Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM Postani Fit
 
Danes je Po nov 18, 2019 18:10

Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

mcalex

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2451

Pridružen: Če okt 24, 2002 10:13

Odgovor So avg 25, 2012 17:31

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

Napreduješ lahko na veliko načinov.
Samo kako dolgo.
Golo povečevanje moči vsaj meni ne prinaša več optimalnega napredka saj se mi zaradi starosti precej hitro vnamejo tetive in sklepi in potem sem prisiljen pauzirat. Ni mi problem delat recimo kot danes ozki bench 5 serij z 160 oz 150 kg samo 3 take treninge zaporedoma pa moram met 14 dni pauze zaradi bolečin.In kje je tu potem napredek.
Jaz osebno raje treniram na male pauze in bolj pump in glej ga zlomka tudi moč počasi narašča.
<< x

blackfly

Mlečnozobec

Vnosov: 164

Pridružen: So jul 22, 2006 19:34

Odgovor So avg 25, 2012 20:19

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

Svaka čast, kok maš pol bencha 200kg?


mcalex je napisal/-a:Napreduješ lahko na veliko načinov.
Samo kako dolgo.
Golo povečevanje moči vsaj meni ne prinaša več optimalnega napredka saj se mi zaradi starosti precej hitro vnamejo tetive in sklepi in potem sem prisiljen pauzirat. Ni mi problem delat recimo kot danes ozki bench 5 serij z 160 oz 150 kg samo 3 take treninge zaporedoma pa moram met 14 dni pauze zaradi bolečin.In kje je tu potem napredek.
Jaz osebno raje treniram na male pauze in bolj pump in glej ga zlomka tudi moč počasi narašča.
<< x

baller

Uporabniški avatar

ONLINE

Vnosov: 1438

Pridružen: To sep 25, 2007 20:46

Odgovor So avg 25, 2012 20:31

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

Zakaj potem vsi natural proji uporabljajo periodiziran trening kjer v osnovnih vajah šteje le teža in so HUDO močni. Logično da ne delajo samo tega ampak ima njihov trening definitivno dosti powerlifting principov. Še razlaga za to? So vsi ego lifterji ali pa je dejansko potrebno dosti tudi takšnega dela za maximalen rezultat?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor So avg 25, 2012 20:53

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

jaz mislim da v nekem obdobju tak tip treninga lahko pripomore natural ali ne.
če pa gledaš celotno sliko ne bo mišica skozi čas nič boljša zaradi tega treninga. stimulacija je v obeh primerih. potrebno je še pokriti ostale dejavnike za optimalni rezultat. btw. spremembo v glavi da treniram kot sedaj je povzročil eden top natural bilderjev z svojim člankom v Ironmanu.


Pa da se razumemo. ta tip treninga izvajam ker uživam v njemu! veliko bolj kot prej ko sem delal malo seriji, intenzivno, daljše pavze, večje teže, samo osnovne vaje. sedaj res uživam. Rezultat prihaja čisto po strani. Vendar za mene presenetljivo dober. Potrebno je v nečem uživati in če kdo uživa v drugem tipu treninga vsekakor bolje za rezultat da počne tisto kot da hodi na silo na trening, se prilagaja nekim definicijam in idejam ter se sili.
Trening je prvič v življenju res vedno užitek a treniram tudi po večini 2x na dan. Ni boljšega filinga kot pump ki ga občutiš v mišici je rekel arnold..
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

salem

Posting Freak

Vnosov: 1015

Pridružen: Sr dec 02, 2009 13:27

Odgovor Ne avg 26, 2012 00:15

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

Grom je napisal/-a: spremembo v glavi da treniram kot sedaj je povzročil eden top natural bilderjev z svojim člankom v Ironmanu.


ta tip treninga izvajam ker uživam v njemu!



Kater natural bilder?

Važno da vsak uživa na treningu neglede kaj trenira in kako.
<< x

ronnie

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2696

Pridružen: So maj 17, 2003 17:13

Kraj: Nova Gorica

Odgovor Ne avg 26, 2012 06:11

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

john hansen piše za ironman kokr vem.......sm prebral par hudih člankov že od njega.
<< x

MRFitnes

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 152

Pridružen: Pe jun 01, 2012 09:16

Odgovor Ne avg 26, 2012 08:22

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

mcalex je napisal/-a:Napreduješ lahko na veliko načinov.
Samo kako dolgo.
Golo povečevanje moči vsaj meni ne prinaša več optimalnega napredka saj se mi zaradi starosti precej hitro vnamejo tetive in sklepi in potem sem prisiljen pauzirat. Ni mi problem delat recimo kot danes ozki bench 5 serij z 160 oz 150 kg samo 3 take treninge zaporedoma pa moram met 14 dni pauze zaradi bolečin.In kje je tu potem napredek.
Jaz osebno raje treniram na male pauze in bolj pump in glej ga zlomka tudi moč počasi narašča.

To pomeni manjša delovna teža in npr. cca. 5 serij po 20 ponovitev (govorimo v okvirih)...?
<< x

mcalex

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2451

Pridružen: Če okt 24, 2002 10:13

Odgovor Ne avg 26, 2012 09:34

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

Niti ne.Ponavadi delam v rangu 5-8 ampak male pauze - recimo ravni bench naredim 5 serij po 5 ponovitev z 110 kg na 15-20 sekund pauze
Če bi šel prvo do konca bi naredil ali tam med 12-15 pon. ali pa bi moral za 5 pon dvignit težo na prb. 140 kg ali nekaj več.
Če delam recimo 5 serij med 8 in 10 pon. vzamem težo za 20.
<< x

AndrejT

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2285

Pridružen: Pe jun 10, 2011 18:12

Odgovor Ne avg 26, 2012 09:37

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

Jaz imam velikokrat manjšo težo in naredim veliko ponovitev. Na koncu je mišica utrujena, drugi dan rahel muskelfiber. Se pa ne obremenjujem z štetjem serij pa ponovitvami. Zame tista ura fitnesa ni matematika pač pa oddih. Delam po občutku, včasih me prime pa kar dodam še na hitro neke vaje za kar neko tretjo skupino mišic, včasih odneham malo prej. Ampak ok, govorim o amaterju.
V avto sem pričel tankati samo olje. Upam, da ta p***** požrešna gre na ketone! Slika
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne avg 26, 2012 12:23

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

10 ponovitev na serijo, 4 serije po vaji, enaka teža, poizkusim najti tako težo da grem v zadnji seriji vaje do odpovedi, pavze 30 sekund med serijami in vajami. torej prva serija je dokaj enostavna in nato zmeraj težje. Vendar vsaka ponovitev je narejena z glavo in mišico. niti trenutka ne izgubim povezave....
serij recimo za hrbet 40 oziroma 10 vaj
rame 28 serij
trebuh,meca 12 serij
itd
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

madmaxx

Mlečnozobec

Vnosov: 205

Pridružen: Ne sep 26, 2010 13:21

Odgovor Po avg 27, 2012 18:42

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

nitrous30 je napisal/-a:No Uroš je kar hitro pridobil 10 kg, ob tem da maščobe ni pridobil pomoje niti 1kg. Nevem zakaj govorite da MM ne moreš hitro pridobivat pa nekaj 3-4kg čiste mase na leto. Lepo se vidi kaj je možno s pravilnim pristopom. Bravo.


Na začetku to ni ravno velik problem, če imaš vse na razpolago ( dober trener,dodatke,pravo dieto itd. ), po več letih takega načina pa boš moral pošteno garati da pridobiš par kg mišic, če sploh lahko govorimo o par kg.

Vsekakor pa čestitke za napredek!
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po avg 27, 2012 18:48

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

na drugi način pa ti dobivaš fenomenalno??

sploh ni cilj ekstremno dobivati! cilj je oblikovati popolno, estetsko simetrično in spucano telo!
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

h4xk0

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 442

Pridružen: Po maj 15, 2006 15:23

Kraj: Ljubljana

Odgovor To avg 28, 2012 09:51

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

Bravo Uroš.. trgaj dalje!
http://bodyspace.bodybuilding.com/h4xk0/| [URL]http://missionsuperbody-sl.blogspot.com/[/URL]
<< x

Prevtzer3

Odgovor To avg 28, 2012 22:25

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

Bravo Uroš! Mene glede treninga zanima kako mislite naprej delat, če se že zdaj trenira 2x/ dan, 40 serij/ mišica in kratke pavze. Telo se bo prej ali slej tega navadilo in potem ne bo na voljo niti povečanje volumna, niti frekvence niti intenzivnosti oz. ne prav bistveno. Razmišljakte o kakih dodatnih 'pomagalih za rast'?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr avg 29, 2012 05:13

Re: Bivši maratonec Uroš po dobrih 2 m resnega treninga

saj lahko spremeniš trening za nekaj časa
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Crush Bar FORUM Komplet knjig Bemumast
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.