, 2009 21:45

Kraj: Kamnik

Odgovor Sr jun 02, 2010 12:46

Re: Nekje je treba začet :9

3x tedensko, med treningi naj bo 1 dan pavze!
<< x

unknown3

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 175

Pridružen: To apr 28, 2009 13:52

Odgovor Sr jun 02, 2010 14:12

Re: Nekje je treba začet :9

Jaz osebno bi dal več hidratov po treningu namesto lešnikov. Pa nasploh se mi zdi malo hidratov, ampak če ti pri tem uspeva pridobivati na masi, ne spreminjaj ;)
<< x

BostjanCebron

Posting Freak

Vnosov: 2756

Pridružen: To jan 06, 2004 23:26

Kraj: Brje

Odgovor Sr jun 02, 2010 16:26

Re: Nekje je treba začet :9

kot so ti ostali rekli dovolj 3x tedn celo telo, za začetnika to optimalno. izkoristi to.
http://hl-fitness.net/
HEALTHY LIFE FITNESS & NUTRITION
Goriška cesta 29A, Ajdovščina
GSM: 040417832
eMail: info@hl-fitness.net bostjancebron@gmail.com
<< x

THeOne

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1961

Pridružen: Sr dec 03, 2003 21:45

Kraj: Ptuj

Odgovor Sr jun 02, 2010 17:09

Re: Nekje je treba začet :9

Začni počasi in se osredotoči na pravilno izvedbo vaj. ne glej na težo bremen (to je največja napaka današnjih mladostnikov v fitnesih), ampak samo da pravilno izvedeš in zadaneš mišico. Med treningi imej 1-2 dni premora. Sčasoma stopnjuj intenzivnost in si zmagal.. :)
<< x

mulc

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1899

Pridružen: Če mar 06, 2008 17:26

Odgovor Sr jun 02, 2010 19:41

Re: Nekje je treba začet :9

Največja napaka mladostnikov je da delajo samo trebušnjake, sam še nisem srečal mladostnika, ki bi pretiraval s težo tako kot zna veliko ljudi.
<< x

THeOne

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1961

Pridružen: Sr dec 03, 2003 21:45

Kraj: Ptuj

Odgovor Sr jun 02, 2010 19:52

Re: Nekje je treba začet :9

srednješolci ki prvič pridejo v fitnes, večina po 1-2 mesecih več ne gleda na nič drugo kot samo koliko si bo naložil.....sorry ampak to je resnica :) pa ne mečem pa vseh v isti koš, so seveda izjeme...tako je pri nas
<< x

CAPONE

Pleničar

Vnosov: 49

Pridružen: Pe maj 28, 2010 22:37

Odgovor Sr jun 02, 2010 20:22

Re: Nekje je treba začet :9

Največja napaka vseh nepoučenih najstnikov-začetnikov je, jest proteine, pa čimprej zgledat nabildan.
<< x

baller

Uporabniški avatar

ONLINE

Vnosov: 1438

Pridružen: To sep 25, 2007 20:46

Odgovor Sr jun 02, 2010 22:30

Re: Nekje je treba začet :9

100krat bolše da pretirava potem saj da nekaj od sebe in rezultat bo bolši kot veliko večji delež ko pride u fitnes na izlet in sicer dela z mišico.. sam začetnik suhcan če bo delal počep za 15kg ( z max koncentracijo na mišico) in benchpress z 20kg nebo zrastel pa ga jebeš. Velik bol butast je da vsak začetnik mislm js morm čutt mišico pa pa dela sam izolacijske vaje kjer res kao bol čuti sam to ni to. Še kar je osnova osovne vaje delat na polno
<< x

THeOne

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1961

Pridružen: Sr dec 03, 2003 21:45

Kraj: Ptuj

Odgovor Sr jun 02, 2010 22:54

Re: Nekje je treba začet :9

začetniku ki prvič pride na fitnes svetovat naj dela osnovne vaje in na puna ne vem če je glih OK...prvih nekaj tednov sigurno koncentracija na izvedbo in mišico, potem pa naj začne večat kile...
<< x

baller

Uporabniški avatar

ONLINE

Vnosov: 1438

Pridružen: To sep 25, 2007 20:46

Odgovor Sr jun 02, 2010 23:56

Re: Nekje je treba začet :9

koncentrirat se na mišico pri počepu, military pressu, deadliftu, benchpressu je neumnost za začetnika to tudi ni namen vaje.. Manj bo kompliciranja bolše bo pri začetniku men je žal da sem od začetka ''delal z mišico'' ker če ne drugega bi bil danes močnejši raste se pa itak ne od bencpressa z 30kg in izmenično prsa stiskat. Veš kok mišic ma telo več kot je na voljo vaj v vseh fitnesih in z malimi obremenitvami se nikol nebo enakomerno razvijal pa pika. Dokler nimaš vsaj 100kg 150 150 benchpress/počep/deadlift nemoreš imet ravno dosti mišic. Če pa boš kdaj z samim koncentriranjem na mišice prišel do velikih kilaž pa je to tudi pot js nebi. Če gledaš treninge ljudi ki trenirajo 5+ let zelo resno nemorš enako predlagat začetniku.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63851

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če jun 03, 2010 06:49

Re: Nekje je treba začet :9

že od začetka ustvarjat povezavo mišica možgani! v začetnih fazah je dovolj veliko manjša intenzivnost in teža za napredek tako v moči kot v masi.
če delaš počep pod kontrolo ne pomeni da ne bodo sodelovale druge mišice.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

franc123

Pleničar

Vnosov: 45

Pridružen: Sr mar 10, 2010 11:08

Odgovor To jun 08, 2010 12:49

Re: Nekje je treba začet :9

No šele danes bom začel hodit 3x tedensko v fitnes,saj sem imel prej ocene na kupu.Tako da prejšnji teden sem šel samo 2 in sem se bolj privajal na naprave.Hodil bom PON SRE PET,moj prijatelj s katerim hodiva skupaj hodil 5x na teden.Prebral sem da je za začetnika najbolje,če dela vaje za celo telo,to pomeni da vsakič delam vaje za BICEPS,TRICEPS,PRSA,HRBET,NOGE?Drugače pa mi nekaj še zdaj ni jasno.Ko berem po forumu,vidim da so treningi sestavljeni iz serij in ponovitvami.Ne gre mi v glavo koliko traja ena serija,a to pomeni da če utež dvigneš 10x, si naredil 1 serijo al kako?Slika
<< x

Crash

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 634

Pridružen: Ne dec 06, 2009 21:45

Kraj: Kamnik

Odgovor To jun 08, 2010 13:14

Re: Nekje je treba začet :9

Trening je sestavljen iz vaj, vaje sestavljajo serije, serije pa so skupek ponovitev...

PRIMER:

1. Vaja - Bench Press - 3 serije po 12 ponovitev
2. Vaja - Počep - 3 serije po 10 ponovitev
3. Vaja - Upogib komolca - 2 seriji po 12 ponovitev
.
.
.
V zgornjem treningu je oseba naredila 3 vaje, skupaj 8 serij.

Razumeš? :)
<< x

franc123

Pleničar

Vnosov: 45

Pridružen: Sr mar 10, 2010 11:08

Odgovor To jun 08, 2010 13:23

Re: Nekje je treba začet :9

ja razumem,hvalaSlika
<< x

franc123

Pleničar

Vnosov: 45

Pridružen: Sr mar 10, 2010 11:08

Odgovor Ne jun 20, 2010 19:03

Re: Nekje je treba začet :9

lp!

po nekaj dneh spet pišem in sicer iz razloga ker mi ta jedilnik ne ustreza.Enostavno me tam nekjeod 17:00 naprej napenja tako da me bo enkrat raznesloSlika in to vsak dan.nevem kaj je narobe z mano ali z jedilnikom ampak tako več ne gre.Sicer pa sem mi je bodyfat malo povečal.
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Warrior Solo Bar 35 g Yamamoto Raden + GRATIS Keel
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.