Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
Danes je To okt 22, 2019 21:10

evo me

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

simm

Pleničar

Vnosov: 6

Pridružen: Po avg 23, 2010 21:17

Odgovor Pe sep 03, 2010 20:03

evo me

pozdrav

po dolgem casu sem si koncno malo uredil prehrano in sem sestavil nek jedilnik, ampak bi potreboval se par napotkov, kako nej si razporedim obroke, kaj jesti pred treningom? in kaj po? so jajca zjutraj ok ali jih nej zamenjam? kaj nej še dodam jedilniku? in kaj menite glede obrokov na delu?

184cm / 80-83kg / 22let - rad bi se pa znebil odvečne maščobe in jo zamenjal za mišično maso, zaenkrat sem še brez dodatkov ampak bo treba nekaj nabaviti, s čem nej začnem? maxxwhey? sem pripravljen za vse predloge

delam pa na 3 izmene torej se jedilnik spreminja vsak teden!

zjutraj

05:00 - prvi obrok (3 pecena jajca omega 3 ali 50g kosmicov z mleko)
09:00 - drugi obrok med delom (rzen kruh s puranjimi prsi in kumarcami in kaksen energy bar(isostar,..)
14:00 - tretji obrok (polnozrnati špageti z bazilikovo omako ali 150-200g pečenih puranjih prsi z rižo) + solata
17:00 - trening (tukaj mi manjka nekaj pred treningom) --
18:00 - obrok po treningu (čokolino zaenkrat) -- zamenjati za whey?
20:00 - četrti obrok (isto kot tretji obrok ali pa pusta skuta + paradiznik)

popoldan

08:00 - prvi obrok (3 pecena jajca omega 3 ali 50g kosmicov z mleko)
10:00 - trening (tukaj mi manjka nekaj pred treningom) --
11:00 - obrok po treningu (čokolino zaenkrat) -- zamenjati za whey?
12:30 - drugi obrok (polnozrnati špageti z bazilikovo omako ali 150-200g pečenih puranjih prsi z rižo) + solata
17:00 - tretji obrok med delom (rzen kruh s puranjimi prsi in kumarcami in kaksen energy bar(isostar,..)
22:00 - četrti obrok (isto kot tretji obrok ali pa pusta skuta + paradiznik)

nočna

13:00 - prvi obrok (3 pecena jajca omega 3 ali 50g kosmicov z mleko)
16:00 - drugi obrok (polnozrnati špageti z bazilikovo omako ali 150-200g pečenih puranjih prsi z rižo) + solata
19:00 - trening (tukaj mi manjka nekaj pred treningom)
20:00 - obrok po treningu (čokolino zaenkrat)-- zamenjati za whey?
21:00 - tretji obrok (polnozrnati špageti z bazilikovo omako ali 150-200g pečenih puranjih prsi z rižo) + solata
01:00 - četrti obrok med delom (rzen kruh s puranjimi prsi in kumarcami in kaksen energy bar(isostar,..)
06:00 - včasih ribja pašteta z omega 3


in se slike:

http://www.shrani.si/f/2r/11z/4BwNzcSy/1.jpg
http://www.shrani.si/f/1m/OC/1CxWYWUF/2.jpg
http://www.shrani.si/f/1r/vG/pv2mUuh/3.jpg

LP!
Zadnjič spremenil simm, dne Pe sep 03, 2010 20:50, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

Scooby

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 974

Pridružen: Po nov 07, 2005 09:47

Kraj: Dol pri Ljubljani

Odgovor Pe sep 03, 2010 20:27

Re: evo me

Najprej napiši ob katerih urah naj bi približno mel obroke in kdaj trening. In kdaj delaš.

Lahko ti pa že v naprej povem, da ima tale jedilnik "par" pomankljivosti.

Aja pa še nekaj...zakaj imaš pri prvem in drugem obroku napisano "ali"? Ne moreš menjavati enkrat OH in enkrat B obrok. To ne gre.

Jedilnik moraš sestaviti nekako po tem principu: vsak obrok naj ima 40g B in 20g M, potem pa dodaš k zajtrku in obroku pred treningom še po 50g OH. Vsi obroki skupaj bi tako znesli cca 2400 kcal kar je za začetek pomoje kar OK za tvojo težo. Potem pa sproti prilagajaš. Če gredo kg prehitro dol, dodaš k kakšnemu obroku še 50g OH, če pa prepočasi pa vzameš stran malo maščob.

Me bo pa sigurno še kdo popravil ali pa kaj dodal.
"Pure adrenaline attached to a license plate!"
<< x

simm

Pleničar

Vnosov: 6

Pridružen: Po avg 23, 2010 21:17

Odgovor Pe sep 03, 2010 20:56

Re: evo me

hvala za hiter odgovor, sem uredil prvi post in mislim da bo zdaj bolje!

"ali" je tam zato ker pac enkrat jem eno ali drugo, torej bi bilo najboljse ce jem oboje skupaj? bom preračunal vse obroke da vidim koliko je česa in napišem.
<< x

Scooby

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 974

Pridružen: Po nov 07, 2005 09:47

Kraj: Dol pri Ljubljani

Odgovor Pe sep 03, 2010 22:09

Re: evo me

Kakšen imaš delavnik? Od kdaj do kdaj delaš zjutraj, popoldne, nočna?
"Pure adrenaline attached to a license plate!"
<< x

Scooby

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 974

Pridružen: Po nov 07, 2005 09:47

Kraj: Dol pri Ljubljani

Odgovor Pe sep 03, 2010 22:32

Re: evo me

Tkole neki na hitr...primer jedilnika:

zjutraj
05:00 - prvi obrok - 4 jajca omega 3 + 2x omega 3 kapsule
08:30 - drugi obrok med delom - rzen kruh s puranjimi prsi in kumarcami
12:00 - tretji obrok - 50g maxxwhey + 30 lešnikov
15:30 - četrti obrok - 50g kosmičev ali 50g riža ali 80g polnozrnatih testenin + 150-200g piščanca/purana
17:00 - trening
18:00 - peti obrok - 50g maxxwhey
20:00 - četrti obrok - 4 jajca ali 250g skuta + paradiznik + 2x omega 3 kapsule

Ni čisto optimalno...samo za začetek bi moralo bit OK. Upam, da iz tega vidiš, kako morajo bit sestavljeni obroki.
"Pure adrenaline attached to a license plate!"
<< x

simm

Pleničar

Vnosov: 6

Pridružen: Po avg 23, 2010 21:17

Odgovor Ne sep 12, 2010 23:06

Re: evo me

Scooby je napisal/-a:Kakšen imaš delavnik? Od kdaj do kdaj delaš zjutraj, popoldne, nočna?


z: 6-14
p: 14-22
n: 22-6

-

hvala za pomoc scooby, sm iz tega tvojega jedilnika mal preuredil in je nastalo tole:

05:00 - Ovseni Kosmiči 50g + Skuta 250g + Paradižnik 100g + Omega 3
09:00 - Polnozrnati kruh 100g + Piščančje prsi 100g + Kumarice 100g + Sir 30g
13:00 - Whey 50g + Orehi 30g
16:30 - Piščančja Prsa 150g + Riž 50g + Paradižnik 250g + Solata 250g + Olivno olje + Banana
18:00 - trening
19:00 - Whey 50g
21:00 - 4 Cela Jajca + Paradiznik + Omega 3

B 225 OH 158 M 88 ~2400 kcal

bo ok? zanima me pa ce je to premalo maščob in mogoče preveč oh?

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.