Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g One More razprodaja
 
Danes je Po dec 16, 2019 06:56

I CAN AND I WILL

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Kajaa

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 15

Pridružen: Po jul 02, 2012 09:43

Odgovor To jan 21, 2014 16:58

I CAN AND I WILL

Najprej en lep pozdrav vsem skupaj Slika Že lep čas sem nekakšna "aktivna" pasivna članica foruma, kar pomeni, da redno spremljam in berem objave, pridobivam informacije in se kaj novega naučim, nikoli pa ničesar ne napišem. Do danes Slika Naj bo moja prva objava hkrati začetek mojega prvega dnevnika in prvi korak k pozitivni spremembi življenja.

Za pisanje dnevnika sem se kar dolgo odločala... Pa bi, ne bi... in spet bi, ne bi... Potem sem se pa odločila, da je vredno poskusiti, ker se mi zdi dnevnik dobra podpora in motivacija k doseganju zastavljenih ciljev. Pa še nekakšna prijetna odgovornost do samega sebe Slika

CILJI:
Odločila sem se, da se spravim v red, vsaj kar se prehrane tiče. Prekomerne teže sicer nimam (165 cm in približno 57 kg), vendar si želim preoblikovati "mehko" telo v bolj čvrsto, z manj maščobe in več mišic, izboljšati splošno kondicijo in počutje. Predvsem bi želela, da na prehrano ne gledam kot na dieto, ampak da vadba in prehrana postaneta način življenja.

Časovno sem doseg ciljev omejila na eno leto, z rednimi vmesnimi meritvami napredka in sprotnimi potrebnimi spremembami vadbe in/ali prehrane. Napredek bom merila z meritvami telesnih obsegov in "prej/potem" fotografijami.

TRENING:
S športom se ukvarjam rekreativno. Šport mi je v užitek, to je čas, ki si ga vzamem zase, se sprostim, dam možgane na off Slika Trenutno 3x tedensko obiskujem fitnes (kombinacija uteži, hiit cardia in funkcionalne vadbe), če mi čas in muskelfiber dopuščata, pa občasno še tečem ali grem v hrib.

PREHRANA:
Jao, prehrana me dostikrat povozi... Od nerednih do "preveč" rednih obrokov, od lakote do prenasičenosti, od zdrave prehrane do sladkarij... Nisem tip človeka, ki bi preračunaval obroke, kalorije in tehtal hrano ter se obremenjeval z vsakim gramom. Sem dolgo časa prakticirala takšen način, pa se ni najbolje obnesel. Tisti majhni obroki me niso dovolj nasitili, imela sem občutek, da sem kljub dovolj kalorijam nenehno lačna, dostikrat je "padel cuker" in potem napadi na sladko...

Lani sem zasledila prispevke o paleo prehrani in se odločila poskusiti. Nisem bila dovolj vztrajna, ker sem popustila in pustila drugim "dejavnikom", da porušijo sistem.

Zdaj s paleo načinom začenjam ponovno. Volja je, motivacija tudi... Za začetno brco ravno prav Slika Ker pa se s paleom šele bolje spoznavam, učim, informiram, preizkušam, so vsake kritike več kot dobrodošle.

To je zaenkrat to... Gremo novim zmagam naproti!

Kaja
It is never a question of CAN YOU, but WILL YOU?
<< x

Kajaa

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 15

Pridružen: Po jul 02, 2012 09:43

Odgovor To jan 21, 2014 20:50

Re: I CAN AND I WILL

Začenjam s ponedeljkom, 20.1.2014. Sem časovno usklajena z udeleženci maxx izziva Slika

*kava s kokosovim mlekom + jajce (1) + avokado (1/4)

*vadba

*whey (20 g)

*svinjski kotlet + pražena zelenjava + olivno olje (2 žlici) + kava s kokosovim mlekom + one a day + magnezij

*tuna v slanici (50 g) + jajci + pražena zelenjava + olivno olje (2 žlici)

*losos (100 g) + olive (10) + pražena zelenjava

Vadba (ob 9.00)

*ogrevanje, 15 min
*12 ponovitev kombinacije: boksarska vreča (90 s) + vojaški poskoki (15 poskokov)
*tek, 3 km (10,5 km/h)

Torek, 21.1.2014

*kava s kokosovim mlekom + pečeni jajci

*hoja na Goro Oljko

*whey (20 g)

*zelena solata + skuša (85 g) + trdo kuhano jajce + avokado (1/2) + olivno olje (1 žlica) + kis + one a day + magnezij

*tuna v slanici (50 g) + trdo kuhano jajce + olive (10) + olivno olje (1 žlica) + zelenjava

*losos (120 g) + olive (10) + olivno olje (1 žlica)
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
It is never a question of CAN YOU, but WILL YOU?
<< x

Kajaa

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 15

Pridružen: Po jul 02, 2012 09:43

Odgovor To jan 21, 2014 21:03

Re: I CAN AND I WILL

Aja, sem pozabila vprašati Slika So mi ravno pošle zaloge... Kolikor prebiram informacije, se pri paleu priporočajo
*multivitaminski in mineralni dodatek ter dodatno
*C vitamin, D vitamin, magnezij in
*omega 3 maščobe?

Priporočate še kaj oziroma ali kaj od tega odsvetujete?

Hvala in lep večer,

Kaja
It is never a question of CAN YOU, but WILL YOU?
<< x

WadeWilson

Mlečnozobec

Vnosov: 290

Pridružen: Sr nov 13, 2013 22:09

Odgovor To jan 21, 2014 21:06

Re: I CAN AND I WILL

Jaz na paleo jemljem whey, omega 3, one a day pa maxx dessert.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63919

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor To jan 21, 2014 23:54

Re: I CAN AND I WILL

Kajaa je napisal/-a:Aja, sem pozabila vprašati Slika So mi ravno pošle zaloge... Kolikor prebiram informacije, se pri paleu priporočajo
*multivitaminski in mineralni dodatek ter dodatno
*C vitamin, D vitamin, magnezij in
*omega 3 maščobe?

Priporočate še kaj oziroma ali kaj od tega odsvetujete?

Hvala in lep večer,

Kaja

tvoj izbor je osnova ki jo je za moje pojme pametno dodati
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Kajaa

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 15

Pridružen: Po jul 02, 2012 09:43

Odgovor Sr jan 22, 2014 20:36

Re: I CAN AND I WILL

Hvala!
It is never a question of CAN YOU, but WILL YOU?
<< x

Kajaa

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 15

Pridružen: Po jul 02, 2012 09:43

Odgovor Sr jan 22, 2014 20:49

Re: I CAN AND I WILL

Sreda, 22.1.2014

*pečeni jajci + kava s kokosovim mlekom

*vadba

*whey (20 g)

*svinjska jetra + čebula + jajce + brokoli + avokado (1/4) + olive (5) + olivno olje (1 žlica) + one a day + magnezij

*skuša v slanici (85 g) + trdo kuhano jajce + olive (10) + olivno olje (1 žlica)

*losos (75 g) + avokado (1/2) + olivno olje (1 žlica)

Vadba (9.00)

*ogrevanje (20 min)
*funkcionalni trening s poudarkom na zgornjem delu telesa
- 8 vaj (15-20 ponovitev) / cikel
- 4 cikli + 150 poskokov s kolebnico po vsakem ciklu
*tek 3,5 km (10,5 km/h)

Lp, Kaja
It is never a question of CAN YOU, but WILL YOU?
<< x

Kajaa

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 15

Pridružen: Po jul 02, 2012 09:43

Odgovor Če jan 23, 2014 20:34

Re: I CAN AND I WILL

Četrtek, 23.1.2014

*pečeni jajci + kava s kokosovim mlekom

*hoja na Reško kočo

*whey (20 g)

*spodnji del piščančjih beder (2) + avokado (1/2) + pražena zelenjava + one a day + magnezij

*svinjski kare + pražena zelenjava + olivno olje (2 žlici)

*kapitulacija Slika "napad" na sladko: malo jabolčne pite, napolitank, čokolade... Slika Kakšen nasvet, kako omiliti te napade? Več maščob? Kakšne "prehodne" bolj zdrave paleo sladice? Ker če sem na poti, ni nobenih luštov. Doma je pa druga pesem... Ali je pa vse v glavi Slika


Pohod na Reško kočo je bil "meglen". Kot bi rekel palček Smuk: Bila je tako gosta megla, da bi jo lahko rezal Slika Je bilo pa zato vzdušje boljše kot vreme! Pa ogromno trobentic in teloha. Ja, topla zima.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
It is never a question of CAN YOU, but WILL YOU?
<< x

Lučka

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 214

Pridružen: Po nov 05, 2012 20:47

Kraj: Maribor

Odgovor Če jan 23, 2014 21:48

Re: I CAN AND I WILL

Predvsem glava :P zna pa vec mascob tudi pomagat :D
Ti si s savinjskega konca, glede na videne pohode?
"Ka pa tota ko maslo na žlico zraven kave je?!?"
<< x

zvizgo

Mlečnozobec

Vnosov: 244

Pridružen: Sr feb 02, 2011 22:06

Odgovor Če jan 23, 2014 22:37

Re: I CAN AND I WILL

Sj nč maščob nimaš :) Mislim, avokado pa dve žlice olja je bol nč.

Bi predlagu na začetku, dokler te lakota saj malo ne mine (7-14 dni), da jih kr dvigneš tok, da boš skoz sita, če je lakota puter, sir, salama, karkol mastnga.

Probi tud kšn "bulletproof" kavo zjutri, nasit k pr norcih pa z lahkoto daš 30-50 g putra smetane w/e not.

Drugače bo teh "kapitulacij veliko".
<< x

Kajaa

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 15

Pridružen: Po jul 02, 2012 09:43

Odgovor Pe jan 24, 2014 11:48

Re: I CAN AND I WILL

Lučka je napisal/-a:Predvsem glava :P zna pa vec mascob tudi pomagat :D
Ti si s savinjskega konca, glede na videne pohode?


Vse se začne in konča v glavi, a ne? Slika Pa ravno "podstrešje" je najtežje pospravit Slika Bom poskusila v smeri višanja maščob.

Ja, sem čistokrvna savinjčanka Slika
It is never a question of CAN YOU, but WILL YOU?
<< x

Kajaa

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 15

Pridružen: Po jul 02, 2012 09:43

Odgovor Pe jan 24, 2014 12:03

Re: I CAN AND I WILL

zvizgo je napisal/-a:Sj nč maščob nimaš :) Mislim, avokado pa dve žlice olja je bol nč.

Bi predlagu na začetku, dokler te lakota saj malo ne mine (7-14 dni), da jih kr dvigneš tok, da boš skoz sita, če je lakota puter, sir, salama, karkol mastnga.

Probi tud kšn "bulletproof" kavo zjutri, nasit k pr norcih pa z lahkoto daš 30-50 g putra smetane w/e not.

Drugače bo teh "kapitulacij veliko".




Ja, vem da ni veliko maščob. Se še učim, preizkušam in informiram o teh zadevah, zato mi vsak nasvet prav pride. Pa če leta in leta živiš v prepričanju, da so maščobe škodljive, ker ti okolica pač to vcepi v glavo. In smo tam, pri "kapitulacijah" Slika

Si bom čez vikend vzela čas in objavila nekaj obrokov z več maščobami, toliko da dobim občutek kako in kaj. Bulletproof kavo sem pa že pila. S kokosovim maslom mi je bilo slabo, z navadnim pa čist ok. Je pa res, da me je kavica s kokosovim maslom tudi bolj nasitila.

Me pa zanima, kaj naj jem/pijem pred jutranjim treningom, da mi ne bo obležalo v želodcu, hkrati pa bom imela dovolj moči in energije za trening. Ker čisto na tešče ne gre. Bi prišla v poštev bulletproof kavica?

lp, Kaja
It is never a question of CAN YOU, but WILL YOU?
<< x

zvizgo

Mlečnozobec

Vnosov: 244

Pridružen: Sr feb 02, 2011 22:06

Odgovor Pe jan 24, 2014 16:21

Re: I CAN AND I WILL

Ja maščobe dodaj saj na začetku, po ene dveh tednih - do enga mesca bi se pa samo mogl urihtat. No pr men je tko, zase boš pa sama mogla poiskat način kot ti ustreza.

Če pa že maš zjutri trenig pa bi bla kšna kava z mlekom dost, saj na keto mislim, da bi šlo skoz.

Kakorkol boš pa kva teb paše morala sama ugotovit kaj ti paše :)
<< x

Lučka

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 214

Pridružen: Po nov 05, 2012 20:47

Kraj: Maribor

Odgovor So jan 25, 2014 00:41

Re: I CAN AND I WILL

Meni pride v upostev BP kava..s tem da dam 30gmasla, 30g kokosovega (vec ne gre, pa sem konkretno navajena na mascobe) Danes sem jo pila ob 8h zjutraj, se ucila do 14h, sla v fitness nardit trening z utezmi + HIIT, prisla domov ob 17h, jedla sele 18.30 - pa se to ni bila izrazita lakota, ampak bolj obcutek da lahko nekaj pojem :) Na trening bi lahko sla 15minut za pitjem kave. Uglaunem, dejstvo je da gre. Vprasanje pa je ce bo pri tebi delovalo, glede na to da nisi navajena taksnega vnosa mascob. Na zacetku kombiniraj 1:1 med kokosovo in navadnim maslom. Pa pocasi visas grame, da prides do neke meje kjer ti da energijo in ti ni slabo. No pac jaz bi tako naredla z BP kavico. Ker zna povzrocit kar neprijetno situacijo v zelodcu/crevesju ce nisi navajena. :)
"Ka pa tota ko maslo na žlico zraven kave je?!?"
<< x

Kajaa

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 15

Pridružen: Po jul 02, 2012 09:43

Odgovor Po jan 27, 2014 12:51

Re: I CAN AND I WILL

PETEK, 24.1.2014

*kava s kokosovim mlekom + whey (20 g)
*vadba
*whey, 20 g
*piščančje bedro + solata + olivno olje (2 žlici) + avokado (1/2) + olive (10) + one a day + magnezij
*pečeni jajci + kokos maslo (25 g) + pražena zelenjava

Vadba:

*ogrevanje, 10 min
*funkcionalni trening:
- 5 vaj (15 - 20 ponovitev) + 120 poskokov s kolebnico po vsaki vaji / cikel
- 3 cikli


SKLEP: Glede prehrane sem se odločila, da bom povečala vnos maščob, da poskušam vsaj zmanjšati napade na sladko in občutke lakote. S tem režimom sem začela v soboto, bomo videli, kako bo šlo Slika Se pa zavedam, da bo trajalo nekaj časa, da najdem sebi primeren način prehrane. Ampak je vredno poskusiti in vztrajati Slika Treninga ne bom spreminjala.


SOBOTA, 25.1.2014

*kava + kokosovo maslo (25 g) + navadno maslo (16 g)
*pečeni jajci na kokosovem maslu + špinača (200 g) + kokosovo maslo (12 g) + navadno maslo (16 g)
*piščančje bedro (120 g) + špinača (200 g) + kokosovo maslo (25 g) + navadno maslo (16 g)

NEDELJA, 26.1.2014

*kava + kokosovo maslo (25 g) + navadno maslo (20 g)
*pečeni jajci na kokosovem maslu + špinača (200 g) + kokosovo maslo (25 g) + navadno maslo (16 g)
*skuša (85 g) + jajce + brokoli (200 g) + kokosovo maslo (25 g) + navadno maslo (16 g)

Vikend je bil čas za počitek, le v nedeljo je padel sprehod okoli Velenjskega jezera.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
It is never a question of CAN YOU, but WILL YOU?
Naslednja

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Postani Fit
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.