Stran 1 od 1

tek in lchf

OdgovorObjavljeno: Pe jan 08, 2016 09:18
Napisal/-a maz75
Živjo, na lchf (?) sem malo več kot 2 meseca. Pod vprašajem zato, ker sem šele zadnje dni začela malo vnašat hrano v myfitness pal in ugotovila, da sploh ni tko lowcarb Slika. Namreč, kot velika ljubiteljica sadja, se mu nisem mogla odrečt in sem pojedla dnevno cca. 2 sadeža, za večerjo dostikrat doma narejeno paleo granolo (ki je tudi očitno nanesla nekaj oh) v jogurtu in gozdne sadeže (naneslo tudi malo čez 100g oh dnevno). Maščobno dokaj ustrezno, pravtako beljakovinsko. Zanima pa me ena stvar. Ko tečem, nimam nobene energije, tečem izredno počasi in izredno težko. Kot bi bila ves čas v "zidu". Po počitku po lj.maratonu se mi je zdelo normalno, da sem malo počasnejša, zdaj mi pa to ni več všeč. Pravijo, da treningi na lchf-ju so malo težji, vendar tako?? Razmišljam naslednje: ali je možno, da moje telo zaradi še vedno tolikšnega vnosa oh ne more preit na kurjenje maščob in potem na treningu porabi tisto malo oh, kar mu pač dam in ko to sprazni, kar je verjetno kar precej hitro, opeša?
S kilogrami nimam nobenih težav, torej me malo višji vnos oh ne skrbi zaradi povečanja tel.teže, bi pa res rada vedela, ali na treningih trpim zaradi tega. Do nedavnega, ko na vnos oh nisem pazila, sem v teku uživala....

Re: tek in lchf

OdgovorObjavljeno: Pe jan 08, 2016 09:58
Napisal/-a Janie
Koliko imaš maščob?

Re: tek in lchf

OdgovorObjavljeno: Pe jan 08, 2016 10:00
Napisal/-a UrosS
Sama si napisala, da nisi low-carb. Tipična napaka zaradi katere tvoje telo ne ve dobro izkoriščati maščobo kot vir energije.

Umakni sadje in mlečne stvari, več jajc, mesa, rib, dodatne maščobe (kokos, olive, avokado) in bo.

Re: tek in lchf

OdgovorObjavljeno: Pe jan 08, 2016 20:32
Napisal/-a maz75
Maščob imam cca 65% celotnega vnosa. Se pravi, bi mogla dat oh na minimum, drugače ne bo šlo. Kako pa je potem z aktivnostjo in vzdržljivostjo pri paleo prehrani, tam je vendar dovoljeno več sadja, celo med ipd, kar vsebuje absolutno več oh. Namreč ne vem, kako se bom dolgoročno lahko držala tako restriktivne omejitve oh, ker ga s tako lahkoto presežeš. Vsekakor mi tak način prehrane zelo ustreza, z lahkoto se odrečem testeninam, rižu, krompirju, sadje pa je res zelooo šibka točka.

Re: tek in lchf

OdgovorObjavljeno: Pe jan 08, 2016 23:28
Napisal/-a Zeus7
Umakni sadje iz jedilnika, če drugo "štima" potem bi mogli tudi treningi "štimat" po tem, ko enkrat preideš v ketozo.

Re: tek in lchf

OdgovorObjavljeno: So jan 09, 2016 07:18
Napisal/-a maz75
Ja, glede sadja mi je v bistvu vse jasno, če hočem bit v ketozi. Sprašujem pa še eno stvar. Kako je pri paleo prehrani, od kje telo tam dobi energijo za šport. Tam je vnos oh sigurno nižji, kot pri neki normalni na oh bazirani prehrani, vendar še vedno višji, kot pri lchf, saj je sadje dovoljeno, dovoljen je med in še jedi, ki imajo več oh (repa,...). Torej ali tudi tukaj najprej počrpa oh, kar pomeni, da moraš ob dnevih, ko si telesno aktven, še dodatno dvignit oh (na koliko??)? Slika Ker namen teh prehran ni kratkotrajna dieta ampak življenjski slog. In tako restriktivno lchf jst ne bom mogla zdrzat, medtem ko paleo varianta bi mi bila super. In, če bodo ob paleo še treningi fajn, potem bo pa sploh super.

Re: tek in lchf

OdgovorObjavljeno: So jan 09, 2016 07:35
Napisal/-a miki80
Testiraj. Dvigni OH za še 50g in glej odziv telesa.

Ali pa se greš kakšno ciklično ketonsko dieto ali pa t.i. "carb back loading", polno je teh xyz variant in druge ni, kot da najdeš nekaj, kar ti paše.

Drugače pa ni čudno, da ti sadje tako paše, skoraj sam cuker je to in lahko lepo zasvoji človek. Raje OH od drugoh, recimo sladki krompir, beli krompir, beli riž, ipd.

Re: tek in lchf

OdgovorObjavljeno: So jan 09, 2016 11:00
Napisal/-a Grom
Toda najprej se nauči kuriti maščobe kot je potrebno

Re: tek in lchf

OdgovorObjavljeno: So jan 09, 2016 18:55
Napisal/-a maz75
Hvala za vse pdgovore, vendar še vedno ne vem, na kaj tečejo paleojedci..

Re: tek in lchf

OdgovorObjavljeno: So jan 09, 2016 19:01
Napisal/-a maz75
Aja, če naredim carb loading, je dovolj en dan prej, koliko povečam količino oh? Hvala!

Re: tek in lchf

OdgovorObjavljeno: So jan 09, 2016 19:18
Napisal/-a miki80
Saj paleo ne pomeni ogromno sadja in medu. Če je živilo dovoljeno na paleo dieti še ne pomeni da ga nekontrolirano uživaš.

V crossfitu so najbolj glasni kar se tiče paleo diete in tam je pač meso + zelenjava + maščobe v glavnem v igri, po potrebi pa sladek krompir in ostala podobna živila. Občasno pa kakšni oreščki, jagodičevje, banana...ampak se pač zavedajo da so to hidrati in je potrebno pazit na vnos.

S 100g OH dnevno si lahko da ravno v sivi coni, telo ni navajeno na maščobe, ko pa sfali glukoze pa panika in potreba po sladkorju. Ali znižaš ali zvišaš.

Re: tek in lchf

OdgovorObjavljeno: So jan 09, 2016 20:22
Napisal/-a Grom
maz75 je napisal/-a:Hvala za vse pdgovore, vendar še vedno ne vem, na kaj tečejo paleojedci..


tečeš na maščobe in oh.
če ješ zelo malo oh boš tekel predvsem na maščobe in nekaj oh ki se jih naredi predvsem iz glicerola ki ostaja pri razgranji maščob in laktata ki nastaja med vadbo.

če boš jedel več oh pa obratno.