Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Cruhs Forum Metapure 2 kg 50% - forum
 
Danes je Ne sep 15, 2019 07:09

Moj sistem

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Lučka

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 214

Pridružen: Po nov 05, 2012 20:47

Kraj: Maribor

Odgovor Po jan 13, 2014 11:38

Re: Moj sistem

Ma vse kar preberem si zapomnim in preizkusam, to je pa tudi vse :) kaj po obsegu se pozna? Pocutje? :)
No drugace se pa sama ful lovim glede treningov..nimam pojma kaj bi in kaj ne. Vedno nekaj novega poskusim, dejstvo pa je da misice nimam navajene in jih dostkrat komaj cutim medtem ko delam..tak da to je kr mal vecji turn off in me pizdi :P bom ze :D
"Ka pa tota ko maslo na žlico zraven kave je?!?"
<< x

tinaaa

Mlečnozobec

Vnosov: 117

Pridružen: Po apr 23, 2007 08:55

Odgovor Po jan 13, 2014 13:58

Re: Moj sistem

Glavca... :D
Ja po obsegu, pred nekaj dnevi je bilo -2cm v pasu, zdaj je verjetno več. Nisem ravno za to merjenje, najbolje se je pogledat v ogledalo pa takoj vidiš koliko je ura in trenutno sem manj zalita kot sem bila pred dvema tednoma.
Glede treningov pa se splača preizkusit kak že narejen program in si ga potem sproti prilagodit. Dobiš občutek koliko in kaj. Jaz sicer improviziram, je pa res da sem od vedno v športu, rokomet, laufanje, fitnes ... pa nekaj časa nič in spet fitnes, tako da so ovire vedno samo v glavi, npr. da kakšno vajo izpustim ker se mi ne ljubi, ampak tega je vse manj.
Glede počutja pa lahko ponovim isto kot pravi večina, ni padca energije po službi, več naredim na treningu, ni občutka napihnjenosti, prebava boljša kot prej, po 6ih urah spanca sem kot nova, četudi je bil naporen dan, OH ne pogrešam (kuham vsak dan, pečem tudi pogosto pa me ne mika). Problem je bil tam 3-4 dan, ko je bilo nekaj vrtoglavice in utrujenosti, zdaj pa sem ko šus.
Verjetno je pomagalo tudi, da sem ves december jedla precej več maščob in da nasploh nisem nikoli jedla veliko OH.
<< x

nani1

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 661

Pridružen: To jul 19, 2011 00:36

Odgovor Po jan 13, 2014 14:45

Re: Moj sistem

Vedno več keto punc ;)
Vprašaj vse, ne zaupaj nikomur.
Ultimate source of knowledge is experiment.
<< x

tinaaa

Mlečnozobec

Vnosov: 117

Pridružen: Po apr 23, 2007 08:55

Odgovor Sr jan 15, 2014 10:16

Re: Moj sistem

Ja, kolko berem nas je kar nekaj :)
Po dveh tednih, ko sem se držala keto živil in jedla bolj ko ne po občutku, prehajam na računanje. Po dobrih dveh mesecih fitnesa opažam spremembe, torej vadbe zaenkrat ne bom spreminjala, dodala bom samo kardio, težava pa je seveda maščoba, tako da je počasi čas da nekaj ukrenem :D
Začela sem z vnosom živil v OPKP, ravnala pa se bom po količinah, ki jih je izračunal keto kalkulator.
V vadbo sem vključila več kardia, predvsem zaradi kondicije, tako da bodo moji treningi v prihodnje:
3x tedensko: zg. del (hrbet, trebušne, roke, rame)
2x tedensko: kardio v fitnesu + počepi, HIIT, stabilizacija
2x tedensko: kardio zunaj, noge v fitnesu

Če bo vse skupaj preveč naporno za noge, bom izpustila dan za noge na fitnesu.
Prvi cilj je, da ta tempo zdržim 4 tedne :D
<< x

tinaaa

Mlečnozobec

Vnosov: 117

Pridružen: Po apr 23, 2007 08:55

Odgovor Če jan 16, 2014 10:19

Re: Moj sistem

Danes sem našla sem dve primerljivi sliki in čeprav je napredek minimalen, sem vseeno dobila še dodatno veselje :D
Zadnjič spremenil tinaaa, dne To jan 21, 2014 10:16, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

tinaaa

Mlečnozobec

Vnosov: 117

Pridružen: Po apr 23, 2007 08:55

Odgovor Po jan 20, 2014 10:28

Re: Moj sistem

Za nizek vnos OH in omejen vnos proteinov me do sedaj nič ni bolj motiviralo, kot pa laična razlaga, ki sem jo našla v enem blogu in pravi, da telo za "proizvajanje" maščob potrebuje inzulin. Če ga nima ne more shranjevat viška energije.
Zato vsaj zaenkrat, umikam sladko smetano, sire in nepotrebno grickanje oreščkov ....

Minuli teden sem uspešno prestala zadan ritem treningov, za naprej pa sem se odločila, da bom vključila še kakšen kardio več na bližnji hrib in izključila HIIT.
<< x

Vid87

Senior Member

Vnosov: 889

Pridružen: Pe dec 04, 2009 19:04

Odgovor Po jan 20, 2014 14:21

Re: Moj sistem

tinaaa je napisal/-a:Za nizek vnos OH in omejen vnos proteinov me do sedaj nič ni bolj motiviralo, kot pa laična razlaga, ki sem jo našla v enem blogu in pravi, da telo za "proizvajanje" maščob potrebuje inzulin. Če ga nima ne more shranjevat viška energije.


Ne bo držalo, organizem ni tako preprost (žal): http://en.wikipedia.org/wiki/Acylation_ ... ng_protein
http://www.jlr.org/content/30/11/1727
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63820

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po jan 20, 2014 15:47

Re: Moj sistem

vsekakor pa ima velik pomen pri kopičenju. predvsem pri tistih ki imajo preveč maščobe..

in iz prakse kopičenje maščobe je defitivno manjše. kaj je razlog ne ve zagotovo noben.verjetno jih je več.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

tinaaa

Mlečnozobec

Vnosov: 117

Pridružen: Po apr 23, 2007 08:55

Odgovor To jan 21, 2014 10:14

Re: Moj sistem

Vid87 je napisal/-a:
tinaaa je napisal/-a:Za nizek vnos OH in omejen vnos proteinov me do sedaj nič ni bolj motiviralo, kot pa laična razlaga, ki sem jo našla v enem blogu in pravi, da telo za "proizvajanje" maščob potrebuje inzulin. Če ga nima ne more shranjevat viška energije.


Ne bo držalo, organizem ni tako preprost (žal): http://en.wikipedia.org/wiki/Acylation_ ... ng_protein
http://www.jlr.org/content/30/11/1727


Nisem vedela, hvala. Verjetno avtorica bloga to ve, ampak je vseeno kot neko splošno razlago in s prakse, kot pravi Grom, napisala to trditev.

Glede pozitivnih učinkov diete trenutno lahko zatrdim, da potrebujem definitivno manj spanca in se počutim bolje.
Minuli teden sem 2x delala HIIT za celo telo, kar je povzročilo eno veliko zmedo in me čisto zbilo. Ni bilo pravega počitka med treningi. Nisem si spočila ne rok ne nog, vse kar se imela od tega je bil povišan pulz, ki pa ga lahko dosežem samo s tekom ali hojo v hrib, tako da HIIT zaenkrat odpade.
<< x

Lučka

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 214

Pridružen: Po nov 05, 2012 20:47

Kraj: Maribor

Odgovor To jan 21, 2014 10:28

Re: Moj sistem

Kaj z utezmi si "pumpala"? Jaz sem si zdaj razdelila treninge in vsak drugi trening izvajam hiit na kolesu, je pa res da mam po treningu se malo pavze, drugace tak ne bi zmogla. Itak crknem v vsakem primeru. :))
"Ka pa tota ko maslo na žlico zraven kave je?!?"
<< x

tinaaa

Mlečnozobec

Vnosov: 117

Pridružen: Po apr 23, 2007 08:55

Odgovor To jan 21, 2014 10:58

Re: Moj sistem

Delali smo v skupini in ja, tudi z ročkami smo mahali v vse strani, pa poskoke, trebušnjake... vse! Kar je sicer super ampak bolj za tiste, ki potem drugi dan počivajo ali pa imajo kako drugače kot jaz zastavljeno vse skup.
Jaz grem tudi včasih na kolo malo švicat, ko se mi ne ljubi ven, ampak vedno na tiste dneve ko zjutraj delam noge. Ponavadi me potem zvečer ne držijo več prav, ampak drugi dan počivam in ni problema. Kolo je fajn ker se zamotim s kakimi posnetki na youtubu in mine ko šus :)
HIIT delaš na začetku in potem uteži?
<< x

Lučka

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 214

Pridružen: Po nov 05, 2012 20:47

Kraj: Maribor

Odgovor To jan 21, 2014 13:58

Re: Moj sistem

ah ne, nikoli. Ne bi mogla z utežmi potem delat, ker naredim sebi primerno in da res umrem zraven. Po utežeh mam 20min pavze, pa naredim še hiit. To naredim 2x na teden, drugače pa na kak prosti dan grem samo hiit naredit, če se mi zdi da zadržujem dosti vode, ker me naslednji dan po hiitu čisto sprazni. Se je poznalo že tudi za 2,5kg :D
"Ka pa tota ko maslo na žlico zraven kave je?!?"
<< x

tinaaa

Mlečnozobec

Vnosov: 117

Pridružen: Po apr 23, 2007 08:55

Odgovor To jan 21, 2014 15:44

Re: Moj sistem

Zadržuješ vodo? Kako to opaziš, si bolj napihnjena? Jaz sem sicer opazila, da sem bila bolj napihnjena ko sem pretiravala z beljakovinami in OH, ampak sem zdaj spet ok. Razlika v kg je tudi pri meni skoraj 2kg, ampak jaz to bolj povezujem s prebavo in dejstvom, da imam na maščobah bolj ali manj prazen želodec, ne toliko z vodo.
Ne vem pa kaj pravi teorija :)
Ja, HIIT je vsekakor boljši po koncu vadbe z ročkami, to je ona pika na i če ostane še kaj energije :)
<< x

Lučka

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 214

Pridružen: Po nov 05, 2012 20:47

Kraj: Maribor

Odgovor To jan 21, 2014 16:22

Re: Moj sistem

Nisem napihnjena, samo nek čuden občutek polnosti na splošno po celem telesu..prav po občutku vem kdaj jo, kdaj ne. Gre predvsem za čas okoli ovulacije in M. :)
"Ka pa tota ko maslo na žlico zraven kave je?!?"
<< x

tinaaa

Mlečnozobec

Vnosov: 117

Pridružen: Po apr 23, 2007 08:55

Odgovor Sr jan 22, 2014 11:12

Re: Moj sistem

Kaj bi mi brez hormonov in ženskih problemov, dolgčas bi bil:)
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Yamamoto Raden + GRATIS Keel
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.