Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je Pe jul 10, 2020 03:14

Moj prvi

<< x

Slavi

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 681

Pridružen: Po avg 01, 2011 14:02

Odgovor Če avg 11, 2011 02:15

Moj prvi

Poljub?
NE. Maraton.

Odločila sem se, da ga bom odtekla letos v Ljubljani. Ker prvega ne pozabiš nikoli, se mi zdi smotrno, da to izkušnjo delim z vami.

Najprej nekaj podatkov:
spol: ž
starost: 34
poklic: profesorica matematike na SŠ in vodja tima zdrave šole
višina: 160 cm
masa: ne vem, ker nimam tehtnice - primerna
bivša kadilka: nehala pred dobrima dvema letoma - to je zagotovo moja najboljša življenjska odločitev

Slabo razvado sem zamenjala z novo zasvojenostjo - s tekom (saj ne, da prej nikoli nisem tekla, sem in to veliko, vsaj do konca študijskih let, ko pa sem dobila službo in se hkrati preselila, je bilo izgovorov vedno dovolj)
Po dveh mesecih teka sem se udeležila svoje prve tekaške tekme (če odštejem OŠ krose in študentski tek na grad), to je bil polmaraton v LJ. V svoji tekaški karieri sem odtekla še 5 polovičk, najbolje letos spomladi v Ormožu s časom 1:52:?? (ni se za hvalit, čisto za odpis pa tudi nisem :) )
Udeležila sem se tudi nekaj tekov v dolžini okoli 10 km, najhitreje pred dnevi v Zagorju, kjer sem za 10,5 km porabila 49'08''. Apetiti so z vsako tekmo večji!

Tečem 4-6-krat na teden, odvisno od obveznosti in drugih aktivnosti. Letos je za mano približno 1500 km (natančno ne vem, ker nimam merilca razdalje-ure pa tudi ne, sem pa vse trase izmerila na strani MapMyRun). Upam, da se do konca leta nabere 2400 km. Tečem v vsakem vremenu, le vročine ne maram. Najraje (kar seveda ne pomeni, da vedno) tečem zjutraj ampak nikoli na tešče. Ker sem jutranji tip - vstajam namreč ob 5.00 +/-1h, je 2 uri po obilnem zajtrku tek še vedno jutranji. V fitnes ne hodim, delam pa vaje za moč z lastnim telesom. Tek je postal moje življenje.

Letos načrtujem še dve tekmi. In sicer polovičko v MB - 18. 9. in (zame prvi) maraton v LJ.
V MB želim, da se čas ustavi po eni uri in 45 minutah. :) Če se ne bo, pa tudi prav, vedno je glavni cilj, da zdrava in brez poškodb prečkam ciljno črto. Treniram po lastnem programu, ki ga bom opisala v naslednjih postih.
Na LM pa je glavni cilj dobiti majico z napisom "Za mano je 42 km na LM". Če sem zelo optimistična ... pod štirimi urami. Bomo videli, kaj bo prinesel čas.

Pred dvema letoma sem rekla, da grem trimčkat, danes rečem, da grem na trening. To verjetno nekaj pomeni. Ljudje smo tekmovalna bitja. :))

Naj bo dovolj za uvod.
Zadnjič spremenil Slavi, dne So mar 31, 2012 19:48, skupaj popravljeno 1 krat.

“Pozitiven odnos morda ne bo rešil vseh vaših težav, toda razdražil bo dovolj ljudi, da se splača potruditi.”

Herm Albright
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Če avg 11, 2011 03:53

Re: Moj prvi

Slika


Saj bo šlo vse skozi ;)
<< x

Slavi

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 681

Pridružen: Po avg 01, 2011 14:02

Odgovor Če avg 11, 2011 16:03

Re: Moj prvi

UrosS je napisal/-a:Slika


Saj bo šlo vse skozi ;)


Uroš, hvala za vzpodbudo. Upam, da res. :)

Takole, najprej nekaj suhoparnih podatkov o poteku današnjega dne (čeprav ga še ni konec)

Hrana:
O1: ovseni, jogurt, skuta, kava
trening
O2: tunina v naravnem soku, kakav z mlekom brez laktoze, cedevita s ščepcem soli
O3: ovseni praženec (ni najbolj uspel), paradižnik, kumara
O4: koščki popečenih piščančjih prsi, solata (endivja, nariban korenček, koruza, orehi, bučno olje, limonin sok)
O5: jabolko, sliva, malo skute s sveže nabranimi robidami
O6: še ne vem (jogurt z borovnicami, če jih bo dragi prinesel)

Trening: (približno 75 min - daljši intervali v želenem tempu na 21k)
ogrevanje - 12'
vaje za izboljšanje tehnike teka - 5'
6×1500m (4'45''/km) + 300 m oddiha - 2'
tek za dušo in strečing - 17 min

Vstala sem že ob 4:40. Po kozarcu mlačne vode sledi kava in zajtrk. V nahrbtnik pripravim tekaško opremo - tokrat dolge pajkice in majica z dolgimi rokavi in se odpravim na 20minutni sprehod do vrta, kjer mi zalivanje (kljub občutni rosi) vzame kakšno uro. Naberem še nekaj sveže zelenjave in se odpravim na trening, saj je v bližini vrta super trasa za današnje plane. Pred tekom zaužijem košček bele čokolade in cedevito. Med treningom spijem 3 dcl vode.
Po opravljenem teku sledi še tuš z mrzlo vodo - nenačrtovano, ker je zmanjkalo tople vode - in obrok2. Tako ... pred mano je še cel dan, ki bo namenjen užitkarjenju. Ura je 9:30...

Sedaj pa še nekaj o načrtu treningov za tekoči teden.
pon: prosto - sprehod in ogled turističnih znamenitosti
tor: 20' ogrevanje, 7×300 m gor/dol, v hrib na polno, kolikor dajo pljuča, pa še malo čez, nazaj lovljenje sape, 20 min ohlajanje in raztezanje (POPOLNOMA UNIČENA)
sre: dopoldne polnjenje baterij, popoldne vaje na trim stezi + 3 km lahkotnega tekca
čet: piše zgoraj
pet: prosto
sob: daljši lahkoten tek po valovitem terenu - 30 km
ned: oddih - badminton, odbojka

Počutim se odlično! Malo me skrbi le količina spanja (4-5h/dan, že 8. dan zapored). Ko se konča dopust, se bo potreba po spancu verjetno drastično povečala.

Dovoljeni komentarji. :)

“Pozitiven odnos morda ne bo rešil vseh vaših težav, toda razdražil bo dovolj ljudi, da se splača potruditi.”

Herm Albright
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Če avg 11, 2011 19:16

Re: Moj prvi

Slavi je napisal/-a:O3: ovseni praženec (ni najbolj uspel), paradižnik, kumara


ovsene predhodno namoči, toliko, da so pokriti z vodo in da se zmehčajo
<< x

Slavi

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 681

Pridružen: Po avg 01, 2011 14:02

Odgovor Če avg 11, 2011 19:39

Re: Moj prvi

Hvala! :)

Vidim, da so na forumu sami bralci, skoraj nobenega pisatelja.
Slavi je napisal/-a:
Dovoljeni komentarji. :)

Popravljam: Zaželeni komentarji. :))

“Pozitiven odnos morda ne bo rešil vseh vaših težav, toda razdražil bo dovolj ljudi, da se splača potruditi.”

Herm Albright
<< x

Slavi

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 681

Pridružen: Po avg 01, 2011 14:02

Odgovor Pe avg 12, 2011 21:51

Re: Moj prvi

Današnji dan je bil namenjen počitku in relaksaciji. Pa se ni izšlo čisto po planu - celo popoldne sva s ta-malim igrala nogomet, odbojko in badminton. Bila je super rekreacija, posledično se počutim izvrstno. :)

Dopoldne sem razmišljala, kam naj se jutri odpravim tečt - ali ob Savi navzdol in nazaj ali kroženje po trim stezi. Odločila sem se za slednjo, saj mi tako ne bo treba ves čas vsega nositi s sabo. Jutri sprobam gel (kupila sem ga v Maxx shopu v Celju, kjer me je postregel prijazen in potrpežljiv mladenič :) ), s sabo bom imela še piškote, slane palčke, banano, vodo, cedevito.

Današnji jedilnik je bil podoben včerajšnjemu, le da sem namesto piščanca pojedla telečji zrezek in namesto praženca proseno kašo, pa še namesto tunine so bila kuhana puranja prsa.

Slika poljubčki!
Zadnjič spremenil Slavi, dne To avg 16, 2011 05:44, skupaj popravljeno 1 krat.

“Pozitiven odnos morda ne bo rešil vseh vaših težav, toda razdražil bo dovolj ljudi, da se splača potruditi.”

Herm Albright
<< x

ProAce

Mlečnozobec

Vnosov: 313

Pridružen: Sr mar 02, 2011 18:57

Odgovor Pe avg 12, 2011 23:02

Re: Moj prvi

Na kateri šoli pa učiš, glede na to, da si iz Celja?
<< x

Slavi

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 681

Pridružen: Po avg 01, 2011 14:02

Odgovor So avg 13, 2011 04:54

Re: Moj prvi

ProAce je napisal/-a:Na kateri šoli pa učiš, glede na to, da si iz Celja?

Zakaj te zanima? Drugače pa nisem iz Celja.

“Pozitiven odnos morda ne bo rešil vseh vaših težav, toda razdražil bo dovolj ljudi, da se splača potruditi.”

Herm Albright
<< x

ProAce

Mlečnozobec

Vnosov: 313

Pridružen: Sr mar 02, 2011 18:57

Odgovor So avg 13, 2011 08:57

Re: Moj prvi

Sklepal sem, da si iz Celja, ko si napisala, da si bila v maxxshopu v Celju.
<< x

Slavi

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 681

Pridružen: Po avg 01, 2011 14:02

Odgovor So avg 13, 2011 13:50

Re: Moj prvi

ProAce je napisal/-a:Sklepal sem, da si iz Celja, ko si napisala, da si bila v maxxshopu v Celju.

Haha - finta B, da ste malo zmedeni. :))

Trening: od 7:05 do 10:25
ogrevanje - 10'
kroženje po trim stezi - 10 krogov = 30 km - 2h54'35'' :)))))))
ohlajanje in raztezanje - 15'

Hrana (do 11:00):
O1: zajtrk: ovseni, jogurt, pest rozin, kava, voda, magnezij
trening: energijska ploščica z okusom banane, 2×gel (vanilia, kofein), 1,2 l vode
O2:po treningu: bobi palčke, kakav, zdrob, malo tunine v naravnem soku, cedevita

Počutje:
Nespečnost se še vedno nadaljuje, vstala sem že pred tretjo uro - kar me za enkrat ne moti preveč, saj sem še vedno polna energije.
Med tekom je šlo vse bolj kot ne po planu. Zelo dobro sem se odločila in za danes izbrala kroženje po trimčku, saj tu vse poznam, vse korenine, klance, spuste, tudi vse storže in ptičke, podlaga je fino mehka in sklepom bolj prijazna. Tempo je bil enakomeren, zadnja dva kroga sem odtekla celo 2 min hitreje kot prejšnje pare - danes sem imela s sabo štoparco. Prve bolečine (in sicer v stegenskih mišicah pri teku v klanec) sem začutila v 6. krogu, podobno je bilo z mravljinčenjem v mečih med spustom. Na trenutke sem imela občutek, kot da sem brez trtice - verjetno bo treba naredit kakšno vajo za hrbtne mišice. Drugih posebnosti pa ni bilo.
Med tekom nisem staknila nobenega žulja (Uroš, najlepša hvala za nasvet :-) ), čeprav sem med daljšimi teki imela s tem vedno težave.

Bolečin ni, mislim, da bom popoldne že spet brcala in se podila za perjanico. :)))
Kako bo jutri, je pa druga zgodba, v 12. štuk verjetno ne bom mogla peš.

Nekaj moram spremeniti v prehrani, ker se mi zdi, da me pobira, česar pa ne želim.

Toliko za sedaj. Grem jest! :))

Nadaljnje prehranjevanje:
O3: palačinka iz prosene kaše in jajca, kuhana PP, paradižnik, paprika
O4: ovseni praženec (tokrat zelo okusen - sem upoštevala nasvet), sardine, zelena solata (endivja in ledenka) z orehi in bučnim oljem, kava z mlekom
O5: Cottage sir, oreški, smooty
O6: skuta, jogurt, gozdni sadeži - zmešano in posuto s kokosovo moko

“Pozitiven odnos morda ne bo rešil vseh vaših težav, toda razdražil bo dovolj ljudi, da se splača potruditi.”

Herm Albright
<< x

Slavi

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 681

Pridružen: Po avg 01, 2011 14:02

Odgovor Ne avg 14, 2011 11:29

Re: Moj prvi

Dan po mojem (za sedaj) najdaljšem teku mineva mirno in brez bolečin. Regeneracija je odlična, očitno sem včeraj zaužila dovolj in prave hranilne snovi.

Danes počivam, če odštejem čiščenje stanovanja in popoldansko rekreacijo.

Še načrt današnjega prehranjevanja:
O1: klasika: ovseni z jogurtom in rozinami ter kava
O2: pirina palačinka s skuto, kumara, zeliščni čaj
O3: pečeni koščki piščanca, mešana solata, polnozrnate testenine, kava
O4: isto kot O3, le da vse skupaj v solati
O5: tudi klasika: oreški, sliva (ker jo lahko utrgam z drevesa), banana
O6: jajce, špinača

Toliko za danes, jutri sledi načrt treninga za prihodnji teden.

“Pozitiven odnos morda ne bo rešil vseh vaših težav, toda razdražil bo dovolj ljudi, da se splača potruditi.”

Herm Albright
<< x

Slavi

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 681

Pridružen: Po avg 01, 2011 14:02

Odgovor Po avg 15, 2011 07:30

Re: Moj prvi

Načrt treninga za ta teden:

Pon: raztezne vaje, iztek 10 km

Tor: lahkoten tek 20', 10×1000 m; intervalni trening

Sre: ogrevanje 10 min, vaje za moč

Čet: prosto

Pet: valovit teren 45'; tempo+

Sob: hribolazeenje (vzpon + spust = 2,5h; hitra hoja s palicami) [v primeru dežja, tek v hrib 5 km in nazaj]

Ned: enakomeren lahkoten tek 15 km + tempo+ tek 3 km


V četrtek je prvi delovni dan po daljših počitnicah, spet bo treba bolj usklajevati urnik, razmišljam o možnih obrokih v službi, kajti ta način prehranjevanja prakticiram dober mesec.

Na lokalno športno društvo moram odnesti vlogo za souporabo atletske steze na stadionu, da bom lahko kakšen trening (npr torek) opravila na stezi.
Razmišljam tudi o nakupu športne ure z GPS-om. Sprašujem se, če jo res rabim, ali bo denarni vložek res toliko doprinesel k mojim treningom.

S trenigi in počutjem v prejšnjem tednu sem izjemno zadovoljna, upam, da se trend nadaljuje tudi v tem tednu.

Vse vas lepo pozdravljam.

“Pozitiven odnos morda ne bo rešil vseh vaših težav, toda razdražil bo dovolj ljudi, da se splača potruditi.”

Herm Albright
<< x

Ferrarilover

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 63

Pridružen: So jul 25, 2009 14:21

Odgovor Po avg 15, 2011 09:08

Re: Moj prvi

Slavi je napisal/-a:Načrt treninga za ta teden:

Razmišljam tudi o nakupu športne ure z GPS-om. Sprašujem se, če jo res rabim, ali bo denarni vložek res toliko doprinesel k mojim treningom.



Ko sem ravno videl... če imaš kak pameten telefon z GPS-om lahko tudi preko njega spremljaš veliko podatko, če kupiš pas za pulz ti prikazuje tudi pulz... seveda mora biti ta bluetooth kompatibilen. Program katerega sam uporabljam je zastonj in meni osebno najboljši: http://runtastic.com/en
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po avg 15, 2011 09:42

Re: Moj prvi

Slavi je napisal/-a:Sprašujem se, če jo res rabim, ali bo denarni vložek res toliko doprinesel k mojim treningom.


Defenitivno vredna svojega denarja. Sicer pa cene precej padajo, poglej starejše modele, niso nič slabši, ponavadi je razlika samo v optični izboljšavi in računanju kalorij.
<< x

Slavi

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 681

Pridružen: Po avg 01, 2011 14:02

Odgovor Po avg 15, 2011 20:42

Re: Moj prvi

Ferrarilover je napisal/-a: če imaš kak pameten telefon z GPS-om

Ne predstavljam si, da grem teč s telefonom. Ko tečem, sem za druge nedosegljiva, to so moje minute. Vseeno hvala za nasvet. :)

UrosS je napisal/-a: Sicer pa cene precej padajo, poglej starejše modele, niso nič slabši, ...

Ja, ravno 100 let za leseno žlico ne bi bila rada. Saj veš, daš še malo zraven in imaš novejšo zadevco. :)
Bom pa vsekakor razmislila, v "učko" mi je padla FR 110 HR ali 210, da lahko še intervale uštimaš, bom videla, kateri bo padel iz oči na roko. HEHE

Sedaj pa nekaj o današnjem treningu: (čas trajanja: ??? ne vem)
- ogrevanje + dinamične vaje za raztezanje
- lahkoten tek 5 km
- vaje za izboljšanje tekaške tehnike
- malo hitrejši, a še vedno lahkoten tek 5 km
- raztezanje

Prehranjevanje (veliko, sita kot boben):
O1: ovseni, jogurt, skuta, kava, magnezij
trening: nič
O2: zdrob, kakav, cedevita, malo skute
O3: polnozrnata žemlja, tunin namaz, kumara
O4: piknik Slika: meso na žaru, surova zelenjava, krompir na žaru, pečena koruza, 2 dcl BA piva
O5: piknik Slika: meso na žaru, surova zelenjava, kava z mlekom
O6: malo skute z zelenjavo

Počutje: zelo utrujena, tekom dneva razdražljiva, na trenutke tečna.
Zadnjič spremenil Slavi, dne Po avg 15, 2011 21:55, skupaj popravljeno 2 krat.

“Pozitiven odnos morda ne bo rešil vseh vaših težav, toda razdražil bo dovolj ljudi, da se splača potruditi.”

Herm Albright
Naslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
FB skupina FB skupina 2
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.