Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Metapure 2 kg 50% - forum
 
Danes je Ne sep 22, 2019 09:24

tek- kolikokrat ?

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

mad.hatter

Pleničar

Vnosov: 4

Pridružen: To apr 16, 2013 17:05

Odgovor To apr 16, 2013 17:12

tek- kolikokrat ?

Zdravo! Trenutno sem na ketonski dieti, ker želim izgubiti maščobo in me zanima glede teka, koliko krat na teden je najboljše za izgubo maščobe ? Ni mi problem tečti vsak dan, ampak, kot vem si v nekaterih primerih lahko narediš tudi več škode kot koristi, zato me zanima kolikokrat na teden, da bo napredek največji ? Ko grem tečt, tečem večinoma zjutraj na tešče okrog 45 min. Treninga z utežmi trenutno ne prakticiram.

Hvala!
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor To apr 16, 2013 19:37

Re: tek- kolikokrat ?

Dvomim, da bo to kaj dosti efektivno. Probaj to kar omenjaš, drugače keto adaptacija ti je lahko odlična pri zelo dolgih tekih pri nizki intenzivnosti (maraton in več).

Drugače pa, če ne hodiš v fitnes teči in delaj vaje z lastnim telesom vmes (trebušnjaki, zgibi, skleki, itd.)
<< x

mad.hatter

Pleničar

Vnosov: 4

Pridružen: To apr 16, 2013 17:05

Odgovor To apr 16, 2013 19:44

Re: tek- kolikokrat ?

in kolikokrat bi naj bilo ok ? kaj je bolj efektivno, če je kakšen dan vmes fraj ali tek vsak dan ?
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Sr apr 17, 2013 01:10

Re: tek- kolikokrat ?

nizko-intenzivno lahko brez problema vsak dan
<< x

mad.hatter

Pleničar

Vnosov: 4

Pridružen: To apr 16, 2013 17:05

Odgovor Sr apr 17, 2013 14:07

Re: tek- kolikokrat ?

je ok če dam tek 4x na teden vmes pa 2x po 1 dan trening z vajami z lastno težo?, torej, ponedeljek, torek - tek , sreda trening z lastno težo, čet-pet - tek, sobota trening z lastno težo, nedelja fraj ?

hvala!
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Sr apr 17, 2013 14:20

Re: tek- kolikokrat ?

lahko, ciljano pa je bilo, da delaš vaje z lastno težo kar med tekom, da se ustaviš, narediš deset sklek/zgibov/trebušnih, in tečeš naprej :)
<< x

mad.hatter

Pleničar

Vnosov: 4

Pridružen: To apr 16, 2013 17:05

Odgovor Sr apr 17, 2013 14:56

Re: tek- kolikokrat ?

aha, torej, naj rajši delam tako ?
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Sr apr 17, 2013 16:07

Re: tek- kolikokrat ?

Kako ti je ljubše :)
<< x

katja1

Mlečnozobec

Vnosov: 211

Pridružen: Če feb 27, 2014 17:19

Odgovor So avg 02, 2014 20:15

Re: tek- kolikokrat ?

Pozdravljeni :)

Potrebujem nasvet glede vadbe, treningov, teka, vsega skupaj :) Pa naj najprej povem kakšni so moji cilji....predvsem bi rada zmanjšala odstotek maščobe (kg so ok), zato počasi prehajam na paleo, kar mi zaenkrat zelo ustreza. Konec meseca imam v planu daljši dvodnevi tek (100km), Ljubljanski maraton - polovička in pa še štiri tekaška tekmovanja v septembru in avgustu (od 7 - 14km). Trenutno so moji treningi sestavljeni in insanity-ja (1. in 2. mesec - enostavno naredim vadbo, ki mi tisti dan ustreza, ne grem po planu, teka (od 10km - 21km, največkrat 14km), kolesarjenja (povprečno 40km), velikokrat pa se odpravim na bližjo goro, kjer naredimo 500 višincev, s kar hitrim tempom...

Moj problem pa je sledeč...mislim, da delam vsega preveč...no, to v bistvu sprašujem vas :) Poprečen dan je takle....zjutraj po kavi insanity, potem pa tek (največkrat 14km, občasno daljši - 2krat na teden). Popoldne ali pa že pred kosilom, pa obvezno še nekaj (hribolazništvo, kolo, če je slabo vreme pa kakšna vadba z utežmi, orbitrek). Povprečno mi znese na dan tega okrog 2 uri in pol, včasih tudi 4. Rest-e imam dejansko zelo zelo redko...takšne, da cel dan nič ne delam povprečno enkrat na mesec...

Torej, res potrebujem vašo pomoč :) moj problem je enostavno v tem, da nimam nikoli dovolj in imam konstantno občutek, da moram več in več in še več....kljub temu, da se zavedam, da potrebujem počitek, ampak tisti dnevi so zame mučenje in takrat se največkrat tud pregrešim pri prehrani :(

Res vas prosim za nasvet, kako naj si organiziram treninge, da bom izgubila odvečno maščobo in zmogla daljše teke, brez večjih težav :)

Hvala za vse nasvete in pomoč. Lp
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Ne avg 03, 2014 06:02

Re: tek- kolikokrat ?

katja1 moraš se odločiti, kaj želiš doseči v življenju. Tudi jaz sem tekel, veliko, in v tem užival. In sem vesel vsega, kar me je tek naučil. A trenutno so moji cilji drugačni.

Mešaš podobne zadeve kot sem jaz v določenem obdobju. To ti je idealna mešanica, da ti bo telo odpovedalo. Misliš, da zmoreš potem pa se naenkrat začnejo težave, najprej imunski sistem, nato sklepi, itd. Insanity je visoko-intenzivna vadba pri kateri rabi telo vsaj en dan (brez kakršnekoli vadbe, razen branja knjige na kavču), da pride k sebi.

Lačna si zaradi velike količine aerobne vadbe.

Če v teku uživaš teci, a glede na cilj - izguba maščobe - je to ena slabših izbir. Če že, potem teci 3-4x na teden, kar ti je dovolj za vzdržljivost, razen če tekmuješ na čas, potem bo treba malo več dela.

Pri izgubi maščobi ti naj bo vodilo manj a pametneje je več. Insanity ne rad zagovarjam zaradi zgoraj omenjenega dejstva. Če že 3x na teden maximalno. Kolo, pohodništvo in vadba z utežmi so lahko idealne ključ do zdravja, dolgoročnega ukvarjanja s športom in posledično izgube telesne maščobe, če se jih lotiš pametno in ne pretiravaš. Dnevi za počitek so tudi del vadbe, zelo pomemben.
<< x

katja1

Mlečnozobec

Vnosov: 211

Pridružen: Če feb 27, 2014 17:19

Odgovor Ne avg 03, 2014 08:51

Re: tek- kolikokrat ?

UrosS je napisal/-a:katja1 moraš se odločiti, kaj želiš doseči v življenju. Tudi jaz sem tekel, veliko, in v tem užival. In sem vesel vsega, kar me je tek naučil. A trenutno so moji cilji drugačni.

Mešaš podobne zadeve kot sem jaz v določenem obdobju. To ti je idealna mešanica, da ti bo telo odpovedalo. Misliš, da zmoreš potem pa se naenkrat začnejo težave, najprej imunski sistem, nato sklepi, itd. Insanity je visoko-intenzivna vadba pri kateri rabi telo vsaj en dan (brez kakršnekoli vadbe, razen branja knjige na kavču), da pride k sebi.

Lačna si zaradi velike količine aerobne vadbe.

Če v teku uživaš teci, a glede na cilj - izguba maščobe - je to ena slabših izbir. Če že, potem teci 3-4x na teden, kar ti je dovolj za vzdržljivost, razen če tekmuješ na čas, potem bo treba malo več dela.

Pri izgubi maščobi ti naj bo vodilo manj a pametneje je več. Insanity ne rad zagovarjam zaradi zgoraj omenjenega dejstva. Če že 3x na teden maximalno. Kolo, pohodništvo in vadba z utežmi so lahko idealne ključ do zdravja, dolgoročnega ukvarjanja s športom in posledično izgube telesne maščobe, če se jih lotiš pametno in ne pretiravaš. Dnevi za počitek so tudi del vadbe, zelo pomemben.



Točno tako Uroš...vse je res :/ Prva težava je, da pravzaprav še sama ne vem kaj hočem in potem poskušam preveč vsega in se dejansko dogaja to o čemer govoriš...saj včasih se še sama sebi čudim, kako sploh vse to zmorem, ker resnično pretiravam, ampak vse skupaj je brez repa in glave :(

Torej, recimo, da je moj glavni cilj izguba maščobe, ker potem bom tudi tekla lažje in hitreje. Brez teka in moje Slivnice ne bo šlo... V tem uživam, se sprostim, tam pustim vso negativno energijo in pridem domov kot nova :) Pa ne me narobe razumet, uživam v kakršnemkoli ukvarjanju s športom, tudi vadba z utežmi in z lastno težo mi je poseben izziv in užitek :) Je pa Ljubljanski maraton zame skoraj obvezen vsako leto....kot neka kontrola nad samim seboj, da vidiš in spremljaš svoj napredek, da je tvoj trud in delo poplačano še z dobrim rezultatom. In letos je moj cilj odlaufat polovičko v 1 uri in 40ih minutah. Zato sedaj tudi malo več tečem, kljub temu, da to ni najkoristnejša zadeva za kurjenje maščob.

Glede insanity-ja se strinjam z vsem. Sama sem z njim začela pozimi, ko vreme ni bilo primerno za tek in se mi zdi, da je bil dobro nadomestilo, saj se v resnici tako "prešvicala" z domačo vadbo nisem nikoli prej. Ravno zato mi jo je malo težje opustit in jo nadomestit s kakšno drugo vadbo...ker imam kar nekako v glavi, da če se ne prešvicam, da ne delam dovolj....vem da je to neumno, pa kaj naj rečem :P fobije takšne in drugačne, kot pred maščobo v hrani:P

Torej, razmišljala sem, da bi jutranji insanity nadomestila z neko vadbo z utežmi in vajami z lastnim telesom (fitnes in not an option....I live in the middle of nowhere :)) Delala sem že od Jillian Michaels vse možne zadeve, pa so mi kar ok. Imaš mogoče ti kak predlog glede tega?
Po tej vadbi, pa potem 4krat na tedn tek, včasih slivnica, včasih kolo...torej nek kardio. Insanity bi pustila za recimo dvakrat na teden, ko bo slabo vreme ali karkoli... :) Bi bilo to kaj bolje?

Uroš, hvala... imaš eno bulletproof coffee v dobrem pri meni...vsaj eno :P ;)
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Ne avg 03, 2014 17:19

Re: tek- kolikokrat ?

katja1 je napisal/-a:Točno tako Uroš...vse je res :/ Prva težava je, da pravzaprav še sama ne vem kaj hočem in potem poskušam preveč vsega in se dejansko dogaja to o čemer govoriš...saj včasih se še sama sebi čudim, kako sploh vse to zmorem, ker resnično pretiravam, ampak vse skupaj je brez repa in glave :(

Enkrat v življenju moraš udariti po (svoji) mizi in se odločiti.

katja1 je napisal/-a:Torej, recimo, da je moj glavni cilj izguba maščobe, ker potem bom tudi tekla lažje in hitreje. Brez teka in moje Slivnice ne bo šlo... V tem uživam, se sprostim, tam pustim vso negativno energijo in pridem domov kot nova :) Pa ne me narobe razumet, uživam v kakršnemkoli ukvarjanju s športom, tudi vadba z utežmi in z lastno težo mi je poseben izziv in užitek :) Je pa Ljubljanski maraton zame skoraj obvezen vsako leto....kot neka kontrola nad samim seboj, da vidiš in spremljaš svoj napredek, da je tvoj trud in delo poplačano še z dobrim rezultatom. In letos je moj cilj odlaufat polovičko v 1 uri in 40ih minutah. Zato sedaj tudi malo več tečem, kljub temu, da to ni najkoristnejša zadeva za kurjenje maščob.

S tekom ni nič narobe, le včasih je manj - bolje. Probaj 3-4 treninge na teden. Na vsake dva tedna delaj intervalni trening, glede na tvojo razdaljo naj bo interval dolg vsaj 1200 m, enkrat na teden pa imed dolgi trening, za polovičko ne rabiš več kot 15-20 km v enem kosu.

katja1 je napisal/-a:Glede insanity-ja se strinjam z vsem. Sama sem z njim začela pozimi, ko vreme ni bilo primerno za tek in se mi zdi, da je bil dobro nadomestilo, saj se v resnici tako "prešvicala" z domačo vadbo nisem nikoli prej. Ravno zato mi jo je malo težje opustit in jo nadomestit s kakšno drugo vadbo...ker imam kar nekako v glavi, da če se ne prešvicam, da ne delam dovolj....vem da je to neumno, pa kaj naj rečem :P fobije takšne in drugačne, kot pred maščobo v hrani:P

Začni razmišljat v tej smeri, koliko stresa taka vadba povzroči tvojemu telesu. Imaš rada telo ali ga hočeš skuriti do konca?

katja1 je napisal/-a:Torej, razmišljala sem, da bi jutranji insanity nadomestila z neko vadbo z utežmi in vajami z lastnim telesom (fitnes in not an option....I live in the middle of nowhere :)) Delala sem že od Jillian Michaels vse možne zadeve, pa so mi kar ok. Imaš mogoče ti kak predlog glede tega?
Po tej vadbi, pa potem 4krat na tedn tek, včasih slivnica, včasih kolo...torej nek kardio. Insanity bi pustila za recimo dvakrat na teden, ko bo slabo vreme ali karkoli... :) Bi bilo to kaj bolje?

Bolje. Fitnes ni edina rešitev, še vedno ti ostanejo vaje z lastno težo.
Ideje:
http://maxximum-portal.com/Vadba/Splo%C ... _v_naravi/
http://maxximum-portal.com/Vadba/Vadba% ... %C4%8Dobo/

Kot utež lahko uporabiš tudi kanistre napolnjene z vodo. Uporabi domišljijo. Tek ti namreč upočasni metabolizem (in vpliva na hormone), vadba z obremenitvijo pa ga pospeši.

katja1 je napisal/-a:Uroš, hvala... imaš eno bulletproof coffee v dobrem pri meni...vsaj eno :P ;)

Prosim. Zmenjeno.
<< x

katja1

Mlečnozobec

Vnosov: 211

Pridružen: Če feb 27, 2014 17:19

Odgovor Po avg 04, 2014 05:46

Re: tek- kolikokrat ?

S tekom ni nič narobe, le včasih je manj - bolje. Probaj 3-4 treninge na teden. Na vsake dva tedna delaj intervalni trening, glede na tvojo razdaljo naj bo interval dolg vsaj 1200 m, enkrat na teden pa imed dolgi trening, za polovičko ne rabiš več kot 15-20 km v enem kosu.


Dolgi trening naj bo 15 - 20 km?


Začni razmišljat v tej smeri, koliko stresa taka vadba povzroči tvojemu telesu. Imaš rada telo ali ga hočeš skuriti do konca?

Good point...sej bo počasi ta moja glava začela malo pametneje razmišljati. Ko pa me vprašaš, če imam rada svoje telo, je pri meni žal odgovor ne...nizka samopodoba in podobne zadeve...s tem se soočam žal že več ali manj ves čas...ampak se stanje počasi izboljšuje :) In vem, da bom prišla do tam, ko bom lahko odgovorila z enim velikim JA :)


Bolje. Fitnes ni edina rešitev, še vedno ti ostanejo vaje z lastno težo.
Ideje:
http://maxximum-portal.com/Vadba/Splo%C ... _v_naravi/
http://maxximum-portal.com/Vadba/Vadba% ... %C4%8Dobo/

Kot utež lahko uporabiš tudi kanistre napolnjene z vodo. Uporabi domišljijo. Tek ti namreč upočasni metabolizem (in vpliva na hormone), vadba z obremenitvijo pa ga pospeši.

Hvala za ideje in nasvete, jih bom upoštevala...uteži pa imam ;)
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po avg 04, 2014 06:02

Re: tek- kolikokrat ?

Ja, ljudje mislijo, da morajo za maraton delati 42 km treninge, iz izkušenj lahko rečem, da so najboljši dolgi treningi okrog 30 km nič več. Podobno pri polovički nekoliko krajši trening je boljša izbira.

Poznam to. Počasi se daleč pride.
<< x

katja1

Mlečnozobec

Vnosov: 211

Pridružen: Če feb 27, 2014 17:19

Odgovor Po avg 04, 2014 06:21

Re: tek- kolikokrat ?

Zanimivo :) Bom poskusila :)
Naslednja

Vrni se na Vzdržljivostni športi

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Cruhs Forum Postani Fit
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.