Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
Danes je Če sep 19, 2019 11:27

On Trial: Sprinting vs. Slow and Steady

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

rannt

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: To apr 24, 2012 08:54

Odgovor Sr avg 31, 2016 08:11

On Trial: Sprinting vs. Slow and Steady

http://www.flexonline.com/training/trial-sprinting-vs-slow-and-steady

Sem čisti laik glede tega in me zanima če navedbe v tem članku lahko držijo? Če je to res, bom mesečno prišparal kar nekaj ur =)

lp
<< x

bodibilder

Mlečnozobec

Vnosov: 215

Pridružen: Če jun 25, 2015 08:47

Odgovor Sr avg 31, 2016 11:38

Re: On Trial: Sprinting vs. Slow and Steady

Najbolj pomembna pri fat burningu je prehrana, kardio ni ravno potreben, ni pa nic narobe z njim ce se tako odlocis za dodatno kurjenje in kardiovaskularno zdravje.
Ne bom se spuscal zdaj v specificne minute tak kot je v tem clanku napisano, ampak z visoko intenzivnimi interval treningi skuris v krajsem casu toliko kot bi z nizko intenzivnim potreboval vec casa, tako da ce se ti gre za cas, je prva opcija boljsa. Ampak vsem ne pase isto, enim pase druga bolje, eni mogoce avtomatsko izvajajo drugo brez da bi izguba fata bil glavni cilj, mogoce enostavno uzivajo v teku, kolesarjenju, sportu itd..
<< x

rannt

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: To apr 24, 2012 08:54

Odgovor Če sep 01, 2016 17:33

Re: On Trial: Sprinting vs. Slow and Steady

Ja, prehrana, to mi je jasno, da na žalost ne gre drugače =)

Ampak dvomim da lahko brez švicanja opazno izgubljaš maščobo. Članek mi je padel v oči, ker trdi da lahko z nekaj minutami šprinta dosežeš isto kot z nekaj deset minutami teka.

Tek mi je precejšnja muka, čas je pa sploh zelo omejena dobrina, zato bom zagotovo poskusil tole taktiko. :)
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63825

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor So sep 03, 2016 09:14

Re: On Trial: Sprinting vs. Slow and Steady

pri meni zgubljajo 90% brez. vadba dela ljudi le lačne in težje držijo.

izjema je ekstremna izguba ko holeč pod naravne nivoje maščobe..

kompenzacija kalorij z vadbo je še ena zablod človeštva. v naravi si suh vadiš ali ne. pač avtomatično manj ješ ker nimaš apetita.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

rannt

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: To apr 24, 2012 08:54

Odgovor Po sep 05, 2016 18:28

Re: On Trial: Sprinting vs. Slow and Steady

OK, it makes sense, ampak si predstavljam da potrebuješ izjemno disciplino, da le s prehrano ohranjaš nizek nivo "špeha". In pod to paše kaj poješ, koliko poješ in kdaj.

Če vzamem sebe za primer, čez zimo se vedno zredim, čeprav je prehrana konstantna čez celo leto. Poleti pa to potem skurim, ker lahko v nekih normalnih vremenskih pogojih tečem, kolesarim, hodim v hribe ... Pa se mi niti približno ne zdi, da se nažiram, da jem nezdravo, pretirano mastno, sladko itd.

V glavnem, veliko lažje je odtečt par kilometrov, pa čeprav mučno, kot pa se odrečt ali vsaj zmanjšat količino zaužitega domačega belega kruha, salam, klobas, big macov in čokolade :D
<< x

bodibilder

Mlečnozobec

Vnosov: 215

Pridružen: Če jun 25, 2015 08:47

Odgovor To sep 06, 2016 15:37

Re: On Trial: Sprinting vs. Slow and Steady

Ponavadi aktivnost poveča apetit tako da mi je zelo čudno da ješ konstantno čez celo leto, praktično skoraj nemogoče za verjet, ampak problem je da ješ premalo sitostno hrano očitno.
Ampak v končni fazi je prehrana najbolj pomembna, tako da ne prilagajaj aktivnost prehrani ampak prilagajaj prehrano aktivnosti.
Pri meni recimo intenzivno kolesarjenje 3 urno definitivno povzroči izjemni apetit čez dan, in mi ni potrebno za kurit maščobe, mogoče celo v psihološkem smislu mi škoduje pri tem, ampak osebno uživam v tem in me veseli, tako da delaj tiste aktivnosti ki te veselijo in pa prehrano prilagodi temu koliko pač rabiš energije itd.. druga pa naj bo polna kvalitetna hrana, beljakovine, dobre maščobe itd.. v zimskem času pa zmanjšaš tisto hrano ki jo imaš za energijo (OH) ker je pač ne rabiš tolk, pa bi mogel bit isto sit ker nebi smel imet takega apetita če si toliko manj aktivn, če ne pa bolj sitostno hrano rabiš, pa pitje vode več.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63825

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po sep 12, 2016 04:41

Re: On Trial: Sprinting vs. Slow and Steady

rannt je napisal/-a:OK, it makes sense, ampak si predstavljam da potrebuješ izjemno disciplino, da le s prehrano ohranjaš nizek nivo "špeha". In pod to paše kaj poješ, koliko poješ in kdaj.

Če vzamem sebe za primer, čez zimo se vedno zredim, čeprav je prehrana konstantna čez celo leto. Poleti pa to potem skurim, ker lahko v nekih normalnih vremenskih pogojih tečem, kolesarim, hodim v hribe ... Pa se mi niti približno ne zdi, da se nažiram, da jem nezdravo, pretirano mastno, sladko itd.

V glavnem, veliko lažje je odtečt par kilometrov, pa čeprav mučno, kot pa se odrečt ali vsaj zmanjšat količino zaužitega domačega belega kruha, salam, klobas, big macov in čokolade :D


sploh ne.. če znaš kurt maščobe.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Vzdržljivostni športi

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Komplet knjig Bemumast
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.