Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Crush Bar FORUM Maxx Burner
 
Danes je Po dec 09, 2019 01:58

Slim

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

BlackDevil

Pleničar

Vnosov: 52

Pridružen: Ne avg 08, 2010 11:14

Odgovor Pe avg 13, 2010 00:03

Slim

No pa da še sam odprem moj dnevnik, kjer bom objavljal moje treninge, jedilnik, prehrano, napredek in vse ostalo.
Nasplošno in trenutno sem zelo suh, imam 20 let, velik sem 180 cm, tehtam pa okrog 65kg (občasno kg gor/dol).
Sem popolni začetnik na področju bodybuildinga in pred 2 tedni sem začel malo bolj resno trenirati in počasi si sestavljam trening, prehrano, začel sem piti 3x dnevno proteine, treniram pa 3x na teden, celotno telo - za začetek. Čez kakšen mesec si uredim trening, tako da bodo mišice porazdeljene po dnevih, sedaj pa imam 3x na teden krožni trening celotnega telesa in moj dnevni trening bom tudi objavil tukaj.
Več še pride... ;)
<< x

Markec

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1143

Pridružen: Če avg 31, 2006 22:32

Odgovor Pe avg 13, 2010 08:26

Re: Slim

Kakšen jedilnik si sestavljaš? Za začetek mislim da bo dovolj 4x trdi obrok + 2x whey.
"Listen to all, follow none"
<< x

Cr00k

Mlečnozobec

Vnosov: 384

Pridružen: Sr jan 20, 2010 22:45

Odgovor Pe avg 13, 2010 08:39

Re: Slim

Jaz sem tudi za 4xtrdi 2xtekoči obrok.


Sem že v eni drugi temi predlagal, da se nehaj ukvarjati s samim načrtovanjem treninga (in treniraj), pa se skoncentriri na jedilnik.

Zakaj boš pa že po enem mesecu menjal način treninga?
<< x

BlackDevil

Pleničar

Vnosov: 52

Pridružen: Ne avg 08, 2010 11:14

Odgovor Pe avg 13, 2010 10:58

Re: Slim

Imam 4-5x na dan trde obroke in 3x na dan tekoči obrok - whey.

Trenutno treniram 3x na teden celotno telo, po enem mesecu pa bi menjal in prešel na trening posameznih mišic, saj imam krožni trening samo za začetek, da se malo ojača telo, potem pa postopoma dalje.
<< x

BostjanCebron

Posting Freak

Vnosov: 2756

Pridružen: To jan 06, 2004 23:26

Kraj: Brje

Odgovor Pe avg 13, 2010 11:11

Re: Slim

jst ti predlagam da imaš še naprej trening celega telesa osnovne vaje.
nekje na forumu je program za azčetnike v tem stilu.
to ne pomeni krožni trening ki si ga imel do sedaj, predvidevam, da si šibal krožno po trenažerjih po eno vajo vsako mišico itd...
glede prehrane pa nič ne pove imam 4-5 trdih obrokov in 3 napitke. količine, vsebine,....
http://hl-fitness.net/
HEALTHY LIFE FITNESS & NUTRITION
Goriška cesta 29A, Ajdovščina
GSM: 040417832
eMail: info@hl-fitness.net bostjancebron@gmail.com
<< x

BlackDevil

Pleničar

Vnosov: 52

Pridružen: Ne avg 08, 2010 11:14

Odgovor Pe avg 13, 2010 11:36

Re: Slim

Tako ja, za začetek bom še delal vaje za celo telo, potem čez čas pa se oglasim pri tebi v fitnesu in sestaviva trening in nek jedilnik.
Glede trenutne prehrane jem tako OH, kot B, čeprav B veliko več tudi v trdih obrokih in ne samo v wheyu. Proteine pa pijem 3x na dan po 2dcl (20g), po treningu pa 3dcl.
<< x

Dzezy

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 5271

Pridružen: Po sep 14, 2009 20:39

Odgovor Pe avg 13, 2010 13:53

Re: Slim

Sicer bi bilo bolje da govoriš o gramih praška oz. B iz njega, in ne v dcl vode... Slika
Članki, nasveti, recepti in še kaj na: https://www.facebook.com/Zdraviinfit in na:
https://zdraviinfit.wordpress.com/
<< x

BlackDevil

Pleničar

Vnosov: 52

Pridružen: Ne avg 08, 2010 11:14

Odgovor Pe avg 13, 2010 13:56

Re: Slim

Moj dnevni trening - celotno telo:

1. Noge:
Squat - 2x 30
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... s/squat-2/
Dumbell lunge - 2x 15
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... ell-lunge/
2. Prsa
Dumbell fly - 2x 10
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... mbell-fly/
Dumbell bench press - 2x 10
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... nch-press/
Standart skleci (roke v širini ramen) - 2x 10
3. Hrbet
Single arm row - 2x 20
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... e-arm-row/
Dumbell stiff leg deadlift - 2x 20
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... -deadlift/
4. Noge
Calf raise - 1x 30
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... alf-raise/
5. Rame
Lateral raise - 2x 10
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... ral-raise/
Dumbell shoulder press - 2x 10
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... der-press/
6. Roke
Alternate curl (biceps) - 2x 10
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... nate-curl/
Forearm dumbell curl (podlaktica) - 2x 10
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... bell-curl/
Hammer curl (biceps) - 2x 10
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... mmer-curl/
Standing kick back (triceps) - 2x 10
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... kick-back/
7. Trebuh
Crunch - 3x 20
http://www.coopersguns.com/videos/exerc ... ls/crunch/

Trening za začetek, čez čas ga spremenim. Trenutno treniram zgornje vaje 3x na teden (pon, sre, pet).
Pozabil sem še dopisat pred treningom ogrevanje in po treningu ohlajanje telesa.
<< x

BlackDevil

Pleničar

Vnosov: 52

Pridružen: Ne avg 08, 2010 11:14

Odgovor So avg 21, 2010 17:28

Re: Slim

Razmišljam še o nakupu malte, ker predvidevam da pojem premalo OH v trdi hrani, tako da bi spil to pred in po treningu v kombinaciji z proteini. Pa kupil bom še navadne kosmiče in se jih potrudil jesti, čeprav verjamem da je okus tako tako...da pridobim malo na masi in še min. kakih 5 kg, da se spravim tja do 70 kg. Glede malte priporočate kaj? Za začetek sem gledal na maxximum shopu tole ful poceni, za začetek, za sprobat: http://www.maxximum-shop.com/product_in ... 02c04733d4 mešal pa bi z proteini in sicer z temi http://www.maxximum-shop.com/product_in ... c29da87121

Kako se vam zdi?

Drugače pa kar se treninga tiče po 2 tednih je mini napredek viden, bicepsi se že tako ali tako poznajo od prej, ker sem jih že pred časom treniral, triceps se je malo povečal, ker prej ga nisem nikoli treniral, pa tudi trebušne so po treningu lepo vidne..za začetek se mi zdi ok. Treniram 3x na teden celotno telo. Še naslednji teden delam po tem sistemu, potem si zrihtam trening 5x na teden s tem, da na vsakem treningu delajo določene mišice...ker celotno telo v enem dnevu..rahlo utrujajoče in naporno..
<< x

Dzezy

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 5271

Pridružen: Po sep 14, 2009 20:39

Odgovor So avg 21, 2010 22:30

Re: Slim

Ne muči se z ovsenimi, če ti ne gredo. Je dosti ostalih virov/zamenjav.
Članki, nasveti, recepti in še kaj na: https://www.facebook.com/Zdraviinfit in na:
https://zdraviinfit.wordpress.com/
<< x

BlackDevil

Pleničar

Vnosov: 52

Pridružen: Ne avg 08, 2010 11:14

Odgovor So avg 21, 2010 23:02

Re: Slim

Probal sem jih pred leti, so mi bili tako tako...že dolgo jih nisem jedel, pa bom probal zdaj ker sem nekje prebral da se da z njimi hitro pridobiti na masi in cilj mi je pridet iz 65 kg vsaj tja čez 70+, max 75.

Malta je uredu, ne? Bral sem v reviji FIT, da je ena izmed boljših po ocenah..in tudi cena se mi zdi zelo ugodna, sploh za začetek.
<< x

Dzezy

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 5271

Pridružen: Po sep 14, 2009 20:39

Odgovor Ne avg 22, 2010 10:27

Re: Slim

Preberi še kak članek na portalu. Slika
Članki, nasveti, recepti in še kaj na: https://www.facebook.com/Zdraviinfit in na:
https://zdraviinfit.wordpress.com/
<< x

BlackDevil

Pleničar

Vnosov: 52

Pridružen: Ne avg 08, 2010 11:14

Odgovor Ne avg 29, 2010 14:59

Re: Slim

Od srede dalje poleg proteinov pijem še malto in sicer zmešam skupaj z wheyom, 1x na dan 30g proteinov + 40g malte + 3dcl vode in poleg tega še čez celi dan še 1-2x posamezno 20g proteinov. Od trde hrane imam ponavadi 4 obroke dnevno.. Primankuje mi zelenjave, ki jo ne jem. Bi bilo dobro nabaviti še kakšne vlaknine?
<< x

Cr00k

Mlečnozobec

Vnosov: 384

Pridružen: Sr jan 20, 2010 22:45

Odgovor Ne avg 29, 2010 15:05

Re: Slim

Zakaj pa ne ješ zelenjave?
<< x

BlackDevil

Pleničar

Vnosov: 52

Pridružen: Ne avg 08, 2010 11:14

Odgovor Ne avg 29, 2010 15:30

Re: Slim

Pred leti sem probal, ni mi bila všeč in od takrat jo ne taknem in jo tudi ne bom.. Pojem pa zato več sadja.
Naslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Warrior Solo Bar 35 g One More razprodaja
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.