Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Warrior Solo Bar 35 g One More razprodaja
 
Danes je Po nov 18, 2019 22:58

Nov začetek_tomaz1

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

tomaz1

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 50

Pridružen: Po jan 17, 2005 17:28

Kraj: in hell

Odgovor Če okt 22, 2009 19:55

Nov začetek_tomaz1

Odločil sem se, da nekaj naredim za moje telo in zdravje.#ed_op#br#ed_cl#Forum sem&nbsp; koliko toliko preštudiral in si sestavil&nbsp; jedilnik za definicijo. #ed_op#br#ed_cl#Starost: 29 let#ed_op#br#ed_cl#višina: 184 cm#ed_op#br#ed_cl#teža: 94,5 kg#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Od treningov izvajam trenutno le tek kombiniran s hojo. 3-4x tedensko. 45-60 min.#ed_op#br#ed_cl#Rabim še motivacijo za fitnes v fitnesu 2-3x tedensko, 1x pa doma.#ed_op#br#ed_cl#Nekaj orodja imam tudi doma: štango dolgo, uteži do 50kg, 2 ročki, klop, ab tronic za trebušnjake, orbitrek za ogrevanje. Kot pravim manjka mi predvsem motivacija.#ed_op#br#ed_cl#Evo moje slike. Prosim pokomentirajte malo.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#img src="richedit/upload/2kb1e0d279c3.jpg" alt="image file name: 2kb1e0d279c3.jpg" border="0"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Cilj mi je pridobit kvalitetno maso, za začetek pa se znebit odvečnih oblog špeha.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Od dodatkov le whey, vitamini, omega 3.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#img src="file:///C:/Documents%20and%20Settings/Klara/Desktop/zacetek%20definicije_slika1.jpg" alt=""#ed_cl##ed_op#img src="file:///C:/Documents%20and%20Settings/Klara/Desktop/zacetek%20definicije_slika1.jpg" alt=""#ed_cl#
Zadnjič spremenil tomaz1, dne Po okt 26, 2009 22:39, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

tomaz1

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 50

Pridružen: Po jan 17, 2005 17:28

Kraj: in hell

Odgovor Če okt 22, 2009 20:20

#ed_op#span class="postbody"#ed_cl#evo še moj jedilnik: #ed_op#br#ed_cl#starost: 29#ed_op#br#ed_cl#teža: 94,5 kg, precej špeha#ed_op#br#ed_cl#višina: 185 cm#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#cilj: za začetek shujšati#ed_op#br#ed_cl#Zadnje leto sem precej zanemaril prehrano, neredno prehranjevanje (ponavadi brez zajtrka), obilna prehrana predvsem zvečer :)#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="text-decoration: underline;"#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#zajtrk (8.30)#ed_op#/span#ed_cl#:#ed_op#/span#ed_cl# #ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#1. varianta#ed_op#/span#ed_cl#: ovseni kosmiči z vodo oz lahkim mlekom (50-60g), whey 30-40 g (šejk), 2 žlici olivnega olja, lešniki, mandlji, one a day#ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#2 varianta#ed_op#/span#ed_cl#: 4 jajca, črni kruh 70g,&nbsp; whey 30-40 g šejk, 2 žlici olivnega, lešniki, mandlji, one a day#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#9.15 trening:#ed_op#/span#ed_cl# ponavadi tek s hojo v naravi (50-50) (1ura) (4x na teden)#ed_op#br#ed_cl#po treningu šejk wheya#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="text-decoration: underline; font-weight: bold;"#ed_cl#11.00:malica#ed_op#/span#ed_cl#: 150 g tune (konzerva v lastnen soku), paprika, paradižnik, kislo zelje
(vloženo v kisu), kumarce, v glavnen zelenjava -nekaj od tega, omega 3, 2 žlici olivnega#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#13.00#ed_op#/span#ed_cl# kosilo: puranji zrezek, piščančji zrezek, zajec (domači)- 200 g, polnozrnate testenine, solata, 2 žlici olivnega#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#15.00#ed_op#/span#ed_cl#
skuta 200 g (brez vsega),&nbsp; 2 žlici olivnega, pest orehov#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#trening (uteži), po treningu whey ( 3-4x na teden)(se še motiviram, da začnem)#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#17.30-18 #ed_op#/span#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#4-5 jajc, paprika, čebula, paradižnik, zelena solata- nekaj od tega#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#20.00 večerja#ed_op#/span#ed_cl#: puranji zrezek, piščančji zrezek, zajec (domači)- 200 g,&nbsp; solata, 2 žlici olivnega ali 3x omega 3#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl##ed_op#span style="text-decoration: underline; font-weight: bold;"#ed_cl#22.00#ed_op#/span#ed_cl# skuta (brez vsega 200g) #ed_op#span style="font-weight: bold;"#ed_cl#ALI#ed_op#/span#ed_cl# tunina solata z malenkost bučnega olja, olivno olje 2 žlici#ed_op#/span#ed_cl#
<< x

Pirc

Pleničar

Vnosov: 64

Pridružen: Ne avg 02, 2009 14:29

Kraj: Maribor

Odgovor Če okt 22, 2009 20:31

Zdaj odvisno kako močno željo imaš, drugače pa črni kruh, če že daj raje po treningu, pa vso srečo!
<< x

tomaz1

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 50

Pridružen: Po jan 17, 2005 17:28

Kraj: in hell

Odgovor Pe okt 23, 2009 14:11

Volje je vsak dan več, najhujši je začetek, se držat jedilnika, vendar sem se že navadil.#ed_op#br#ed_cl#Danes začnem s fitnesom, za začetek doma. Sem že izpeljal en tak projekt pred tremi leti, vendar sem zašel na stara pota. opustil jedilnik, neredni treningi in kile (salo) so šle gor. #ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley14.gif"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
<< x

AlexS

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 126

Pridružen: To maj 26, 2009 18:11

Odgovor Pe okt 23, 2009 16:46

Jaz sem tudi začel doma, potem pa vidiš da ne moreš delat vsega kar bi rad, pa te zanese še v fitnes. Tam so pa nasploh boljši pogoji, ne samo zaradi opreme, tudi filing je drugačen, bolj intenzivno je vse skupaj. #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Kar se motivacije tiče: Vsake toliko malo glej before/after slike drugih ljudi, recimo na bodybuilding.com forumu je dosti tega. Postavi si neke realne vmesne cilje. In ne pričakuj čudežev čez noč, to gre počasi, ampak vsak dan dobiš kakšno novo mišično celico ;) Do poletja bo že opazit razliko če boš vredu delal. #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Ne pretiravaj s težami, še posebej na začetku. Delaj tudi noge, se splača. Ne delat samo tako da pač šteješ načrtovane serije in ponovitve - misli na mišico, izmuči jo, naj boli. Tako jo prisiliš, da raste. #ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Ne obupaj. No, meni je vseeno, če odnehaš bo pač kakšna vroča deklina več za mene ostala ;)#ed_op#br#ed_cl#
<< x

tomaz1

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 50

Pridružen: Po jan 17, 2005 17:28

Kraj: in hell

Odgovor So okt 24, 2009 18:24

No odnehal sigurno ne bom&nbsp;#ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley14.gif"#ed_cl#. Zaenkrat sem začel vaditi doma, s 1.11 pa vzamem mesečno karto za fitnes. Od začetka vadim mišice za celo telo, potem pa za posameznedele telesa na trening. Moram še malo preštudirat forum glede treningov in ponovitev ter serij. #ed_op#br#ed_cl#Najlepša hvala za vse spodbude. Bom vas obveščal sproti o napredku (upajmo) in dodal nove slike, ko bo viden napredek. lp#ed_op#br#ed_cl#
<< x

Myself

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 278

Pridružen: Če avg 19, 2004 13:43

Odgovor So okt 24, 2009 22:05

si kaj seštel kalorije?#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#to je ogromno hrane in se bojim, da ne boš kaj dosti maščobe stopil#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#taklee jedilnik imajo nekateri z bistveno več mišic za pridobivanje mm...malo seštej...#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#nič slabega ne mislim ampak glede na fotke imaš ti ogromno za skurit #ed_op#br#ed_cl#
If you have never been cut in your life, then you are not bulking, you are just fat!
<< x

tomaz1

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 50

Pridružen: Po jan 17, 2005 17:28

Kraj: in hell

Odgovor So okt 24, 2009 22:21

hvala za opozorilo, nisem sešteval kalorij, bom pa jih seštel. Sem se odločil, da bom zadnji obrok kar črtal in prešel iz 7 na 6 obrokov. Moram še malo eksperimentirat in bom videl kakšni bodo rezultati za teden ali dva. Vsak komentar je dobrodošel.
<< x

mulccc

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1046

Pridružen: Če avg 27, 2009 15:59

Odgovor Sr okt 28, 2009 23:11

Jst ti bom predvsem zaželel srečo in veliko dobre volje v fitnesu. Če pa kaj ne boš znal, pa vprašaj koga v fitnesu. Čeprav nisem še najbolj podkovan, v fitnesu res rad pomagam komu, ki vidim, da potrebuje pomoč, sploh ko pride prvič...#ed_op#br#ed_cl#Pa sigurno ima fitnes ob prvem obisku predstavitveni trening s trenerjem, tako da svetujem, da izkoristiš tudi to.#ed_op#br#ed_cl#Lp.#ed_op#br#ed_cl#
<< x

tomaz1

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 50

Pridružen: Po jan 17, 2005 17:28

Kraj: in hell

Odgovor So okt 31, 2009 12:37

Hvala mulccc. Sem vzel mesečno karto v fitnesu in ga redno obiskujem- 4 x tedensko.trenutno bom 1 mesec vadil celo telo, potem pa preidem na posamezne mišične skupine. Od začetka pa vadim večinoma na napravah. Sem dobra 2 tedna na dieti pa maščobe ne gredo dol kot bi si želel. Očitno moram spremenit jedilnik. Zadnji obrok sem črtal, zmanjšat moram oh- edino zjutraj kosmiče in pri kosilu jih črtam oz dam na minimum. (le solata, brez testenin oz riža).
<< x

THeOne

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1961

Pridružen: Sr dec 03, 2003 21:45

Kraj: Ptuj

Odgovor So okt 31, 2009 12:42

tomaz1 je napisal/-a:Hvala mulccc. Sem vzel mesečno karto v fitnesu in ga redno obiskujem- 4 x tedensko.trenutno bom 1 mesec vadil celo telo, potem pa preidem na posamezne mišične skupine. Od začetka pa vadim večinoma na napravah. Sem dobra 2 tedna na dieti pa maščobe ne gredo dol kot bi si želel. Očitno moram spremenit jedilnik. Zadnji obrok sem črtal, zmanjšat moram oh- edino zjutraj kosmiče in pri kosilu jih črtam oz dam na minimum. (le solata, brez testenin oz riža).
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#in zakaj si črtal zadnji obrok ?#ed_op#br#ed_cl#
<< x

tomaz1

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 50

Pridružen: Po jan 17, 2005 17:28

Kraj: in hell

Odgovor So okt 31, 2009 12:55

Očitno vnesem preveč kalorij, in sem prešel iz 7 na 6 obrokov. Ni nekih vidnih rezultatov (maščoba se prepočasi topi) po 2 tednih diete.
<< x

Mustelo

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 3399

Pridružen: Sr feb 20, 2008 00:35

Odgovor So okt 31, 2009 13:03

Rezultati se ne bodo tako hitro pokazali in če boš tako neučakan boš prej odnehal preden se bo kaj poznalo.
<< x

tomaz1

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 50

Pridružen: Po jan 17, 2005 17:28

Kraj: in hell

Odgovor So okt 31, 2009 13:14

maxxADMIN je napisal/-a:Rezultati se ne bodo tako hitro pokazali in če boš tako neučakan boš prej odnehal preden se bo kaj poznalo.
#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Odnehal sigurno nebom, v to sem&nbsp; prepričan, ker je preveč želje in na fitnesu se počutim 100 % ql. Res pa je, da se držim jedilnika, vendar tudi malo experimentiram. 6 obrokov na dan mi nekako bolj odgovarja in ne čutim potrebe po 7 obroku. Res pa je, da sem na začetku malce neučakan. #ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley16.gif"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
<< x

mulccc

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1046

Pridružen: Če avg 27, 2009 15:59

Odgovor So okt 31, 2009 16:44

Tomaž, tudi jaz sem črtal zadnji obrok, oz. če že, pojem nekaj lahkega. Sprva tudi meni ni šlo nič navzdol, sedaj pa po mesecu dni kile kar dol letijo.#ed_op#br#ed_cl#Pa še vedno jem tut občasno sladkarije, kakšen košček čokolade, kakšen piškot, a skušam čim manj.#ed_op#br#ed_cl#No v dveh mesecih sem shujšal 5 kil (še kila pa bom na idealni teži) poleg tega pa se mi je že začelo oblikovat tudi telo. Vidi se tudi potem, da imam že kar nekaj žil vidnih, da je šla dol maščoba.#ed_op#br#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#Ful sem zadovoljen, res pa je, da delam tudi na treningih dobro in tudi trener mi daje res vsakič kakšno novo vajo, pa zelo dobro me vzpodbuja.#ed_op#br#ed_cl#Tako, da je vse skupaj še lažje. In ne boš verjel - pravi užitek mi je hodit na fitnes in po vseh obveznostih komaj čakam trening. #ed_op#img src="/forum/richedit/smileys/smiley20.gif"#ed_cl##ed_op#br#ed_cl#
Naslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Crush Bar FORUM Komplet knjig Bemumast
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.