Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Warrior Solo Bar 35 g Activlab 2019-10 FORUM
 
Danes je Če okt 17, 2019 14:42

Nina

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 464

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor Pe maj 29, 2015 12:29

Nina

Napisala sem že, da se zame Maxx Fit Izziv ne bo končal z 19. majem in tako nadaljujem z dvigovanjem uteži in kardiem, ki zame res ni mačji kašelj. Z njim ne mislim pretiravati, vseeno pa ga bom skušala delati vsaj trikrat na teden, da se znebim še zadnje maščobe. Cilj je se 'spucat' do julija, potem pa bom počasi začela delati na masi. Tako nekako.

Torek, 26. 5.

Ena od mišičnih skupin, ki pri meni zaostajajo, so definitivno meča. Nočem imeti gromozanskih melon (hahaha as if! :)), ampak zgolj definirane in izoblikovane mišice, da bodo skladne s sprednjimi in (v prihodnosti tudi) z zadnjimi stegenskimi mišicami. Zato imam ločene treninge za meča, po opravljenih vajah pa navadno dodam še nekaj vaj za druge mišice, recimo trebušne.

Meča:
1. Dvig na prste stoje (naprava Hack Squat)
2. Dvig na prste sede
3. Dvig na prste stoje

Opravila sem torej samo tri vaje, pri vsaki sem naredila štiri do pet serij, odvisno od kilaže in same izvedbe. Pri nekaterih vajah (ne samo pri mečih) si namreč v (pred)zadnji seriji naložim malce večjo obremenitev in potem poskusim narediti čimveč ponovitev. Če jih naredim manj kot osem, si potem obremenitev znižam za približno 40 % in naredim še deset ponovitev.

Trebuh:
1. Dvig trupa na nagnjeni klopi
2. Dvig iztegnjenih nog v vesi*

Sliši se malo, ampak ti dve vaji sem izvedla v superseriji, se pravi, da sem najprej naredila eno rundo dviga trupa (30 ponovitev), takoj zatem pa še dvig nog (10 ponovitev). Sledilo je malo počitka, nato pa sem oboje ponovila. Vsega skupaj so bile štiri superserije.

Kardio:
Opravila sem tek na tekočem traku -- 25 minut. Navadno delam 20 minut, v torek pa sem to lepo podaljšala, da bi porabila še nekaj kalorij, ki sem jih pridobila s preveč zaužitih maščob. Ups. :)

Četrtek, 28. 5.

Dan za hrbet in tricepse, jupi! Čebron se mi je malo smejal, ko sem ga vprašala, če so štiri vaje dovolj za hrbet. Ne vem, ali je bilo samo moje vprašanje smešno ali celotna situacija. No, vedno sem za spravljanje ljudi v smeh. :) Po njegovem nasvetu sem naredila raje pet vaj in se potrudila pri izvedbi.

Hrbet:
1. Poteg na prsa (široki prijem)
2. Veslanje s palico
3. Priteg na prsa (obratni ozki prijem)
4. Veslanje na napravi
5. Poteg s kabli

Ekola, pet vaj, pri katerih sem se res trudila, le tretje in četrte nisem prav čutila ... Pri ozkem prijemu sem še precej švoh, mogoče bi morala delati kar asistirane pull-upe, da bi dobila boljši občutek za izvedbo. Pri veslanju pa ne vem, kaj je šlo narobe. Začela sem s precej majhno težo, ki sem jo potem sicer povečala, ampak se mi zdi, kot da sem izgubila občutek. Ali pa sem enostavno močnejša kot takrat, ko sem zadnjič izvajala to vajo. :)

Tricepsi:
1. Izteg komolcev z vrvjo
2. Izteg komolcev z ročko nad glavo
3. Izteg komolcev z ravno palico za glavo

In potem tricepsi. Prva vaja: "U, super. S fajn kilažo sem začela!" In že pri drugi sem morala 'dawngrejdat', ker se nekako nisem čutila za dvigovanje običajne teže. Hmm. Ne vem, kaj je bilo. Nato sem naredila samo še eno vajo (tri serije, če se ne motim) in se potrudila, kolikor se je pač dalo. Ker se mi je mudilo domov, kardia včeraj nisem opravila. Pa danes ali pa jutri in v nedeljo.

***

Tu bom verjetno opisala oziroma vsaj naštela vse treninge, vsake toliko tudi jedilnik, če bom jedla kaj posebnega. Definitivno pa bom z vami delila kakšne recepte, če se mi kaj res posreči (vsi vemo, da nisem ravno talent). Zdaj bom poskusila s cikliranjem, kolikor mi bo pač dopuščalo bivanje pri starših. :)

Objavljala bom tudi TU v slovenščini in TU v angleščini.

Lep dan!
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 464

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor So maj 30, 2015 10:06

Re: Nina

Petek, 29. 5.

Trening včeraj: noge, zadnjica in bicepsi. Odločila sem se, da bom od zdaj naprej trenirala noge in zadnjico dvakrat tedensko. Nimam še popolnoma izdelanega načrta, kakšne vaje bom delala na treningih (da se ne bi ponavljalo vse skupaj), zato bom do nadaljnjega delala malo mešano.

Noge in zadnjica:
1. Izteg kolena (leg extension)
2. Počepi na Smith Machine
3. Izpadni koraki (Bulgarian Split Squat)
4. One-Legged Cable Kickback
5. Odmik nog sede

Pri zadnji vaji nisem ravno sedela na sedežu, ker sem poskušala delati bolj z zadnjico kot s stegni. Tukaj bo potrebno še malo iskanja najboljše pozicije telesa itd.

Bicepsi:
1. Upogib komolca z ročkama
2. Upogib komolca s palico (Preacher Curl)
3. Upogib komolca z ročkama (Hammer Curl)
4. Upogib komolca s palico na kablu

Prehrana:
Včeraj je bil dan visokega vnosa OH, počutje je bilo relativno v redu. Zakaj relativno? Zato, ker se še lovim in ne vem, ali bi gledala na surovo težo OH-polnih živil (torej 100 g riža, 100 g sadja ipd.) ali samo na vsebnost OH. Slednja različica bi najbrž bila še najlažja rešitev.
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

shootek

Mlečnozobec

Vnosov: 132

Pridružen: Po dec 09, 2002 11:19

Odgovor So maj 30, 2015 10:38

Re: Nina

Fajn, da nadaljuješ s pisanje dnevnika in res super napredek.

Meni je bilo vedno najbolje in najlažje, da sem stehtala riž (50-100 g) ter ga nato dala kuhat. Tako sem natančno vedela koliko oh ima. Saj hitro dobiš občutek in ni potrebno več vagat.


Na kakšen način pa cikliziraš?
<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 464

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor Ne maj 31, 2015 11:42

Re: Nina

Hvala! :)

Tehtanje prakticiram že zdaj, je pa težko to delat, ker navadno kuhamo za vso družino skupaj, špargert pa je majhen. :)) Ma nekako sem se naučila od oka ocenit, kakšno količino imam na krožniku. S časom bo bolje, si pa bom vseeno še kak mesec, dva tehtala tako hrano.

Mislila sem tako: 1. dan 25 g OH, 2. dan 50 g, 3. dan 150 g, potem pa spet znova. Na netu sem prebrala že nekaj člankov na to temo in v vsakem je bila svetovana drugačna metoda, da ne omenjam tega, da so nekateri na LC dneve povišali vnos maščob, drugi niso ... Jaz bom zaenkrat pustila M in B tam, kjer so, in bom že videla enkrat proti koncu junija, kaj mi bolj ustreza. Če ne bo sprememb, bom malce prilagodila vnos hranil, najbrž pri M. Kcal na splošno pa ne nameravam še dodatno znižati.
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 464

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor Po jun 01, 2015 18:16

Re: Nina

Sobota, 30. 5.

Trebušne mišice:
1. Dvig nog leže
2. Navadni trebušnjaki
3. Russian Twist
4. Navadni plank
5. Stranski (?) plank
6. Dvig iztegnjenih nog v vesi

Kardio:
HIIT - 15 minut


V nedeljo sem počivala, danes pa so na vrsti rame in kardio. Trening bo potekal nekako tako (vaje se utegnejo spremeniti; odvisno tudi od števila ljudi v fitnesu in kaj bodo oni delali):

Ponedeljek, 1. 6.

Rame:
1. Dvig palice na Smith Machine
2. Dvig vstran s kablom
3. Potisk nad glavo na napravi
4. Face Pull na napravi
5. Dvig vstran z ročkama
6. Face Pull s kablom

Kardio:
HIIT - 15 minut

Ugotavljam, da mi kardio del mine hitreje, če delam HIIT -- verjetno zato, ker je razgibano in ne tako monotono (dodatnih pet minut pa se mi pri teku itak vedno vleče kot stara čreva, hehe).


V sredo zvečer že grem na morje, zato nekaj časa ne bom objavljala. Vseeno pa pripravljam nekaj objav za na blog -- med drugim tudi recept za Maxx oziroma Delicious latte macchiato! ;)
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 464

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor Sr jun 03, 2015 22:18

Re: Nina

Sreda, 3. 6.

Zdaj ko to berete, sem najbrž že na poti na lepše. Na morje. Zato naj zgolj na kratko povzamem današnji dan, ki je bil precej raztresen in poln raznoraznih aktivnosti.

Opravila sem še zadnje stvari v Ljubljani, dokupila vse potrebno za na morje, čiiiisto utrujena prišla domov v času večerje, potem pa sem že začela pakirati za naslednjih deset dni. Med iskanjem primernih oblačil sem ugotovila, da mi je večina hlač prevelika. Tako je, ko izgubiš nekaj centimetrov okoli pasu, vendar si ne vzameš časa, da bi nekaj tednov pred odhodov preverila, kako kaj kaže s hlačami. Tako bom na morju videti kot en klovn v prevelikih gvantih, ampak tako pač je. Morje služi temu, da nosiš tista oblačila, ki jih zaradi sramu ne moreš nositi po mestu/vasi -- ni tako?

Kakorkoli, seveda je bilo treba iti tudi v fitnes se še malo namučit na napravah. Trenirala sem zgornji del telesa; malo hrbtnih, malo prsnih mišic, na koncu pa še tricepse in bicepse. Če prsnih mišic še ne čutim najbolje (to se mi zdi kot nek trend -- vsi imamo zdaj probleme s tem delom telesa :D ), sem konkretno obdelala hrbet in roke. Že zdaj vem, da bo musklfibr prisoten, ko se zbudim.

Potem je sledil tetris oziroma zlaganje stvari v avto, za katerega smo se bali, da sploh ne bo vžgal. Na srečo so ga usposobili in vse bi moralo iti gladko kot po maslu.

Črtanje stvari s seznama, iskanje še zadnjih malenkosti, backup računalnika in peka CD-jev. OK, dovolj pisanja. Lahko noč in na branje pozneje!

Slika
Murter, here we come! :)
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 464

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor Pe jun 26, 2015 15:03

Re: Nina

Nova objava: Poročilo z Murterja (angleška verzija je TU)


Danes sem si znova naredila beljakovinski latte macchiato. Recept najdete TU (slo) in seveda tudi TU (ang).


Včeraj sem za foro doma naredila 100 vojaških poskokov (burpees). Razdelila sem si jih v 10 sklopov po 10, potem pa sem naredila še nekaj trebušnjakov. Trening je bil kratek,, a sladek. Mišice danes še kar lepo čutim (beri: me bolijo), ampak to me ne bo odvrnilo od današnjega treninga nog.

Cikliranje gre še kar v redu, čeprav ne zaznavam nobenih sprememb v telesu (manj maščobe ipd.). Zaradi tega sem na trenutke malce sitna, ampak se ne obremenjujem preveč.
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

benk

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1231

Pridružen: Ne jul 24, 2011 09:06

Kraj: Ljubljana

Odgovor So jun 27, 2015 17:40

Re: Nina

Vidim, da kar obvladaš stvari. Ful dober dnevnik! Zanimivo za brat. Ni veliko punc, ki imajo tako pošlihtane stvari v glavi, razen tekmovalk sploh zelo redko katera. :)
Keep it simple! Slika
<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 464

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor Ne jun 28, 2015 10:13

Re: Nina

benk je napisal/-a:Vidim, da kar obvladaš stvari. Ful dober dnevnik! Zanimivo za brat. Ni veliko punc, ki imajo tako pošlihtane stvari v glavi, razen tekmovalk sploh zelo redko katera. :)

Hvala. :) Po pravici povedano se velikokrat ful sekiram/obremenjujem zaradi marsičesa, ampak se tudi tega hočem odvadit in se naučit, kako se osredotočit na pomembne stvari. Tudi to je del treninga -- učenje potrpežljivosti in preprosto spoštovanja samega sebe. Trudim se, da ne razčlenjujem preveč, kje imam še zaloge maščob in kaj je še treba popravit, ker me to spravi v slabo voljo. Seveda se mi kdaj zgodi, da padem v to mentaliteto, da nisem dovolj dobra, ampak tega je po mojem mnenju vedno manj. Sploh pa je fitnes tudi mentalni trening - kaj ti bodo mišice, če imaš meglo v glavi. :)
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 464

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor Pe jul 03, 2015 19:01

Re: Nina

V sredo sem imela nor trening nog in riti. Delala sem vaje, ki jih je na instagramu objavila Elle Chapleau. Vseh vaj žal nisem mogla naredit, zato sem si vse skupaj malo prilagodila. Z modifikacijami je zgledalo nekako tako:

Izpadni koraki: 25 ponovitev na vsako nogo
Leg extension: 4 serije, 12 ponovitev
DB Still Leg: 4 serije, 10 ponovitev
Dvig trupa z ritjo :) (tista vaja za spodnji del hrbta): 12/8/8/8/6/do odpovedi
DB Goblet Sumo Squat s pulzi: 4 serije, 12 ponovitev
Superset glute kickback: 8 serij, 12 ponovitev brez premora
Laying Hamstring Curl: 4 serije, 15 ponovitev
Good Morning: 40 ponovitev
Dvig na prste sede: 3 serije do odpovedi

Še zdaj me bolijo -- rit in noge. :D

Na blogu pa zapis o načrtih za čez poletje ... Vabljeni k branju.
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 464

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor So avg 01, 2015 12:33

Re: Nina

Tako kot se mi včeraj ni dalo telovadit, pa že dolgo ne. Vseeno sem iztisnila nekaj atomov energije za počepe in izteg kolena. Ja, to je bilo to od treninga. Par vaj za počepe in izteg nog, ker sem vaje za nožni biceps in rit naredila že v torek. Tiste vaje so bile tricky tricky (opisane so nekaj objav višje), ker sem delala s precej majhnimi utežmi in nisem posebej čutila bolečin v nogah. Seveda sem se maksimalno potrudila, nisem pa trenirala na mrtvo. Kljub temu sem imela lep muskelfiber še par dni - še včeraj sem komaj lahko iztegnila noge, hehehe.


Sicer pa gre vse po planu, čez dan pojem približno 100-150 kcal več kot tekom izziva, na kilaži se mi ne pozna, kar je tudi cilj ... Res sem en pikič bolj zalita kot prej, ampak sem zadovoljna. Ni več tistega "joj, zakaj se nisem spucala v nulo" ali "joj, ta sramežljivi six pack", temveč sem si všeč taka, kot sem, in delam na tem in furam dalje tisto, kar sem si zadala.


Več objav bom pripravila kasneje, ko opravim z nekimi zasebnimi stvarmi. :)
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 464

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor Sr avg 19, 2015 18:36

Re: Nina

Pojedla sem olivo. Popolnoma prostovoljno.





Malo za hec. :) Počasi se navajam na okus oliv, prej pa jih SPLOH nisem marala. Sicer je stanje OK; trenutno jem 1850 kcal dnevno, kar je okoli 200 kcal več kot za časa Maxx izziva. Počutje je odlično, ne počutim se preveč prikrajšano, ker se mi zdi, da zaenkrat pojem ravno dovolj hrane (še vedno sem v deficitu). Sicer nisem zrezana - daaaleč od tega -, ampak se v tem času nisem zredila za več kot par dag.

Treningi v fitnesu so dobri. Včasih je motivacije več, včasih manj, nekateri deli telesa so močnejši, za nekatere pa se mi zdi, da so nazadovali (recimo sprednje stegenske mišice (quads). Hrbet in hamstringsi so BP, rame so vse močnejše in bolj definirane. Na Smithko lahko končno dajem majcene uteži in z njimi naredim več kot eno serijo, še na začetku poletja pa sem imela probleme s samo palico, haha.


V glavnem, fajn mi je. :)
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63848

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr avg 19, 2015 18:40

Re: Nina

Osebno nisem mogel videt olive tam do 40 leta.. Potem pa enkrat po nesereči po dolgih letih probal in od takrat all out.
Vsekakor se okus spreminja.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

sasang

Pleničar

Vnosov: 9

Pridružen: So maj 02, 2015 12:26

Odgovor Sr avg 19, 2015 21:50

Re: Nina

a mogoce kdo ve kje bi se dalo kupiti neslane olive? najbrz so vse vlozene,saj da niso took slane. ker js osebno jih mam fuul rada sam so mi vse res preslane...
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Če avg 20, 2015 05:17

Re: Nina

Črne - velik kozarec v Lidlu.
Naslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Crush Bar FORUM One More razprodaja
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.