Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM Metapure 2 kg 50% - forum
 
Danes je To okt 22, 2019 20:03

Moj ~10 mesečni napredek

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Tenki

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 84

Pridružen: Ne dec 13, 2009 19:19

Odgovor Po jun 21, 2010 18:54

Re: Moj ~10 mesečni napredek

Evo zdaj si pa moj vzor !
Lahk opišeš kako zgleda tvoj trening ?
<< x

tagun

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 51

Pridružen: Po maj 25, 2009 17:15

Odgovor Po jun 21, 2010 19:16

Re: Moj ~10 mesečni napredek

Še enkrat hvala vsem za komplimente!

Glede treninga:

Čisto preprosto, treniram 5x na teden, vsako mišično 1x na teden z izjemo nog (kvadriceps dominantno en dan, nožni biceps dominantno drug dan) in trebušnih (3x na teden, vse vaje z utežmi) ter trenutno (ker mi zelo zaostaja) biceps tudi 2x tedensko (light day + heavy day).

Vsak teden poskušam dvigniti kilažo ali vsaj število ponovitev, drugače pa delam v rangu 5-12 in približno 4-5 serij na vajo (~4 vaje na mišično skupino); treninge imam strukturirane okoli compound vaj, torej počepa, ravnega in poševnega bencha, dipsov, pull-upsov, mrtvega dviga (romunskega/stiff-legged in rack pull - navadnega sem nehal delati, ker imam ponavadi musklfiber vsaj 3-4 dni po treningu nog in jih v tem času zelo težko premikam, kaj šele, da bi jih uporabljal pri mrtvem dvigu), military pressa, CG bencha, veslanja v predklonu, T-bar veslanja in seveda cele vrste izolacijskih vaj, kot so razne variante pregiba za biceps, skull crusherjev, lateralnega in sprednjega dviga rok etc.

Bolj ali manj grem vedno do popolne (vsaj pozitivne) odpovedi na večini serij in redkokdaj se zgodi, da bi končal trening, ne da bi uničil tiste mišične skupine.
Ja folk me ponavadi čudno gleda, sploh ko delam 100kg+ prostega počepa 10-12 ponovitev ("Si neumen? Boš si uniču kolena pa hrbt s tok velik ponovitvami pr tej vaji!!%(!("), mrtvi dvig in general (podobni komentarji kot pri počepu), bench s polnim ROM itd. in prešvicam majco od spredi in zadi, ker sami namreč bolj ali manj vedno delajo neke čudne mahajoče pregibe za biceps in 1/4 ROM na ravnem benchu in redkokdaj zavzdihnejo ali obrišejo pot s čela. Ampak mi je malo mar, dokler izgledam boljše kot oni, me ne briga. :)
Prejšnja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Warrior Solo Bar 35 g One More razprodaja
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.