Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Cruhs Forum Postani Fit
 
Danes je Ne sep 22, 2019 09:28

Nik

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor So maj 13, 2017 15:25

Nik

Tu bom pisal svoj dnevnik. Na začetku bo verjetno bolj suhoparen, osiromašen in bo s časoma pridobil na svoji "kredibilnosti", stilu pa tud nekakšni komponenti, ki bo zadovoljila in bralce, kar je tud nek pomeben spekter virutalnega dnevnika.
Skratka, da se predstavim. Sem Nik, star sem dvajset let in visok sto osemdeset centimetrov. Ključen podatek, zaradi katerega nas/vas veliko piše ta dnevnik, je tudi moja masa, ki sicer trenutno znaša okoli petinosemdeset kilogramov. Ker si višine in let v tej pareleli ne moramo izbirati, sem si za neko ciljno komponento izbral maso, natančneje maščobno oz. njeno redukcijo.
Zdej osnovni cilji so:
- izboljšanje splošnega preformansa
- jesti 1 - 3 na dan (3 je izjema), z razmerjem 16:8 ali več v prid postu
- večinoma uživati ketogeno hrano z izjemno tedensko dneva okoli treninga(brez junka vseeno)
- osnovna živila; meso, jajca, maslo, avokado, kokosovo maslo, včasih whey in pa kisla smetana
- izboljšanje maksimalne telesne moči in aerobne sposobnosti
- optimizirati sposobnost koncentracije pri vsakodnevnih opravilih(učenje, izobraževanje, intelektualno delo, fizično delo, trening, ..)
- najbolj važno pa, da pri mladih letih nekako vzpostaviti temelje po katerih se bom ravnal tudi kasneje v življenju, brez odstopanja, ker verjamem, sploh
če gledamo na bazi večine, da je skozi leta težje spreminjati navade.. prehrana pa je pri uspešnosti v življenju, v skladu z intenzivnim gibanjem ključ do
uspeha oz. konsistentnega napredka
- in seveda tudi vizualni spekter, kjer imam nekatere specifične cilje, ki jih bom opisal kasneje, a univerzalno zreduciranje maščobne mase na čisti
pod opisanimi pogoji

Hrano trenutno sem že opisal:
1.-6. dan; popolnoma KETO
7. dan; post do treninga in potem pred njim nekaj hidratov ter prav tako po njem(riž, kaša, mogoče kaj po izbiri vendar brez shita)

Trening:

- ločen po bodypartih, torej tipični bodybuilding z preizkušanjem različnih tehnik.. trenutno mi paše, sicer dosti kontradiktorno, ali velik volumen ali pa
treniranje s submaksimalno težo(rame in noge dvakrat tedensko; meča in zadnja loža vsak dan, če mi uspe edino na dan nog jih načeloma izpustim).. +
40 - 60min kolesa, vendar ne z namenom burninga ampak preprosto imam rad aerobno vadbo


Trenutna forma zadnjega meseca - sedaj nisem treniral leto in pol do dve leti - je v prilogah in se slišimo kmalu.
Ad vitam aeternam.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor So maj 13, 2017 15:56

Re: Nik

Še vprašanje..
Kako dejansko deluje ketogeni princip Dave Palumba glede na razmerje makronutrientov, namreč beljakovine so dosti povečane in maščobe reducirane napram njim?
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

CamPUS

Senior Member

Vnosov: 646

Pridružen: Če jun 28, 2007 22:57

Odgovor So maj 13, 2017 17:27

Re: Nik

Deluje odlicno na podlagi kaloricnega primanklaja kot vsaka BB dijeta razen, da brez dodatnih OH, ponavadi dosti primanklaja dela Palumbo z povecevanjem kardija iz teden v teden. Je pa ena lazjih dijet za drzat se saj ti ne plese cuker :) seveda pa ni pocutja kot na pravi keto ceprav ni slabo. Prva dva tedna pac brez OH potem pa eno uro enkrat na tedn. Cez cas se pa doda beljakovinske dneve. Kakih 8 - 10 let je bil celi maxximum skoraj na Palumbo dijeti :) arasidovo maslo je blo v modi :) tako kot sedaj puter Slika pa prava keto.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor So maj 13, 2017 18:29

Re: Nik

CamPUS je napisal/-a:Deluje odlicno na podlagi kaloricnega primanklaja kot vsaka BB dijeta razen, da brez dodatnih OH, ponavadi dosti primanklaja dela Palumbo z povecevanjem kardija iz teden v teden. Je pa ena lazjih dijet za drzat se saj ti ne plese cuker :) seveda pa ni pocutja kot na pravi keto ceprav ni slabo. Prva dva tedna pac brez OH potem pa eno uro enkrat na tedn. Cez cas se pa doda beljakovinske dneve. Kakih 8 - 10 let je bil celi maxximum skoraj na Palumbo dijeti :) arasidovo maslo je blo v modi :) tako kot sedaj puter Slika pa prava keto.


ja zakaj pa potem ne kar keto? vem, da je tezko govoriti univerzalno oz. sploh nemogoče ampak najverjetnejo so prednosti, vsaj glede na vizualno prezenco, toliko kot je keto bolj na možganski preformans..
ker edina razlika, ki je je torej razmerje med maščobami in beljakovinami, če predpostavimo, da je deficit isti vpliva natančno na kaj? mogoče zaradi viška beljakovin ohranjanje višje stopnje mišične mase ali..?
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor So maj 13, 2017 18:35

Re: Nik

zeena je napisal/-a:
CamPUS je napisal/-a:Deluje odlicno na podlagi kaloricnega primanklaja kot vsaka BB dijeta razen, da brez dodatnih OH, ponavadi dosti primanklaja dela Palumbo z povecevanjem kardija iz teden v teden. Je pa ena lazjih dijet za drzat se saj ti ne plese cuker :) seveda pa ni pocutja kot na pravi keto ceprav ni slabo. Prva dva tedna pac brez OH potem pa eno uro enkrat na tedn. Cez cas se pa doda beljakovinske dneve. Kakih 8 - 10 let je bil celi maxximum skoraj na Palumbo dijeti :) arasidovo maslo je blo v modi :) tako kot sedaj puter Slika pa prava keto.


ja zakaj pa potem ne kar keto? vem, da je tezko govoriti univerzalno oz. sploh nemogoče ampak najverjetnejo so prednosti, vsaj glede na vizualno prezenco, toliko kot je keto bolj na možganski preformans..
ker edina razlika, ki je je torej razmerje med maščobami in beljakovinami, če predpostavimo, da je deficit isti vpliva natančno na kaj? mogoče zaradi viška beljakovin ohranjanje višje stopnje mišične mase ali..?


aja pa prav tako.. kakšno je "tveganje" za glukoneogenezo pri Palumbovem tipu, glede na to da recimo v večini uživamo proteine in prav tako tudi večjo količino?
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

CamPUS

Senior Member

Vnosov: 646

Pridružen: Če jun 28, 2007 22:57

Odgovor So maj 13, 2017 19:45

Re: Nik

Razlika je, da je ena vrsta BB dijete, kjer je glavni povdarek top izgled in forma za na oder ob pravilnem tempiranju deluje hitreje sploh ko se dodajo se beljakovinski dnevi, ce so potrebni. Eno je zdravje drugo je pa forma za na oder za malo trebusnjakov met formica za na plazo ni potrebno extremov lahko z klasicno keto dosezes. In pa blejakovine se definitivno nekaj spremeni v glukozo je pa tud termicni effekt blejakovin, ki se porabi pri prebavi beljakovin okol 30% seveda zarad tega tud vecja lakota.


Ce bos mel enkrat na tedn OH nebos v optimalni ketozi razen, ce si res adaptiran in lahko skaces ven pa not.


Sicer pa si mlad testiraj :) pa bos vidal kaj ti ugaja, ce nimas probleme z OH inzulinom potem tud se lahko z OH spuces do kosti :). Saj testiranje je pol zabave vsaj meni eno in isto postane dolgocasno.

Kar je pa res par let nazaj ko sem testiral tricetrt leta al skoraj leto cisti keto, ce hoces bit kot stroj na tesce ga z kolesom picit na fitnes na fitnesu dvignit vse :) picit domov zvecer spomnit, da bi blo fajn nekaj pojest ceprav nisi lacn je pa keto top :) nezaspan in zbran celi dan.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor So maj 13, 2017 20:08

Re: Nik

CamPUS je napisal/-a:Razlika je, da je ena vrsta BB dijete, kjer je glavni povdarek top izgled in forma za na oder ob pravilnem tempiranju deluje hitreje sploh ko se dodajo se beljakovinski dnevi, ce so potrebni. Eno je zdravje drugo je pa forma za na oder za malo trebusnjakov met formica za na plazo ni potrebno extremov lahko z klasicno keto dosezes. In pa blejakovine se definitivno nekaj spremeni v glukozo je pa tud termicni effekt blejakovin, ki se porabi pri prebavi beljakovin okol 30% seveda zarad tega tud vecja lakota.


Ce bos mel enkrat na tedn OH nebos v optimalni ketozi razen, ce si res adaptiran in lahko skaces ven pa not.


Sicer pa si mlad testiraj :) pa bos vidal kaj ti ugaja, ce nimas probleme z OH inzulinom potem tud se lahko z OH spuces do kosti :). Saj testiranje je pol zabave vsaj meni eno in isto postane dolgocasno.

Kar je pa res par let nazaj ko sem testiral tricetrt leta al skoraj leto cisti keto, ce hoces bit kot stroj na tesce ga z kolesom picit na fitnes na fitnesu dvignit vse :) picit domov zvecer spomnit, da bi blo fajn nekaj pojest ceprav nisi lacn je pa keto top :) nezaspan in zbran celi dan.


hahaha lepo si povedal in tako povzel vse :D

absolutno, eksperimentacija mi je trenutno v tem vidiku tako na prvem mestu.. za začetek je tako nastavljeno kot 6 dni straight keto pa en off v 7. dnevu, načeloma okoli treninga al pa dejansko konec dneva, vsakem primeru pa odtegnitev ostalega eksternega vnosa tisti dan in potem samo tisto, kar je "off", čeprav ne bi rad uporabljal tega izraza, ker ni tak namen:)
to tudi sam verjamem, da me lahko spuca dosti, potem naprej pa pomoje po istem principu na način da cikliram, sicer ne vem v kakšnem razmerju, keto in pa beljakovinsko in te "offe" zreduciram na dva tedna oz. po res strogi potrebi, glede treninga sm pa tak venomer makismalno konsistentn tako da tu nimam kaj spreminjati, edino da "režem" manj karida :D
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor So maj 13, 2017 20:08

Re: Nik

zeena je napisal/-a:
CamPUS je napisal/-a:Razlika je, da je ena vrsta BB dijete, kjer je glavni povdarek top izgled in forma za na oder ob pravilnem tempiranju deluje hitreje sploh ko se dodajo se beljakovinski dnevi, ce so potrebni. Eno je zdravje drugo je pa forma za na oder za malo trebusnjakov met formica za na plazo ni potrebno extremov lahko z klasicno keto dosezes. In pa blejakovine se definitivno nekaj spremeni v glukozo je pa tud termicni effekt blejakovin, ki se porabi pri prebavi beljakovin okol 30% seveda zarad tega tud vecja lakota.


Ce bos mel enkrat na tedn OH nebos v optimalni ketozi razen, ce si res adaptiran in lahko skaces ven pa not.


Sicer pa si mlad testiraj :) pa bos vidal kaj ti ugaja, ce nimas probleme z OH inzulinom potem tud se lahko z OH spuces do kosti :). Saj testiranje je pol zabave vsaj meni eno in isto postane dolgocasno.

Kar je pa res par let nazaj ko sem testiral tricetrt leta al skoraj leto cisti keto, ce hoces bit kot stroj na tesce ga z kolesom picit na fitnes na fitnesu dvignit vse :) picit domov zvecer spomnit, da bi blo fajn nekaj pojest ceprav nisi lacn je pa keto top :) nezaspan in zbran celi dan.


hahaha lepo si povedal in tako povzel vse, hvala za vse :D

absolutno, eksperimentacija mi je trenutno v tem vidiku tako na prvem mestu.. za začetek je tako nastavljeno kot 6 dni straight keto pa en off v 7. dnevu, načeloma okoli treninga al pa dejansko konec dneva, vsakem primeru pa odtegnitev ostalega eksternega vnosa tisti dan in potem samo tisto, kar je "off", čeprav ne bi rad uporabljal tega izraza, ker ni tak namen:)
to tudi sam verjamem, da me lahko spuca dosti, potem naprej pa pomoje po istem principu na način da cikliram, sicer ne vem v kakšnem razmerju, keto in pa beljakovinsko in te "offe" zreduciram na dva tedna oz. po res strogi potrebi, glede treninga sm pa tak venomer makismalno konsistentn tako da tu nimam kaj spreminjati, edino da "režem" manj karida :D
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

CamPUS

Senior Member

Vnosov: 646

Pridružen: Če jun 28, 2007 22:57

Odgovor So maj 13, 2017 20:33

Re: Nik

Edino probaj vsaj prva dva tedna bit na striktni keto 20 - 25% B 70 - 75% M 5% OH da vsaj malo zresetiras potrebo po OH pocutje in pa nekaj ketonov proizvajat.

Ciklicno keto dijeto kolko malo gledam je popularna bulletproof

potem https://www.youtube.com/channel/UCOfJHa ... 7xPoAa_NbQ tale youtube kanal nekaj takega dela,

pa tale https://www.youtube.com/channel/UCEjkWM ... sp-ahHLmjA je kr nekaj tega

tukaj mas ce te zanima od plumbota PDF mas vse opisano kaj rabis https://encrypted.google.com/url?sa=t&r ... Kg5SQD1OCw
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor Ne maj 14, 2017 09:45

Re: Nik

CamPUS je napisal/-a:Edino probaj vsaj prva dva tedna bit na striktni keto 20 - 25% B 70 - 75% M 5% OH da vsaj malo zresetiras potrebo po OH pocutje in pa nekaj ketonov proizvajat.

Ciklicno keto dijeto kolko malo gledam je popularna bulletproof

potem https://www.youtube.com/channel/UCOfJHa ... 7xPoAa_NbQ tale youtube kanal nekaj takega dela,

pa tale https://www.youtube.com/channel/UCEjkWM ... sp-ahHLmjA je kr nekaj tega

tukaj mas ce te zanima od plumbota PDF mas vse opisano kaj rabis https://encrypted.google.com/url?sa=t&r ... Kg5SQD1OCw


Najlepša hvala za vse tole:)
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor Ne maj 14, 2017 09:45

Re: Nik

Načeloma držim to keto(70-65:30-35) razmerje trenutno, sem sicer pri babici in še kakšnih 10 dni bom, kar sicer ni izgovor za ne popolnoma optimalno struktuiranje ampak mi trenutno paše, da imam tako kot imam prehrano.. meso, jajca, maslo, kokosovo maslo edino kar je, je preveč arašidov in ravno tu je ta catch neoptimalnega!
Treniram že sedaj okoli 2 tedna, kadim tudi ne.. vsaj v zadnjih treh tednih sem to izjemno zreduciral in tako mi tudi izjemno paše visokintenzivna kardio vadba in trenutno prakticiram tudi elevation mask, dodajam tek zjutraj
sedaj optimizirana prehrana ko pridem domov od prvega dne je naslednja; dnevno, v obobju ko jem:
1. - 6.
-150g mesa
- 4, 5 jajc
- nekaj zelenjave
- 120g masla
- postopno do 50, 60g kokosovega olja
- kot omenjeno tudi whey in kisla smetana, občasno in pa morebiti tudi kakšen avokado dvakrat tedensko

7.
- tešče cel dan ali pa vsaj do glavnega treninga
- M minimalno, B zmerno kot vedno, OH "off", "refeed" ali kako pač naj se izrazim da ne bo preveč smetarsko in po drugi strani preveč pro
- OH začel z dvema cikloma "neomejenega" vnosa, potem pa na teden po 50g minusa s štartom na 450g, tako da do avgusta zreduciram tudi "off" na ničlo


SPREMEMBE SEVEDA PO POTREBI!
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor Ne maj 14, 2017 15:10

Re: Nik

Evo to so slike od danes po, glede na pretekle, dokaj majhnem "carb upu", ki še ni bil struktuiran kot je potrebno.. vendar energije dosti, naredil izjemno dober trening nog, drug v roku 4 dni s povečano težo na počepu, kar pomeni, da se nekaj od tistega "memoriziranega progresa" vrača nazaj.. prav tako eksplozivnost..
danes mi je sicer zmanjkalo energije za smiseln kardio, odfural sem sicer močno desetminutno ogrevanje kot vedno a potlej me je pobralo..
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor To maj 16, 2017 18:13

Re: Nik

Po današnjem treningu, ki je bil izjemno hiter, dinamičen in pa intenziven.. Odkar sem začel trenirati, mislim da v življenju še nisem bolje treniral. Počutim se fenomenalno, motivacije imam ogromno in cilji so vsak dan novi ter nevsakdanje stremim k temu, da jih dosežem. Poleg tega, da treniram se tudi precej izobražujem, berem in pa formalno učim za šolo, kar urnik naredi še bolj pester prav tako pa tudi samozavest trdnejšo saj me to samopotrjuje in mi dokazuje, da zmorem konstantno obremenitev oz. obratno, ta mi celo koristi, "stres" precej zlahka transformiram v vitalizem, življenjsko energijo in tako se ta pragmatična storilnost eksponentno veča iz dneva v dan..
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor Če maj 18, 2017 11:16

Re: Nik

Današnji trening z nekaj kolesa(Elevation mask ON!), volumenskim trenigom za meča in trening prsi je končan. Treniram približno 3 tedne po zelo dolgi pavzi. Sicer je precej resno, a daleč od potencialne intenzivnosti, ki jo lahko dosežem. Tam nekje pri koncu maja si bom do junija vzel 3 dni popolnoma prosto, da po prvem mesecu telo zadiha potem pa štartam s totalno struktuiranim planom tako s hrano kot s treningi.
Sedajle sem sprakticiral sicer v neki grobi osnovi kako naj bi se potem prehranjeval, en dan hidratov na teden mi paše, več ne.. Sem probal v praksi, druga dan brez energije za daljši intenziven trening, vse težko, vse razvlečeno v smislu časa pri treningu, ni vzdržljivosti.. kot da bi nivo kondicije in mišične moči čez noč upadel na nekajtedensko abstinenčno raven
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor Pe maj 19, 2017 10:17

Re: Nik

Danes opravil jutranji trening hrbta, potem pa nekaj volumna - pumpa za ostale mišice (1 vaja, zadnja serija je drop serija; lahke teže). Tudi neverjetno se mi je mudilo, saj se izjemno pozna, da se je končalo šolsko leto, vsaj za zadnje letnike in razrede in so tako danes, prvič od kar treniram tu, bili v fitnesu več kot štirje osebki na enkrat. Ampak problem je, da se je za tako ali teritorij ta številka ekscesno povečala in nas je bilo okoli 10, predvsem "na napravah sedečih - s telefonom svetečih" ljudi.
Ampak to je že tisto kliše jamranje, kakorkoli je trening stekel dobro in sem zadovoljen s tem mesecem, prvim mesecem do sedaj :D
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Futuristic mind with ancient soul.
Naslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Postani Fit
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.