Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Warrior Solo Bar 35 g Fitness November 19 - forum
 
Danes je Po nov 18, 2019 18:38

Seos

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

nido5

Pleničar

Vnosov: 4

Pridružen: Pe feb 28, 2014 21:04

Odgovor Sr okt 08, 2014 18:28

Seos

Za pisanje dnevnika sem se odločil ker se rad pogovarjam o treningu/prehrani, rad bi pa tudi slišal mnenja drugih ljudi na moj način treniranja. Z veseljem bi rad slišal pozitivne kot tudi negativne kritike.

Na kratko o meni: Sem študent 2. letnika mehatronike, z dvigovanjem uteži sem začel lani avgusta. Začel sem tako kot verjetno večina, in sicer s bro-splitom (vsaka mišica 1x na tedn), ter pri 80 kilogramih, svojo strukturo takrat bi opisal kot skinny-fat. Po nekaj tednih sem začel z linearnim programom za moč ter konkretno povečal svoj dnevni vnos(3500-4000kcal). Tako sem do decembra prišel na 92kg. Sledilo je obdobje "cuttanja", ki je trajalo precej dlje kot sem pričakoval, če še prištejem "reverse dieting" je vse trajalo do julija. Med tem sem skakal iz enega programa na drugega ker nikakor ni blo napredka v moči. Prišel sem do 72,7 kg, najbolj se je poznalo na počepu ter deadliftu, bench je ostal več al manj enak.

Podatki: 180cm, 75 kg

Cilj: Dvigovat težke stvari.

Dvigi: BP: 4x85kg
SQ high bar: 4x112,5kg http://youtu.be/pTjZheDawsE?list=UUWIyE ... 1m59l05siw
DL: 4x140kg


Trenutno:
Sem na Izzijevem (Powerliftingtowin na youtubu) programu PNP2 ter mam vnosa 3100, vsak tedn mam namen povečat vnost za 100kcal.

Prehranski dodatki: proteini, creatin, kofein(400-600mg kot preworkout), melatonin, zma.

Dieta: IIFYM, drugač pa beležim dijeto s pomočjo myfitnesspala. http://www.myfitnesspal.com/food/diary/nidon5

O prehrani nebom kaj dosti govoril, ker jo tako ali tako beležim s myfitnesspalom, omenil bom le živila/recepti ki se mi zdijo zanimiva.

https://dl-web.dropbox.com/get/progress ... copBPNIzkw 92kg->72kg
Zadnjič spremenil nido5, dne Če okt 09, 2014 08:48, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

zhelva

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 162

Pridružen: Če maj 29, 2014 12:00

Odgovor Sr okt 08, 2014 20:32

Re: Seos

V ponedeljek si mel 5 double cheesov za malico, omg Slika hehe sorry sam js ful rada berem te myfitnesspal dnevnike, se mi zdi ful zanimivo Slika

Drugače pa kar piši, sem prepričana da veliko ljudi zanima (vključno z mano, ki redno berem ta del foruma...)
<< x

nido5

Pleničar

Vnosov: 4

Pridružen: Pe feb 28, 2014 21:04

Odgovor Če okt 09, 2014 08:46

Re: Seos

zhelva je napisal/-a:V ponedeljek si mel 5 double cheesov za malico, omg Slika hehe sorry sam js ful rada berem te myfitnesspal dnevnike, se mi zdi ful zanimivo Slika

Drugače pa kar piši, sem prepričana da veliko ljudi zanima (vključno z mano, ki redno berem ta del foruma...)


Ko mam dovolj visoko zgornjo mejo si jih kr privoščim, majo kr dobro razmerje kcal:beljakovine za fast food :))
<< x

nido5

Pleničar

Vnosov: 4

Pridružen: Pe feb 28, 2014 21:04

Odgovor Pe okt 10, 2014 21:41

Re: Seos

NOOOOOR TRENING!
Squat: 3x6x101kg @8,8,9 RPE
Bench: 5x6x81kg @8-9.5 RPE
Deadlift: 2x6x126kg @8,9 RPE https://www.youtube.com/watch?v=pP-2ZEgm2_c zadnji set

Pri počepu nisem nekaj presenečen saj sem že prej to dvigoval, res pa je da je danes bila forma precej dobra pa tudi kile so se zdele kar lahke.
Niti približno nisem pričakoval da mi bo uspelo narediti vse sete s 6 ponovitvami. Končno je neki napredek tut pri benchu!
Forma pri deadliftu je bila OK, v spodnjem delu hrbta ni bilo nobene bolečine tak da sem vseeno zadovoljen.
Se že veselim ponedeljka ko dvignem vse dvige za 2kg!
<< x

nido5

Pleničar

Vnosov: 4

Pridružen: Pe feb 28, 2014 21:04

Odgovor Po okt 13, 2014 21:24

Re: Seos

Squat: 3x6x103kg @8,8,8 RPE
Bench: 6x83kg, 4x5x83kg @9-9.5 RPE
Deadlift: 2x6x128kg @8,8 RPE
Počep se je zdeu neverjetno lahek, sploh se nisem rabo nekaj naspidirat z glasno glasbo.
Pri benchu sem naredil neumnost pri segrevanju in si pretegnil desno prsno mišico. Prvo sploh nisem bil siguren če bom lahko naredil trening, potem pa je kr šlo. V bistvu sem že pred treningom opazil da se še prsa niso popolnoma zregenerirana od petkovega treninga, mogoče sta le 2 dni premalo za 5x6 volumen.
Deadlift isto kot počep, zdel se je zelo lahek v primerjavi z petkom.
Trening sem zaključil s 2x5x38kg db rowi in 5x(bw+7,5) pull upi.

Kr zadovoljen, v petek trening ponovim in dodam 2kg na squat in deadlift ter 1kg na bench.

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Crush Bar FORUM Postani Fit
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.