Odgovor Ne jun 03, 2018 21:35

Intermittent fasting :)

Dolgo me ni bilo na tem forumu, sem se komaj še spomnil geslo ... :D

En update - forma na začetku projekta "plaža 2018" :)

V zadnjem letu in pol sem na sebi preizkusil, kaj lahko dosežem ob tem da se sploh ne ukvarjam s prehrano. Edino pravilo, ki ga upostevam, je to, da se prehranjujem samo v večernem casu. Treniram okrog 21. Ure na tešče, čez dan ne uživam ničesar kar ima energijsko vrednost, pijem veliko črne kave, sugarfree energijskih pijač, in 5-10 litrov vode na dan. Lačen nisem nikoli, na hrano sploh pomislim ne. Po treningu spijem 100g wheya in potem doma pojem en relativno velik obrok,... Preprosto jem kar mi paše. Čisto razlicno. Naceloma relativno "zdrava" prehrana - ne jem hitre hrane ali sladkarij, ker mi niti ne zapaše.... Ne štejem niti kalorij, niti makrohranil, niti ne kontroliram velikosti porcij. Preprosto jem kar mi paše in se najem do sitega. Potem zaspim in se zjutraj zbudim poln energije in se mi do večera ni treba ukvarjat s hrano... Te imam več kot dovolj, hodim v službo, študiram in treniram - povsem nemoteno, oziroma obratno, odgovarja mi da mi ni treba izgubljati dragocenega casa za hrano... Ugotavljam da manj kot kompliciram, bolje mi gre. Razen wheya tudi ne uživam nobenih prehranskih dopolnil.

Treniram vsak dan, nobenih pavz. Rotiram 4 razlicne treninge. Vsak trening vsebuje osnovne kompleksne vaje z velikimi tezami in na koncu nekaj pump serij na napravah .. Obicajno naredim 7-10 razlicnih vaj na trening, za vsako vajo 5 serij po 8-12 ponovitev. Med serijami imam najvec 20-30 sekund pavze, če oz. Dokler zmorem še manj. Trening traja povprecno slabi dve uri. Kardia ne delam.

Tole je trenutna forma. Na sliki imam (tešč, pred treningom) cca 118kg.
img_20180315_181441_333.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Keep it simple! Slika