Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Crush Bar FORUM Postani Fit
 
Danes je To nov 19, 2019 01:10

Project Mass - keto

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po feb 02, 2015 06:49

Re: Project Mass - keto

Če pogledaš na forumu skozi vsa leta na vsake toliko kdo pride ven z tem problemom. Tudi pri meni je bilo to nekajkrat v 25 letih treninga. Običajno hitro mine.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

RenoF

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 198

Pridružen: To jun 20, 2006 19:56

Odgovor Po feb 02, 2015 07:30

Re: Project Mass - keto

Ko je mene kar od enkrat zabolela glava med "prešanjem" in ni spustilo se nekaj dni po tem, so zdravniki najprej pomislili na mozgansko krvavitev, potem pa po CTju diagnosticirali iztekanje likvorja, kar ima prakticno enake simptome. kot sem uspel izvdeti, mi je zaradi napora pocila ovojnica okoli mozganov in je posledicno zacela iztekati mozganska tekocina. ni sicer nevarno, boli pa ko hudic nekje v zatilju, kot bi te nekdo zabodel z nozem. sicer najverjetneje v tvojem primeru diagnoza ni enaka, mogoce pa ti vendarle informacija kako pomaga.
<< x

aljo5

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: So okt 04, 2014 13:26

Odgovor Sr feb 04, 2015 23:01

Re: Project Mass - keto

RenoF je napisal/-a:Ko je mene kar od enkrat zabolela glava med "prešanjem" in ni spustilo se nekaj dni po tem, so zdravniki najprej pomislili na mozgansko krvavitev, potem pa po CTju diagnosticirali iztekanje likvorja, kar ima prakticno enake simptome. kot sem uspel izvdeti, mi je zaradi napora pocila ovojnica okoli mozganov in je posledicno zacela iztekati mozganska tekocina. ni sicer nevarno, boli pa ko hudic nekje v zatilju, kot bi te nekdo zabodel z nozem. sicer najverjetneje v tvojem primeru diagnoza ni enaka, mogoce pa ti vendarle informacija kako pomaga.

ne sliši se najbolj prijetno tole, da ti poči ovojnica okoli možganov.. Hvala, da si sicer napisal zraven, da ni nevarno :)
Vglavnem, danes sem hotel ponoviti nedeljski trening. Zgleda, da je še vseeno prehitro. Pred zgibi sem naredil še eno vajo in ni bilo panike, za tem pa že v prvi seriji zgibov identična bolečina, ki ne popušča še zdaj..
Vzel si bom 1 teden pavze tokrat. Upam, da bo do drugega tedna vse ok in bom lahko normalno nadaljeval s treningi. Verjetno bom kak dan opravil aerobni trening, par vaj z lastno težo (brez zgibov :D )..

Glede prehrane sem se pa odločil, da bom jedel ko mi paše in koliko mi paše. Kalorije bom seštel zvečer po zadnjem obroku..me prav zanima koliko bo naneslo. Jutri zjutraj se bom stehtal na tešče in bomo videli kaj bo do naslednjega tedna :)
<< x

aljo5

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: So okt 04, 2014 13:26

Odgovor Če feb 05, 2015 23:28

Re: Project Mass - keto

Danes zjutraj sem torej opravil tehtanje. Glede na to, da sem bil v pon in tor cel dan zdoma in sem jedel samo zjutraj in zvečer, me je malo pobralo. Tehtnica je tako pokazala 83,7kg.

Dan sem začel z bulletproof kavo ob 8h, okrog 12h sem jedel jajca z mascarponejem, okrog 4h pa klobase z zeljem. Tako nekako je izgledalo s kalorijami:
55.png


Do 10h zvečer nisem čutil neke posebne lakote oz potrebe po hrani. Vendar, ker mi je cilj pridobiti na teži vseeno še pojedel nekaj.. Zmešal sem si kislo smetano s kokosovo moko in proteini. Moram rečt, da je blo odlično :)
Na koncu je bil tak izračun:
B: 91g
M: 299g
OH: 39g
3222kCal


Res je ta ketonska odličen način, da izgubiš odvečno maščobo, se mi pa zdi, da se za pridobivanje moraš kar malo posilit s hrano.. Vsaj zaenkrat imam tak občutek.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
<< x

aljo5

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: So okt 04, 2014 13:26

Odgovor Če feb 12, 2015 11:19

Re: Project Mass - keto

En teden je minil odkar sem "resno" treniral (po programu). Vmes sem opravil par lažjih treningov, večinoma krožni trening za celotno telo. Včeraj sem dokončal tisti začeti trening hrbta, ko se je pojavila bolečina v glavi. Vseeno nisem upal pretiravati, ker sem še vedno imel nek čuden občutek v glavi (še posebej pri superserijah). No hvala bogu ni bilo glavobola. Danes bom počival, jutri pa bom opravil trening za moč nog, kar pomeni velika bremena, malo ponovitev, dolge pavze. Upam, da glava zdrži!

Glede prehrane, sem malo eksperimentiral spet..kot sem v prejšnji objavi omenil, sem kalorije računal na koncu dneva pred spanjem. Kaj sem ugotovil: ko jem 3 glavne obroke in se najem do sitosti, se zgodi, da hodim po robu zadanih kalorij (3.300kCal-znam tudi preseči to mejo). Sem pa zadnje tri dni zmanjšal obroke na 2 dnevno. Zjutraj spijem kavo z 25g masla + 25g Eden maščobe, popoldan pojem kosilo in zvečer po treningu večerjo. Kalorije niso tako visoke, vendar pa se mi zdi, da mi bolje ustreza ta način. Nekako imam občutek, da je počutje prav tako boljše. Mogoče prej zaradi treh velikih obrokov nisem tvoril toliko ketonov..

Včeraj sem prav tako opravil tehtanje na tešče-84,1kg, se pravi + 0,4kg od prejšnje srede. V nedeljo bom opravil še meritve ter fotografiranje.
<< x

aljo5

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: So okt 04, 2014 13:26

Odgovor To feb 17, 2015 11:26

Re: Project Mass - keto

Dan 51: Potegi

Za mano so trije oddelani treningi po programu. Lahko sem treniral normalno, brez glavobola. Danes imam na sporedu HIIT, ki ga bom opravil na veslaču, za tem pa trije treningi hipertrofije.

V nedeljo sem opravil meritve (primerjava s 25.1.):
Teža: 85,5kg (+2,1)
Obseg stegna: 58cm (-)
Obseg prsnega koša: 100cm (-1)
Obseg sproščene nadlahti: 33cm (-1)
Obseg napete nadlahti: 39cm (+0,5)

Treninga po programu nisem opravil od 2.2. do 13.2. zaradi glavobola, zato tudi malce slabše številke verjetno.

Leva slika je posneta 25.1, desna pa 15.2.
februar1.png

februar2.png

februar3.png


Malce se mi je povečal delež maščobe okrog trebuha, vendar mislim, da se bo to pokurilo, ko bom začel normalno trenirati.
Odkar jem 2× dnevno so se mi kalorije znižale na 3000-3200kCal. Jem po občutku, do sitosti, kalorije pa si seštejem pred spanjem.

Sem pa se priselil nazaj v Ljubljano, mogoče kak predlog kje se splača kvelitetno meso kupovat, mlečne izdelke, zelenjavo?
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
<< x

aljo5

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: So okt 04, 2014 13:26

Odgovor To mar 03, 2015 00:25

Re: Project Mass - keto

Mesec februar je za mano, mislim da sem nekako ujel ritem, ki mi najbolj ustreza, vsaj kar se prehrane tiče. Dan začnem s pol žličke himalajske soli ter pol iztisnjenje limone z vodo..naj bi bilo koristno za telo. Pozneje spijem kavico z maslom in čokolado 85%, popoldan zajtrk/kosilo-ponavadi jajca s sirom, slanino, maslom ter polovico avokada. Po treningu whey z mletimi lešniki (30g), zvečer še meso (večinoma govedina) z zelenjavo in maslom. Dva glavna obroka mi omogočata, da se vsakič najem do sitosti in imam kalorije večinoma enake.
februar.png

Kalorije skozi mesec februar

Kar se treninga tiče, je bil relativno uspešen zaradi tiste bolečine v glavi in posledično malo daljše pavze. Zdaj treniram normalno, vendar ne izvajam zgibov in lat. potega, ker se mi je bolečina ponovila ob teh vajah..
ju3 imam 64. dan po programu od 112. V nedeljo imam meritve, tehtanje in slikanje. Me prav zanima, kaj bodo številke pokazale :)

Še obroki na mojem jedilniku v preteklih dneh:
1.png

goveje stegno+guacamole+brokoli+svinjska mast
2.png

vmešana jajca z brokolijem, slanino, Cheddar sirom, maslom ter mascarponejem
3.png

pršut+jajca+špinača+svinjska mast
5.png

omleta iz jajc in kokosovo moko s slanino, avokadom, maslom, sirom, mascarponejem
6.png

piščanjči file z maslom+olive+zelje dušeno s svinjsko mastjo
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
<< x

aljo5

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: So okt 04, 2014 13:26

Odgovor So mar 14, 2015 00:04

Re: Project Mass - keto

8.3. sem prenehal s tehtanjem hrane ter z jemanjem kreatina. Me zanima, če bodo kake spremembe. Dodatka, ki ju uporabljam sta zdaj samo whey po treningu ter 2×omega3 pred spanjem.
Malo bom poskušal spustiti maščobe, mogoče malo povečam beljakovine.
Glede treninga: danes sem opravil 73.dan programa Project Mass (bb.com). Malo bom si znižal intenzivnost treninga nog, ker se mi zdi, da tu najbolj napredujem..kar mi pa ni vizualno najbolj všeč (hlače mi postajajo tesne).
Danes sem se prav tako tehtal na bioimpedančni tehtnici, ki mi je pokazal okrog 12% maščobe. Do konca meseca imam cilj zmanjšat za kak procent.


8.3. sem opravil meritve ter fotografiranje:

fotografije (leva stran posneta 15.2. desna 8.3.):
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor So mar 14, 2015 11:59

Re: Project Mass - keto

lepo!
<< x

TomazHorvat

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 821

Pridružen: Po jul 14, 2008 21:18

Kraj: Borovnica

Odgovor To mar 17, 2015 13:21

Re: Project Mass - keto

Super,le tako naprej.
I'm not on a diet,I'm eating healthy!
<< x

aljo5

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: So okt 04, 2014 13:26

Odgovor To mar 17, 2015 23:47

Re: Project Mass - keto

Hvala obema :)
<< x

aljo5

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: So okt 04, 2014 13:26

Odgovor So mar 28, 2015 20:05

Re: Project Mass - keto

Da malo poročam kakšna je situacija pri meni...

V prejšnjih dneh sem treniral normalno po programu, tudi glede prehrane se ni veliko spremenilo. Zjutraj bp kava, sredi dneva kosilo ter po treningu večerja. Na jedilniku so seveda jajca, različne vrste mesa, avokado, kokos, oljčno olje, maslo, različna zelena zelenjava.

Oče je dobil tegale gospodiča kot rojstnodnevno darilo, tako da uživam v teh dobrotah malo bolj pogosto trenutno. Ni sicer najbolj optimalno...ampak mmmmmmmm :D
sv.png

V prihodnje imam namen spremeniti trening. Glede na to, da si želim bolj atletske postave in ne toliko bodybuilderske bom 2× tedensko delal trening moči za celo telo. Se pravi dolge pavze (3min), št. ponovitev 3-5, št. serij 4-6. Trening bodo sestavljali počepi, deadlifti, potegi, potiski. Ostale dni bom malo več tekel (intervalno in dolge proge-cca 10km), v fitnesu bom prav tako delal vadbo celega telesa v smislu crossfita.
Bom objavil kak trening, da si bo lažje predstavljat kako sem si zamislil celo zadevo.


Zmanjšal bom tudi vnos maščob (zjutraj kava brez masla, z par lešniki) ter malo povečal količino beljakovin. Cilj je znižat % maščobe. Bomo videli kako bo šlo :)
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
<< x

aljo5

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: So okt 04, 2014 13:26

Odgovor Po apr 13, 2015 10:59

Re: Project Mass - keto

Prejšnji teden sem opravil ponovne meritve. V prehrani sem torej znižal količino maščob ter rahlo povečal beljakovine. Treninge sem spremenil, kot sem omenil v prejšnji objavi..treniram 2×teden za moč (ločeno spodnji in zgornji del), ostalo tečem, malo crossfitam ipd..bolj od počutja odvisno:)
Fotografije so bile posnete na velikonočni ponedeljek, tako da imam lahko mali izgovor :)

Leva stran fotografije 8.3. desna 6.4. (na tešče)
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
<< x

aljo5

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: So okt 04, 2014 13:26

Odgovor Po apr 13, 2015 11:32

Re: Project Mass - keto

Da še malo prikažem kaj ustvarjam v svojem študentskem domu:)
Navdušil sem se predvsem s Feta sirom (iz ovčjega mleka, ki bi naj bil bogat vir MCT-jev), ki ga prelijem z oljčnim oljem (Lidlov z rožmarinom), kislo smetano Bohinjske sirarne (top okus, kremasta tekstura), ki jo začinim s himalajsko soljo, poprom in timijanom in blitvo-zmrznjeno in briketirano.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Prejšnja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Crush Bar FORUM Odpornost 19 - forum
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.