Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Cruhs Forum Metapure 2 kg 50% - forum
 
Danes je Po sep 23, 2019 05:51

Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

tequila_sunrise

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 54

Pridružen: Sr jan 21, 2015 08:00

Odgovor Sr jan 21, 2015 09:26

Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

Lep pozdrav vsem! :)

Že dolgo spremljam ta forum, in ker potrebujem nekaj dodatne motivacije pri doseganju svojih ciljev, sem se odločila, da bom pisala dnevnik. Navdih za to sem dobila med prebiranjem dnevnikov udeležencev Maxx fit izziva, in ob njihovih zapisih še jaz dobila zagon. :P

Moji podatki:
Starost: 25
Višina: 174 cm
Teža: 64 kg

Prehrana:
Na svoj način življenja nočem gledati kot na dieto, ker ta beseda vzbudi negativne občutke v meni. :D Nočem si postaviti preveč strogih omejitev, ker vem da se potem načrta ne bom držala. Bistveno se mi zdi, da poizkušam izbrati čim manj predelano hrano, bogato z beljakovinami, zdravimi maščobami in kompleksnimi oh-ji, moj jedilnik pa bo vseboval tudi veliko zelenjave in sadja.
Cheat mealom se ne bom povsem odpovedala, bom pa poskrbela,da jih bo manj kot do sedaj, da ne bodo količinsko uhajali izpod nadzora, poleg tega pa jih bom poizkušala zamenjati z malce bolj zdravimi različicami.

Trening:
Trening bom prilagajala glede na počutje, čas, vremenske razmere itd. Vključeval bo tek, plavanje, vaje za celotno telo z lastno težo in utežmi,...

Cilji:
Moj cilj je (tako kot pri vseh Slika) postati fit in oblikovati telo.
Želim pridobiti kondicijo in malce "eksplozivnosti". Trenutno sem namreč čisto lena in zakrnela.
Imam pa tudi cilj, da se naučim delati pull up-e (Slika), ter ponovno pretečti Cooperjev test (2400 m) v manj kot 9,5 min (tako kot v starih dobrih časih Slika)
<< x

tequila_sunrise

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 54

Pridružen: Sr jan 21, 2015 08:00

Odgovor Sr jan 21, 2015 22:22

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

1. DAN


Trening: 1 ura intenzivnega plavanja

Prehrana:

Zajtrk: Kava z mlekom in 6 mandarin (drugič bo treba prej ustat, da si bom lahko za zajtrk pripravila kaj bolj primernega)

Slika

Kosilo: Mleto goveje meso, jajce, riž, kumare in ajvar

Slika

Malica: smuti iz skute, avokada, banane in lanenih semen

Slika

Malica 2: pest suhih brusnic in rozinov (pred treningom)

Večerja: Maxx dessert (čokolada) + kokos + oreščki

Slika
<< x

Sasa92

Pleničar

Vnosov: 27

Pridružen: Pe jul 26, 2013 14:26

Odgovor Če jan 22, 2015 12:25

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

kul, maš pa čist isto malico pa večerjo kot jaz :) (še ista skuto mam ;) )
<< x

tequila_sunrise

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 54

Pridružen: Sr jan 21, 2015 08:00

Odgovor Če jan 22, 2015 14:16

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

Hehe.Slika
Ta mešanica (skuta, banana, avokado, lanena semena) je meni res najbolša. Danes sem jo spet naredila. Slika
<< x

Sasa92

Pleničar

Vnosov: 27

Pridružen: Pe jul 26, 2013 14:26

Odgovor Če jan 22, 2015 19:38

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

mhm :) js včasih zamenjam še lanena s chia pa je tut ful dobro. večerja je pa itaq najbolš ;)
<< x

tequila_sunrise

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 54

Pridružen: Sr jan 21, 2015 08:00

Odgovor Če jan 22, 2015 23:44

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

^^ S chia semeni pa še nisem poizkusila. Hvala za idejo. :)

2. DAN

Trening: Leg day

Naredila sem 3*20 ponovitev vaj:
-donkey kicks
-donkey kicks z iztegnjeno nogo (ne vem kako se vaja imenuje :P )
-izpadni koraki
-izpadni korak v stran
-počep
-dvig na box
-vaja za meča
Za konec pa še burpees, da sem pregibala celo telo.


Slika

Jedilnik:

- Zajtrk: 2 jajci, 2 rezini mini polnozrnate žemlje , kava z mlekom in napolitanka (sem se potrudila da je ostalo samo pri eni ;) )
Slika

Slika
- Kosilo: skuta, avokado, banana, laneno seme (smešno je pit smoothie iz krigla za pivo,ampak nisem imela nobenega drugega dovolj velikega kozarca :D)

Slika

- Malica: 2 jajci, kava z mlekom
Slika


- Večerja: Whey, kokos, mandlji
Slika
<< x

tequila_sunrise

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 54

Pridružen: Sr jan 21, 2015 08:00

Odgovor So jan 24, 2015 17:07

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

3. DAN

Včeraj sem imela treninga prosti dan. Rit in noge so me tako bolele od prejšnjih dni, da sem komaj hodila po stopnicah.

Jedilnik:

Zajtrk: 2 jajci, porcija rdeče pese
Malica: 1 jajce in 1 hrenovka, mala rezina kruha
Malica 2: glava čokoladnega božička. Slika
Kosilo: kislo zelje, klobasa
Večerja: smuti (avokado, banana, skuta )

4. DAN

Noge me še vedno bolijo, ampak sem se vseeno spravila migat. :)

Trening:

- Kardio: 1 ura lahkega teka in hoje
- Trebuh: naredila sem 5 različnih vaj, 3*20 ponovitev.
- Hrbet: 3 različne vaje, prav tako 3*20 ponovitev

Jedilnik:

- Zajtrk: kislo zelje, fižol, klobasa (njam njam Slika)
- Malica: 2 jajci
- Kosilo: svinjski zrezek, kuhan korenček, brokoli, 1 krompir, kos zdrave skutine torte
- Večerja: (še pride)
<< x

tequila_sunrise

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 54

Pridružen: Sr jan 21, 2015 08:00

Odgovor Če jan 29, 2015 08:27

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

5., 6., 7. DAN

Učenje za izpit, večurno sedenje, premalo spanja in preveč kofeina. Edina telovadba je bilo kolesarjenje od knjižnice do doma. Slika
Kar se tiče prehrane sem se pa kar dobro organizirala, obroke sem si pripravila v naprej, tako da kakih večjih prekrškov ni bilo.

8. DAN (včeraj)

Trening:

Roke in ramena.
Sem bila kar pozitivno presenečena, koliko moči sem ohranila, kljub temu da dolgo časa nisem nič delala. Me pa danes spet bolijo mišice (po pričakovanjih, saj res že dolgo nisem delala vaj za ta del telesa). Tako da bom morala najbrž spremeniti današnji plan treninga (v načrtu sem imela plavanje), ampak mislim da bom raje počela nekaj, kjer ne bo treba toliko delati z zgornjim delom telesa.

Jedilnik:

Zajtrk: 2 jajci, malo polnozrnatega kruha

Slika

Malica: 250 g skute, jabolko, malo ovsenih kosmičev, laneno seme, oreščki, cimet (res odličen smuti, okus ima po jabolčni piti :D )

Slika

Kosilo: solata, zelje, fižol, 2 jajci, pomaranča

Večerja: olive in ribji file s špinačo- pečeno v pečici
<< x

tequila_sunrise

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 54

Pridružen: Sr jan 21, 2015 08:00

Odgovor Če jan 29, 2015 23:24

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

9.DAN

Trening

Noge - enak trening kot prejšnji teden

Jedilnik:

Zajtrk: 2 jajci, olive, malo polnozrnatega kruha
Kosilo: 250 g skute, jabolko, ovseni kosmiči, pol banane
Malica: frutabela, vrstica čokolade (Ah... SlikaSlika )
Večerja: piščanec, krompir, korenje, olive. (Na sliki je samo eno bedrce, v resnici sem pojedla 2, ampak prvi ni dočakal slikanja ;) )

Slika
<< x

tequila_sunrise

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 54

Pridružen: Sr jan 21, 2015 08:00

Odgovor So jan 31, 2015 14:31

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

10. DAN (včeraj)

Trening:

Namenskega treninga ni bilo. Sem pa veliko pešačila (vse skupaj okrog 1,5 h) po snegu in brozgi, in 2krat intenzivno kidala sneg iz avta, kar je definitivno pokurilo nekaj kalorij. :P

Jedilnik:

Zajtrk: 2 jajci, kava z mlekom
Malica: 2 sendviča (toast, šunka, sir), kava z mlekom (Svojo pravo malico sem pozabila doma na pultu. :( Potem pa ni bilo časa skočit v trgovino, in ko sem po nekaj urah dela končno prišla do kavarne, sem bila že tako lačna, da sem pač vzela kar so imeli.)
2.malica: razvlekla se je čez celo popoldne... Oreščki, kakav, suho sadje, banana,... Stalno sem nekaj prigrizovala, ker mi je manjkalo energije.. :S
Pozno kosilo/večerja: piščančje kolbice, olive, rdeča paprika


Zdaj ko malce več migam (ja, za moje pojme je to kar pišem veliko več kot prej ;) ), se mi zelo pozna, če ne pojem "pravega" obroka. Potem sem pa kar naprej brez energije, in stalno nekaj prigrizujem.

NAUK ZGODBE: Ne pozabljaj malice doma!

11. DAN

Trening:

Danes sem se spravila migat kar doma. Delala vaje za trebuh in hrbet, in tudi nekaj vaj za celotno telo in ravnotežje
Za trebuh sem naredila: 5 različnih vaj, 3*20 ponovitev
Ženske sklece: 3*20
Burpees: 3*20 (tole me je čisto uničilo... Slika)
Za hrbet: 2 vaji, 3*20 ponovitev

Upam da mi popoldne uspe jit še na tek ali sprehod.

Jedilnik:

ZAJTRK: 250g skute, pol banane, borovnice, kokos, indijski oreščki, nekaj brusnic

Dodatki za popestritev skute :D

Slika

Pa še zmiksana verzija :)

Slika

KOSILO: 3 jajca, korenje, čebula, svež drobnjak

Slika

VEČERJA: pasulj z mletim mesom, sir
Zadnjič spremenil tequila_sunrise, dne To feb 03, 2015 15:27, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

tom58

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 149

Pridružen: Po jan 24, 2011 16:34

Odgovor To feb 03, 2015 09:28

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

Piscancja bedrca ful dobr zgledajo :D
<< x

tequila_sunrise

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 54

Pridružen: Sr jan 21, 2015 08:00

Odgovor To feb 03, 2015 15:11

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

Kar lačna postanem, ko gledam te slike. :D

Pride zvečer nova runda, že malo zamujam z dnevnikom. ;)
<< x

tequila_sunrise

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 54

Pridružen: Sr jan 21, 2015 08:00

Odgovor Sr feb 04, 2015 16:24

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

Pa da malo napišem za nazaj. Pisanje dnevnika me res motivira. Velikokrat se mi ne da migat, pa potem pomislim, da ne bom imela nič pametnega za napisat v dnevnik, in spravim rit pokonci. Slika


12. DAN

Nedelja... Noč med soboto in nedeljo je bila katastrofalna kar se tiče prehrane. Slika Na fešti sem preveč pojedla, pa tudi spila sem vsega preveč. Ampak se je splačalo, kljub temu da sem imela v nedeljo mačka, ker smo se imeli res dobro. Slika

Trening: pohod (2 uri )


13. DAN


Trening: Roke!

Prejšnjič sem malo pretiravala, in so me mišice bolele še cel teden. Tokrat sem znižala ponovitve, in se raje bolj osredotočila na pravilno izvedbo. Sem imela svetovalca oz nadzornika med telovadbo, in sem poslušala pridige vsakič, ko sem kaj narobe mignila. ;) Res rada vidim, da mi kdo včasih kaj svetuje/pomaga, pa tudi motivacija je večja, če nekdo gleda, in poizkušaš narediti vtis. :D

Jedilnik:

Ne spomnim se točno kaj sem jedla. Skoraj nič nisem bila doma, tako da obroki niso bili čisto pomojem okusu, ampak sem se potrudila, da ni bilo kakih prevelikih prekrškov.


14. DAN


Trening: Tek (približno 30 min, zmeren oz lahkoten tempo)

Jedilnik:

Zajtrk: kava z mlekom, domač navadni jogurt, ovseni kosmiči, laneno seme, jabolko, indijski oreščki, brusnice

Slika

Malica: 2 jajci z ocvirki, malo kruha

Slika

Kosilo: piščančji file, pražena čebula, dušeno zelje, rdeča paprika, olive

Slika

Večerja: Whey

Polnočni prigrizek (med učenjem): Monster, mandlji, 1 vrstica temne čokolade

Slika
<< x

tequila_sunrise

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 54

Pridružen: Sr jan 21, 2015 08:00

Odgovor Če feb 05, 2015 15:28

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

15. DAN (včeraj)


Trening:

Treninga ni bilo... Zelo malo sem spala, ker sem imela spet izpit, tako da sem bila utrujena in nerazpoložena za rekreacijo.

Jedilnik:

Zajtrk: 2 jajci, malo polnozrnatega kruha, kava z mlekom

Malica: skuta, jabolko, 1/2 banane, laneno seme, kokos, ovseni kosmiči, malo brusnic in rozinov za dekoracijo

Slika

Kosilo: klobasa, ajvar in gorčica

Večerja: nič, sem šla ful zgodaj spat



16. DAN


Trening:

Noge in rit (6 vaj, 3*20 ponovitev) + 20 min kardio + raztezalne vaje in vaje za ravnotežje
Jutri se bom spet jezila na stopnice. ;)


Jedilnik:

Zajtrk: 2 jajci, 1/2 klobase, malo kruha, kava z mlekom

Kosilo: Piščančji zrezek, jajce, ajvar, ogromna skleda zeljnate solate
Slika
Malica: Maxx desert (čokolada) + kokos, jabolko, 1/2 Oh Yeah ploščice

Večerja: Whey, mandlji, ovseni kosmiči, rozine, preostanek Oh Yeah ploščice.
<< x

tequila_sunrise

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 54

Pridružen: Sr jan 21, 2015 08:00

Odgovor Pe feb 06, 2015 20:51

Re: Tequila_sunrise; Moj dnevnik :)

17. DAN



Trening:

Trebuh & hrbet, podoben trening kot prejšnji teden. Naslednjič bom pa dodala eno serijo ponovitev vsake vaje. Ali pa bom v vsaki seriji dodala kako ponovitev več. Ne vem kaj bi bilo bolje...


Jedilnik:

Zajtrk: 2 jajci, malo polnozrnatega kruha, kava z mlekom

Kosilo: paprike, polnjene z mletim mesom in čebulo, pečene v pečici, riž (+predvalentinova dekoracija iz kečapa :D )

Slika

Malica: pol paprike od kosila in 1/2 banane in 2 dcl cedevite pred treningom

Slika

Večerja: Whey (piškotek), 1/2 banane, žlica ovsenih kosmičev, 200g skute


Slika


Ko tako pogledam spisek hrane, vidim da se nabere kar veliko nepotrebnih OH-jev... Zjutraj pojem res čisto malo kruha (naslednjič ga bom stehtala, da vidim koliko nanese), ampak sem se odločila, da bom količino še prepolovila. Pa bom raje dodala še eno jajce več, če bom opazila, da nisem dovolj sita. Pa tudi banana je skoraj vsakodnevno na mojem jedilniku. Pred treningom mi ful velikokrat paše sladko, zato pojem banano, rozine ali kaj podobnega, in sem takoj bolj motivirana. Ampak za večerjo je pa res ne potrebujem, samo ker sem navajena, in ker mi je dobra... Bom poizkusila v prihodnje malo bolj paziti na to.
Naslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g One More razprodaja
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.