Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Warrior Solo Bar 35 g Sukrin december - forum
 
Danes je Po dec 09, 2019 01:54

AndrejT

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

AndrejT

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2285

Pridružen: Pe jun 10, 2011 18:12

Odgovor So sep 17, 2011 09:37

AndrejT

No kakor rečeno naj bo še storjeno. Pa da dodam še svojo malenkost, opazovanja, eksperimente in napredke na forum.

Torej za začetek nekaj malega o meni: Star sem 24 let, sem študent, ki precej tudi dela ob študiju in si je omislil, da bo poleg vsega naredil še nekaj majhnega za svoje zdravje in svoj jaz. Ker zadnje čase precej delam na duševni rasti in temah, kako kvalitetno živeti, je kaj hitro postalo jasno, da je potrebno dati v ospredje sebe. Morda se sliši sebično, toda to je ključ. Najprej si sam potem šele drugi. Ker s svojo postavo nisem zadovoljen že od majhnih nog sem temu naredil KONEC!!!

Naj poudarim še, da je moje preoblikovanje telesa malce oteženo zaradi bolezni, ki me pesti : ulcerozni colitis (kronično vnetje črevesja). Mogoče bo moj dnevnik pomagal še komu, ki ima težave z omenjeno boleznijo, kar bo še večji plus. Da je zadeva še malo bolj začinjena bom izpostavil še moj izpah pogačice izpred štirih let, katere posledice so še danes :)

ZAČETEK: Za začetek štejem 15. junij, ko sem imel prehrano že urejeno (edino kalorij še ni bilo zreguliranih) in sem že uvedel vadbo. Ko sem pričel s svojo preobazbo sem imel 80kg pri 175cm. Odstotek maščobe sicer nisem meril, toda z lahkoto bi lahko rekel da se je gibalo okrog 19%. Prehrana čisto klasična za nekoga, ki ima na teden časa za sebe samo en dan. Torej hitra hrana, precej mastne hrane, obrok samo enkrat do dvakrat na dan...

[COLOR=#92d050]POČUTJE: [/COLOR]V remisiji (bolezen miruje, prebava vendarle ni takšna kot bi morala biti, krvavitve minimalne), rahlo primanjkuje energije, kar je posledica prenizkega stanja železa, vitaminov in mineralov ter malce preveč dela (mesečno preko 240 ur dela in še kakšna šola, dela doma...)

PREHRANA: Pričel sem z low-carb dieto. Nemudoma odstranil vso nezdravo hrano in uvedel 6-7 obrokov na dan. Tudi zajtrk, katerega nisem nikoli v življenju zmogel v jutranjih urah. Kar se tiče hrane bi rekel da kar klasika: ovseni, skuta, banane, oreščki, olivno olje, polnozrnat kruh, piščančja-puranja prsa, teletina, zelenjava (katere je bilo premalo), tuna, whey...

DODATKI: Ker sem bil zaradi bolezni previden sem uvedel samo whey, fitburn, creatin ter bcaa.

VADBA: Kardio je bil skoraj vsak drugi-treji dan na sporedu. Fitnes je bil na sporedu vsak dan. Delal sem nekaj vaj za celo telo (TRX) ter nekaj izolacijskih. Na dan sem predelal eno do dve skupini mišic. Točnega plana vaj nisem nikoli imel. Delal sem po občutku do odpovedi in vaje, ki so mi padle na pamet. Pohvalil bi knjižico vaj od menshealth, katero imam tudi v pdf če kdo rabi, kjer so res lepo opisane vaje.
V avto sem pričel tankati samo olje. Upam, da ta p***** požrešna gre na ketone! Slika
<< x

AndrejT

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2285

Pridružen: Pe jun 10, 2011 18:12

Odgovor So sep 17, 2011 09:55

Re: AndrejT

PRVE TEŽAVE[SIZE=85]:[COLOR=#000000]Po dveh mesecih takega režima sem doletel na težave. Teža se je lepo zmanjševala, nekaj malega sem pridobival na moči toda počutje je bilo slabo. Prat kao seo se pričele težave z prebavo... Zazdelo se mi je, da se je padanje teže ustavilo zato sem zmanjšal kalorije (tukaj tudi začetek štetja kalorij). Dnevne kaloroje so bile 1500-1800. Vadba je ostala nespremenjena, edino malo manj pogosta (3-4 na teden fitnes ter 1-2 cardio)[/SIZE][/COLOR]

[COLOR=#92d050]POČUTJE: Počutje precej slabo, energije skoraj nobene, znaki bolezni zopet opazni (veliko izgubljene krvi). Mišične mase je bilo opazno več, odstotek maščobe se je zagotovo zmanjšal. Kupil sem si ph lističe in ugotovil, da sem zakisan. Od takrat na dan pojem vsaj 600g zelenjave in uvedel sem nekatere dodatke. Moč je zmanjšana.[/COLOR]

[COLOR=#92d050]PREHRANA: [COLOR=#000000]Prehrana načeloma ostaja nespremenjena, samo količinsko omejena. Ko sem si kupil digitalno tehtnico sem spoznal marsikaj novega. Pri olivnem olju sem pretiraval, kar je naneslo veliko kcal, prav tako še pri kateri drugi hrani. izogibanje prehrani, ki mi povzroči več opaznih težav (maxxshake, grah, kitajska...). Naj še omenim, da sem vedno popil velike količine zelenega čaja[/COLOR][/COLOR]

DODATKI: Uvedba kar nekaterih dodatkov bi lahko rekli : creatin odstranjujem, saj sem po tujih forumih zasledil, da je marsikomu povzročil težave. Prav tako je odstranjen maxxshake, ali je težava kazein ali gostilo ne vem. Prej bi rekel gostilo.
  • Železo
  • One a day
  • Bazični prah (za zmanjševanje kislosti telesa)
  • Omega 3
  • Chlorella (alge s številnimi dobrimi lastnostmi, tudi razkisanje,razstrupljanje)
  • probiotiki
  • salofalk (zdravilo za UC)
  • bcaa
  • whey
VADBA: [COLOR=#000000]Vadba ostaja skoraj nespremenjena, edino frekvenca le te je manjša. Dodan je tudi cardio na tešče.[/COLOR]
V avto sem pričel tankati samo olje. Upam, da ta p***** požrešna gre na ketone! Slika
<< x

AndrejT

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2285

Pridružen: Pe jun 10, 2011 18:12

Odgovor So sep 17, 2011 10:23

Re: AndrejT

PREOBRAT: [COLOR=#000000][SIZE=100]Ker ke energije bilo čedalje manj, treningi so bili že prava muka in so me popolnoma oželi sem sklenil, da naredim velike spremembe. Poleg dodanih kar nekaj dodatkov sem uvedel tudi tri dnevni post s sadno-zelenjavnimi sokovi ter en teden pavze.[/SIZE][/COLOR]
[COLOR=#000000][/COLOR]
[COLOR=#00b050][COLOR=#92d050][SIZE=100]POČUTJE: Počutje še vedno slabo. Težave s prebavo so me privedle do tega, da naredim tri dnevni post in ne uživam nič drugega kot sveže izstisnjene sokove zelenjeva ter sadja. Prav tako sem pričel obiskovati bioenertgetičarko.[/COLOR][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=#00b050][COLOR=#000000][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#00b050][COLOR=#000000][COLOR=#00b050][COLOR=#92d050][SIZE=100]PREHRANA: [COLOR=#000000]Samo sadno-zelenjavni sokovi[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=#00b050][COLOR=#000000][COLOR=#00b050][COLOR=#92d050][COLOR=#000000][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#00b050][COLOR=#000000][COLOR=#00b050][COLOR=#92d050][COLOR=#92d050][SIZE=100]DODATKI:
  • Železo
  • One a day
  • Bazični prah (za zmanjševanje kislosti telesa)
  • Omega 3
  • Chlorella (alge s številnimi dobrimi lastnostmi, tudi razkisanje,razstrupljanje)
  • probiotiki
  • bcaa
  • whey
  • Glutamin
  • Magnezij+Kalcij
  • Vitamin C
VADBA: [COLOR=#000000]Teden pavze. Brez športnih aktivnosti. Samo cca 7-10 km hoje na šihtu skoraj vsak dan :). Aja pa sekanej drv doma...[/COLOR]
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/COLOR]
V avto sem pričel tankati samo olje. Upam, da ta p***** požrešna gre na ketone! Slika
<< x

AndrejT

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2285

Pridružen: Pe jun 10, 2011 18:12

Odgovor So sep 17, 2011 11:53

Re: AndrejT

[SIZE=85][SIZE=120]DANES:[COLOR=#000000]Po resetiranju črevesja :) in tedenski pavzi grem novim izzivom naproti. Počutje je boljše. Veliko pripomore bioenergetika, veliko dodatkov in seveda pavza. Telo rabi svoj počitek in regeneracijo pa pika. v torek grem po več kot tednu dni zopet v fitnes. Naredil bom celotno telo in po treningu dodal malto kot novost. Kakšna je moč bom videl, zagotovo je je pa manj. [/SIZE][/SIZE][/COLOR]

[SIZE=85][COLOR=#00b050][SIZE=100][COLOR=#92d050]POČUTJE: Počutje je trnutno nekje na rednjem nivoju. Nisem tako zaspan kot sem bil in tudi črevesje se je malo umirilo. Znaki so še, vendar ne tako očitni. Naj še omenim, da se borim brez zdravil, katere imajo precejšnje stranske vplive in ne zagotavljajo ničesar. Prav tako UC naj ne bi bil ozdravljiv.[/COLOR][/SIZE][/SIZE][/COLOR]
[SIZE=85][COLOR=#00b050][COLOR=#000000][/COLOR][/SIZE][/COLOR]
[SIZE=85][COLOR=#00b050][COLOR=#000000][COLOR=#00b050][COLOR=#92d050][SIZE=100]PREHRANA: [COLOR=#000000]Prehrana bo zopet taka kot na začetku diete samo da bo poudarka na zelenjavi. 3/4 OH bom pridobival iz zelenjave. Kcal bom imel 1900-2000 ter enkrat tedensko polnjenje z OH. Veliko poudarka bom dal na jogurte z probiotiki, da si dokončno uredim prebavo. Do konca meseca Bom še imel low carb dieto, edino kcal bo malo več kot prej. Morda bom tudi cikliral[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/SIZE][/COLOR]
[SIZE=85][COLOR=#00b050][COLOR=#000000][COLOR=#00b050][COLOR=#92d050][COLOR=#000000][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/COLOR]
[SIZE=85][COLOR=#00b050][COLOR=#000000][COLOR=#00b050][COLOR=#92d050][COLOR=#000000][COLOR=#92d050][SIZE=100]DODATKI: [COLOR=#000000]Dodajam še malto in malo drugače razporejam z dodatki okoli treninga. Eno uro pred treningom obrok z počasnimi OH, med treningom 5g bcaa. Po treningu 5g glutamina, 15 minut po treningu 30g whey+50g malto.[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/SIZE][/COLOR]
[SIZE=85][COLOR=#00b050][COLOR=#000000][COLOR=#00b050][COLOR=#92d050][COLOR=#000000][COLOR=#92d050][COLOR=#000000][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/COLOR]
[SIZE=85][COLOR=#00b050][COLOR=#000000][COLOR=#00b050][COLOR=#92d050][COLOR=#000000][COLOR=#92d050]
  • [COLOR=#000000][SIZE=100][COLOR=#000000]Železo [/COLOR]
  • [COLOR=#000000]One a day [/COLOR]
  • [COLOR=#000000]Bazični prah (za zmanjševanje kislosti telesa) [/COLOR]
  • [COLOR=#000000]Omega 3 [/COLOR]
  • [COLOR=#000000]Chlorella (alge s številnimi dobrimi lastnostmi, tudi razkisanje,razstrupljanje) [/COLOR]
  • [COLOR=#000000]probiotiki [/COLOR]
  • [COLOR=#000000]bcaa [/COLOR]
  • [COLOR=#000000]whey [/COLOR]
  • Glutamin
  • Magnezij+kalcij
  • [COLOR=#000000]Vitamin C[/COLOR]
  • [COLOR=#000000]Maltodekstrin[/COLOR]
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/SIZE][/COLOR]
[SIZE=85][COLOR=#00b050][COLOR=#000000][COLOR=#00b050][COLOR=#92d050][COLOR=#000000][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/COLOR]
V avto sem pričel tankati samo olje. Upam, da ta p***** požrešna gre na ketone! Slika
<< x

benk

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1231

Pridružen: Ne jul 24, 2011 09:06

Kraj: Ljubljana

Odgovor Ne sep 18, 2011 06:57

Re: AndrejT

AndrejT je napisal/-a:Odstotek maščobe sicer nisem meril, toda z lahkoto bi lahko rekel da se je gibalo okrog 19%.


daj še mene to nauči Slika Slika
Keep it simple! Slika
<< x

AndrejT

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2285

Pridružen: Pe jun 10, 2011 18:12

Odgovor Ne sep 18, 2011 10:01

Re: AndrejT

He he. na bb.com gledaš slike drugih ljudi, kjer imajo pripisan svoj odstotek maščobe. In imajo topic, kjer daš svojo sliko in drugi ugibajo %. In glede na to, da se nkateri s tem ukvarjajo leta in leta in imajo izkušenj s tega področja, verjetno kar dobro zadanejo. Jaz sem se malo primerjal. sicer moja prava številka ni važna. Slika Lahko mirne vesti rečem, da je bilo 24-30%. Mogoče je bilo toliko? kaj pa če ? ammmm **** you benk Slika

benk je napisal/-a:
AndrejT je napisal/-a:Odstotek maščobe sicer nisem meril, toda z lahkoto bi lahko rekel da se je gibalo okrog 19%.


daj še mene to nauči Slika Slika
V avto sem pričel tankati samo olje. Upam, da ta p***** požrešna gre na ketone! Slika
<< x

AndrejT

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2285

Pridružen: Pe jun 10, 2011 18:12

Odgovor To sep 20, 2011 12:45

Re: AndrejT

No ja Colitis ne da miru. Sicer ni tak hardcore kot vem da zna biti, toda obiski wcja so sila neprijetni in izguba krvi je slaba. Svojim dodatkom bom dodal še resveratrol, beta caroten, encime in malo več probiotikov. Zaenkrat bom fitnes omejil na 2x na teden in 1x cardio. Danes grem po 10 dneh v fitnes. Danes prvič preizkusim malto. Upam da bo šlo lepo skozi prebavni trak :). Plan je pa sicer tak: naredil bom vaje za celotno telo. . Vmes bom vzel 30g whey in 50g malto. Potem grem trenirat dalje, med treningom pijem 5g bcaa. Ko končam spijem 10g glutamina, počakam slabih 20 min in pojem 20gwhey in 40g čokolinota z 1,5 dcl mleka. Zvečer poročam kako je.
V avto sem pričel tankati samo olje. Upam, da ta p***** požrešna gre na ketone! Slika
<< x

AndrejT

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2285

Pridružen: Pe jun 10, 2011 18:12

Odgovor To sep 20, 2011 21:59

Re: AndrejT

Trening minil brez posebnosti...Moči niti nisem izgubil toliko. Sicer danes tudi nisem pretiraval. Maltoza ter čokolino nista delala težav. Spet sem pustil 60 eur za prehranske dodatke. Upam da bo kaj nucalo :) V četrtek pričnem po starem trening. Po treningu dodajam 30g malte in seveda glutamin 3x dnevno 5+g.Trenutni vnos kcal je cca 1800g, še vedno low carb.
V avto sem pričel tankati samo olje. Upam, da ta p***** požrešna gre na ketone! Slika

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Postani Fit
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.