Odgovor Sr mar 08, 2017 22:53

Jaz

Star sem 40. Nekaj časa (10 let) nazaj sem kar aktivno treniral ( 4x) tedensko. Sedaj pa sem 5 mesecev spet aktiven. Začel s 114 kg. Sedaj sem na 105kg. Količina maščobe se je zmanjšala. Moji treningi so nekako takole:
Poned. Noge (7 vaj po 5 serij+6 serij za meča)
Torek: Hrbet (6 vaj po 5 serij), Rame zadaj (4 vaje po 4 serije+trapezi 6 serij)
Sreda: Počitek
Četrtek: Biceps (5 vaj po 4 serije), Triceps (5 vaj po 4 serije)
Petek: Počitek
Sobota: Prsa (6 vaj po 5 serij), Rame spredaj in srednje (5 vaj po 4 serije)
Nedelja: Počitek
Pred treningom se 10 min ogrevam na kardiu. Drugače je od kardio vadbe aktivni sprehodi s psom
Bolj kot mnenje o treningu me zanima moje število serij za vsako mišico.
Hranim se 4x -5x če je le možno. Cilj je izguba maščobe. Čez teden ne jem nobenih OH v oblik: riža, krompirja, makaronov... in nič sladkega ( razen med v čaju), jem zelenjavo in solato. Čez vikend pojem cca 200g riža ali 600 g krompirja ali 300g makaronov in kakšno sladico od tašče.
Vesel vsakega komentarja.