Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM Fitness November 19 - forum
 
Danes je Po dec 16, 2019 06:57

Bavec - Cikliranje OH - MM

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Bavec

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 61

Pridružen: Pe feb 26, 2010 16:36

Odgovor Če maj 26, 2011 23:01

Bavec - Cikliranje OH - MM

Živjo! :)

Moje ime je Blaž, prihajam z notranjske, star sem 23 let. Trenutno imam 187cm v višino in 78kg.

Dolgoročni cilji so prb. 87kg čimbolj čiste mišične mase, telo kolikor toliko sorazmerno, nekega rezultata na eksplozivnosti in odrivu bi bil tudi vesel, saj bi mi to koristilo pri rekreativnemu igranju košarke, primarna stvar pa je dobro počutje, veliko energije in predvsem zdravje. :)

S fitnesom se ukvarjam dobro leto, večino informacij sem dobil ravno tule na Maxximum forumu in portalu. ;) Z utežmi treniram 3x na teden, 2x na teden imam na razpolago kombinirano napravo in dva droga s koluti ter 2 ročki, enkrat med tednom pa se moram v študentski sobi zadovoljiti z samo dvema ročkama in štango med vrati.

Od dodatkov jemljem vitamine, sedaj na ketonski Detox vlaknine, na novo sem naročil Maxximum Whey Natural, saj nisem pristaš umetnih barvil in sladil, pa tudi Maltomaxx bom začel uporabljati, ko zaključim z definicijo.

Zaradi teh omejitev treniram 3x na teden celo telo, napisana imam 2 treninga A in B, poleg tega pa še trening C za med tednom, v enem tednu naredim 3 različne treninge, za vsako mišično skupino po eno vajo:


Trening A:
1. Deadlift
2. Vesljanje vzravnano stoje
3. Benchpress na poševni klopi
4. Izteg komolca pred sabo z ročkami
5. Izteg komolca na napravi
6. Ubogib komolca s palico
7. Trebušne kontrakcije na klopci z naklonom

Trening B:
1. Osnovni počep
2. Vesljanje na napravi sede
3. Metuljček
4. Military lift
5. Potisk s čela
6. Hammer pregibi
7. Trebušne kontrakcije preko škripca na napravi

Trening C:
1. Izpadni korak z ročkama
2. Pull-ups
3. Široke skledce z nogami na stolu
4. Dvig z ročkami lateralno
5. Izteg komolca z ročko nad glavo
6. Upogib komolcev z ročkama
7. Viseči dvig nog

Poleg tega izvajam 2x na teden kardio, enkrat na teden pa igram košarko s prijatelji. :)

Z začetkom novega meseca sem imel namen zaključiti z fazo definicije in spet začeti pridobivati mišično maso, trenutno stanje je takšno:
Slika
Zdej me zanima ali sem dovolj "spucan" da bi šel na cikliranje OH, na kvalitetno mišično maso? Koliko je 10% telesne maščobe v praksi ne vem niti ne znam izmeriti. :) Ima tak jedilnik sploh smisel, če treniraš z utežmi samo 3x na teden in če ja, v kateri stopnji (visoka, srednja, nizka) vnašanja OH naj imam treninge? :)

Vsak konstruktiven nasvet je dobrodošel, če je pa kaj za pokritizirat pa kar. ;)

Lp Blaž
Zadnjič spremenil Bavec, dne Ne jun 26, 2011 14:32, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

ptk

Mlečnozobec

Vnosov: 154

Pridružen: Ne jun 21, 2009 14:49

Odgovor Sr jun 01, 2011 01:34

Re: Bavec - Definicija

Tole je že vredi spucano. Kr maso pejt =)
<< x

Paco

Mlečnozobec

Vnosov: 325

Pridružen: Pe jul 25, 2008 22:44

Odgovor Sr jun 01, 2011 09:01

Re: Bavec - Definicija

Zelo dobra forma.

Da bo res čista MM, ti priporočam cikliranje - članek oz. maš link tule:

http://maxximum-portal.com/clanek/kako- ... -maso.html

Sicer bo malo dlje trajalo in zahteva, da se držiš diete, ampak bojo rezultati fenomenalni..
<< x

Bavec

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 61

Pridružen: Pe feb 26, 2010 16:36

Odgovor Ne jun 05, 2011 23:27

Re: Bavec - Definicija

Hvala! :)

Članek sem videl, tudi nekaj sem že kombiniral skupaj, vse lepo in prav, samo ena stvar mi nikakor ne gre v račun. Računal sem število kalorij pa šabloni v članku in ugotovil, da je povprečni dnevni vnos za skoraj 400KCal manjši kakor sem ga mel na ketonski. Od česa točno naj tukaj pridobivam MM, sem mogoče kaj spregledal? :)

Takoj ko se odpre malo več časa bom postal tedensko stanje in spremembe v jedilniku, sedaj sem jedilniku za ketonsko odvzel nekaj maščob in dodal OH iz zelenjave in sadja, kalorični vnos sem ohranil enak. Nameraval sem biti brez off obroka, vendar sem izjemo naredil učeraj, ko sem se all-out nažrl, ne vem kaj mi je bilo. :D Sem pa gledal, da sem jedel vsaj zdrave stvari, hidrate z nizkim GI, zdrave maščobe in nekaj beljakovin, tako da ne bi smelo biti preveč škode. ;)

I'll keep you guys posted. ;)

Lp Blaž
<< x

GymRage

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 4757

Pridružen: Ne jan 09, 2011 23:45

Kraj: Na senčni strani Alp - Soča

Odgovor Po jun 06, 2011 07:04

Re: Bavec - Definicija

Slika Isti problem kot pri meni. Finta pri opisanem cikliranju je v tem, da pri dnevnem vnosu priračunavaš le primarni vir hrane. Npr. pri mesu le B, pri kosmičih le OH, pri lešnikih le M. Iz tega potem znese več kcal.
Sem porabil skoraj cel šiht, da sem pogruntal v čemu je fora.Slika
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra.
Blogility | Super Human Radio
<< x

Bavec

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 61

Pridružen: Pe feb 26, 2010 16:36

Odgovor Ne jun 12, 2011 22:20

Re: Bavec - Definicija

Nova nedelja in nov pregled napredka. :)

Teža: 79,1kg
Slika
Slika
Slika
Kar dobro glede na to, da smo v zadnjem tednu kar nekajkrat roštiljal. :)
Jedilnik sem malo povečal na 2900kCal, dodal nekaj maščob, da najdem kalorično ravnovesje do dokler si ne sestavim jedilnikov za kvalitetno maso. Sledi branje in raziskovanje po forumu, saj mi tista reč s kaloričnim vnosom še vedno ni jasna. Če ne bo drugač sem si pa nekak okvirno zračunal kolk rabim na kakšen vnos npr.:
- LC dan: 92% od povprečnega vnosa
- MC dan: 96% od povprečnega vnosa
- HC dan: 114% od povprečnega vnosa

V tem primeru bi potem povečeval sorazmerno vse jedilnike
Bi blo načeloma tko nekak uredu?
Se upam, da kmalu pogruntam proper way za reguliranje na masi, če ma kdo še kakšen nasvet zame se zahvaljujem. ;)

Lp Blaž
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po jun 13, 2011 01:54

Re: Bavec - Definicija

Glede kaloričnega vnosa, ki je v članku opisan (in izračuna koliko gramov česa na g TT), malo je nejasno zapisano toda gre se za čiste B, OH in M. Torej da za vire upoštevaš "popolna" živila. Za B meso, jajca, ribe, ne pa tudi B, ki jih dobiš z zelenjavo, prav tako OH ne računaš zraven zelenjave (razen škrobnate), za M samo tisto, ki jo dodajaš (olivno, omega3, itd).
<< x

bunnybuba

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 87

Pridružen: Ne feb 20, 2011 19:06

Odgovor Po jun 13, 2011 17:27

Re: Bavec - Definicija

Blaž se opravičujem, ker ti bom malo posmetila dnevnik, ampak se vprašanje nanaša na zadnji Urošev post (da ne odpiram nove teme)


UrosS je napisal/-a:Glede kaloričnega vnosa (...). Za B meso, jajca, ribe, ne pa tudi B, ki jih dobiš z zelenjavo, prav tako OH ne računaš zraven zelenjave (razen škrobnate), za M samo tisto, ki jo dodajaš (olivno, omega3, itd).


Kako je pa s paradižnikom, bučkami, zeljem...? A pol ni nobene razlike, če pojem 200g paradižnika namesto 100? Ali pa recimo količina B v ovsenih ali sunny biskih? Potem pri vsakem živilu gledaš česa ima največ in se na to orientiraš? Kaj pa ostalo, kar sestavlja neko živilo? Kako se potem orientiraš, če imaš določeno omejitev za kalorični vnos? Ojoj Slika
"Don't wait for your ship to come in. Get in your boat and row out.''
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po jun 13, 2011 17:58

Re: Bavec - Definicija

Samo B živalskega izvora sem rekel.

Orientiraš se tako, da si vse skupaj splaniraš. Na začetku je težko ampak ko imaš osnovni model samo prilagajaš. Če imaš LC dan ne boš vzel paradižnika ampak raje zeleno zelenjavo itd.

Organizacija je najpomembnejša, druga stvar pa je da ne kompliciraš če ti ni cilj tekma. Skratka ne fantaziraš, če kdaj gre kaj narobe.
<< x

Janie

Mlečnozobec

Vnosov: 287

Pridružen: So sep 08, 2007 17:27

Odgovor To jun 14, 2011 09:17

Re: Bavec - Definicija

UrosS je napisal/-a:Samo B živalskega izvora sem rekel.

Orientiraš se tako, da si vse skupaj splaniraš. Na začetku je težko ampak ko imaš osnovni model samo prilagajaš. Če imaš LC dan ne boš vzel paradižnika ampak raje zeleno zelenjavo itd.

Organizacija je najpomembnejša, druga stvar pa je da ne kompliciraš če ti ni cilj tekma. Skratka ne fantaziraš, če kdaj gre kaj narobe.


Tako pretiravanje pa res NI potrebno. Če smo že tako natančni, ima 100g paradižnika 4g OH. Mislim, da noben (razen projev) ne potrebuje takšnega kompliciranja, ker bo po hitrem postopku na kakšnem junku ali pa bo pristal v kakšni ustanovi ...
<< x

THeOne

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1961

Pridružen: Sr dec 03, 2003 21:45

Kraj: Ptuj

Odgovor To jun 14, 2011 09:40

Re: Bavec - Definicija

Če se trenira kot treba, je na masi lahko zelenjave koliko hočeš. Bolj je raznovrstna, boljše je...
We are all allowed to have secrets and dreams. If we work hard long enough, a day comes when we set them all free.
<< x

Dzezy

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 5271

Pridružen: Po sep 14, 2009 20:39

Odgovor To jun 14, 2011 10:40

Re: Bavec - Definicija

Tudi na definiciji, ne vem zakaj se bojite cca. 50g OH iz zelenjave na dan.
Članki, nasveti, recepti in še kaj na: https://www.facebook.com/Zdraviinfit in na:
https://zdraviinfit.wordpress.com/
<< x

Bavec

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 61

Pridružen: Pe feb 26, 2010 16:36

Odgovor Ne jun 19, 2011 14:25

Re: Bavec - Definicija

Nova nedelja, tokrat bolj grenak priokus kar se tiče napredka.
Ta teden sem sicer s treningom dokaj zadovoljen, vendar sem imel kar 3x neplaniran off in požrl ogromne količine hrane. Zadnji je bil učeraj ponoči, zato se na slikah vidi zalito stanje in 1,4kg več kakor prejšnji teden.
Teža: 81,4kg
Slika
Slika
Slika
Poleg tega še čutim bolečino v levi lopatici, verjetno zaradi napačnega izvajanja pull-upsov ali military pressa.
Treba bo še enkrat preučiti te vaje, malo več pozornosti pri izvajanju, mogoče izboljšati način segrevanja mišic in sklepov pred treningom z utežmi, nujno moram začeti voditi statistiko porabljenega časa, saj mam občutek, da se preveč zamujam med serijami.

Jedilnik je še vedno neko vzdrževanje stanja, nisem še imel časa za sestavo jedilnika za maso kar se zelo pozna na motivaciji. Pač moram videt napredek, da ostanem zagnan tako kot je treba. :)

Še vprašanje...kako pa vi uravnavate raven motivacije, kakšen poseben način za katerega še nisem slišal? Mogoče kakšen seznam osebnih koristi kar se tega tiče, videi posneti med treningom za večjo motivacijo, mogoče videoposnetki na internetu? Lej pač zanima me. :)

To je to, čas da se poberemo, obljubim, da bo post, ki ga bom napisal naslednjo soboto precej drugačen od tega. ;)

Lp Blaž
<< x

Bavec

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 61

Pridružen: Pe feb 26, 2010 16:36

Odgovor Pe jun 24, 2011 07:56

Re: Bavec - Definicija

Evo, tokrat se oglašam pa kar na petek. :)
Ta teden je bil dokaj ista katastrofa kakor prejšnji z razliko, da se tokrat zavedam zakaj. :) Prb. 2 ali 3 tedne nazaj sem nehal s ketonsko, dodal nekaj hidratov. S tem se mi je pospešila prebava in telo je potrebovalo nekaj več kalorij kakor prej na ketonski, jaz pa sem kalorični vnos ohranil skoraj do sedaj, bilo pa se ga je skoraj nemogoče držati, kar je vodilo do občutka prikrajšanosti in pretiravanja v nasprotno smer. Poleg tega še nimam pripravljenih jedilnikov za kvalitetno maso - cikliranje in me to vmesno čaranje demotivira.
Kaj sem se torej odloču? :)
Nazaj na ketonsko še za kakšen mesec, maximalno mesec in pol, saj čutim, da sem prejšnjič delal določene stvari narobe (predvsem prenizek kalorični vnos na koncu in posledično premalo kardia, mogoče bi lahko stisnil not še kakšen beljakovinski dan proti koncu, da vidim še kako to zgleda), ketonske se mi ne bo težko držati (ni OH + off obrok), v tem mesecu pa bom imel čas sestaviti si jedilnike, spremeniti moram način treninga, ki je bistveno nespremenjen že prb. 3 mesece, da lahko potem začnem konkretno trgat maline. ;) Na morje bom šel verjetno šele augusta, tako da...do takrat pa še spucam nekaj maščobe v spodnjem delu trebuha in ročkah ter glih pridobim že nekaj malega mase, da ne bom zgledal kot en sirotek na plaži. :D

Torej jedilnik nastavim na 2850kCal, kardio 2x na teden na tešče po 35-40min, kalorij kasneje ne povečujem, v primeru ne-napredovanja povečujem kardio. Tak je plan. :)

Komentarji zaželjeni! ;)

LP Blaž
<< x

sportnik12

Mlečnozobec

Vnosov: 326

Pridružen: Pe nov 05, 2010 16:25

Odgovor Pe jun 24, 2011 18:42

Re: Bavec - Definicija

Sem te prav razumel, na ketonsko boš šel z 2800 kcal?
Naslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.